Tietääkös kukaan missä toimenpiteet voisi suorittaa?
- Mittaristo mailit -> kilometreiksi.
- Bosen radio -> hakis myös parillisia taajuuksia.
- Nopeudenrajoittimen poisto/ohittaminen.
Kyselin Wetteriltä ja ne kysy asiaa maahantuojalta: Auto on kuulemma täysin eri kuin Suomeen tuotava malli ja heillä ei ole mitään tietoa asiasta.
Mazda 6 Jenkkimallin Suomi muutokset.
Miller
1
399
Vastaukset
- Alex83_
Mazda6 on siis kasattu todellakin USA:ssa Michiganissa, jossa on jotain ominaisia ratkaisuja. Mutta kyllä ainakin periaatteessa tuontiautona sen saanee kiltisti Suomeen ja mittarinkin vaihdettua. Moottoreina siellä tosissaan on 2.3 litrainen (turbolla tai ilman) ja Ford-konsernin 3.0 litrainan V6-pata. 2.3 moottorilla ainakin periaatteessa pitäisi saada muutokset aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688