onko kokemusta volkkari diisselin kestävyydestä tuo volvo kiinostais mutta onko luja auto kulutus ja muutenkin minkälainen auto tämmöinen volvo oikein on.Tämän sivun viisaat vähän vinkkejä mitä kannattaa tutkia mistä etsiä vikoja ja sellaista tietoo kaivattais
740 Diisseli
6
1138
Vastaukset
- mutta!
siihen suositeltavaa ostaa turbo-timer oli vapari tai turbo-diesel. jälkikäyttöä 2min.
alumiini kansi niistä hajoaa,helposti,siksi jälkikäyttö (pakko!) ja konetta ei saa kylmänä ajaa raskaalla kaasujalalla!
itse kone kestää helposti 600tkm ja ovat ne olleet kovia pelejä vedettäessä isoja asuntovaunuja joita ei tavallisella henkilöauto-kalustolla saanut edes vetää.
se alumiinikansi maksaa noin 1000eur työt! ja jakopää on pirullinen ajoitettava heittokelloineen
joten kannattaa miettiä hetken...onko 15-150 eur paljo siihen jälkikäyttö ajastimeen,et kuitenkaan malta isoa patarautaa viilentäää kun on kiire kaupaan,jääkiekkomatsia tai muuta mielessä???- stento-z
Kiitos, siis turbo timer, hinnaltaan tuo sijoitus ei ole suuri jos se saa auton kestämään nyt sit neuvottelemaan hinnasta luulen auton kestävän on toi ralli aika jo ohi ja enempi rauhallista ajoa
- oli mulla
Kelpo auto se oli vielä 600tkm mittarissakin. Mulla alko omani ruostumaan pahoin. Omassani oli kannessa hiushalkeema valmiina, kun ostin sen, eikä se muuksi muuttunut vaikka tuuppasin 300 tkm mittariin. Turboa siinä ei ollu. Keskikulutus oli 7/100 km. Kesät talvet. Perusvarma auto. Se oli kätevää, kun sitä meni sitte vaihtamaan, niin siitä sai vielä rahaa vaihdossa ;) Samaa ei voi sanoa nykyisestä autostani.
- savukone....
Osta sama auto bensakoneella. Itse jopa vaihdoin 5 vuotta sitten 85 mallisen dieselin tilalle 2,3 bensakoneen.
Tuo VW:n kone kuuluu kuorma-autoihin.- Juupajuu
Jos kerran Dieseliä haluaa, ja kaikille ei tuo Dieselin ääni ole lainkaan paha, jos ajaa vuodessa tuolaiset 45-60 tuhatta, siinä nimittäin säästää rahaa, ja vaivoja ( ei tarvii joka känteessä tankata kun kulutus on 5.5-7 sadalla, ja B vehkeellä tollaiset 10-12 )
Se on vaan monesta kiinni, toiset tykkää tyttärestä, ja toiset äidistä. - dieselillä!!
no en ajaisi bensalla ja sanoisi "ihanan kallista ajoa!!" kun saa ajaa 6-sylinterisellä turbodieselillä, veronkierto versiona!
olet oikeassa, pakkasella kylmäkäynnistys on ensiminuuteilta hieman karkeakäyntistä roklatusta, mutta sekin korjaantui kun punppu ajoitettiin dsl-korjaamolla hieman eri kohtaan kuin tehdasarvot olivat. ja tietty suuttimet uusiin ja korkeampi avautumispaine niille yms ja hyvä tuli!
ja ripaus syöttöä lisää,jo vain kulkee moottoritielläkin vaivatta mukana kovassakin ajossa
jälkikäyttö on välttämätön pakko,ellei sitä hyvällä usko. intercooler ja 75c termari auttavat jo pitkälle. naksuu muutoin patarauta liian kauan kuumana kesäpäivänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794