Skorpioonia ei kannata odotella. Hän on ikuinen murrosikäinen, joka etsii jatkuvaa hyväksyntää muilta ihmisiltä. Jos hän ei sitä saa, hän alkaa hautoa kostoa, jonka hän tekee raukkaumaisella tavalla, takaapäin. Silloin kun muut ovat jo kypsyneet ja kasvaneet aikuisiksi, skorpiooni vielä elää mustassa maailmassaan, kaipaa äitinsä sydänääniä turvakseen, huutelee hävyttömyyksiä suojamuurien takaa. Heikompien ihmisten seurassa hän leikkii sankaria ja antaa itsestään kuvan suurena humanistisena ja vähän boheemina maailmanpelastajana. Mutta sitten kun mustat pilvet alkavat kokoontua taivaalle, alkaa hän vähitellen vavista ja jo ensimmäisestä salamaniskusta hän pakenee kuin rotta koloonsa, jättäen kylmälle kalliolle ne ihmiset, jotka häneen luottivat.
Lyhyesti: Skorpiooni on varsin värisokea tyyppi, joka saa energiansa kolmesta tunteesta: Viha, mustasukkaisuus ja pelko. Niistä hän elää.
Tämän kerron yli viidenkymmenen vuoden kokemuksella. Sivusta olen vain seurannut, tehnyt havaintoja ja ihmettellyt: Eivätkö nuo ihmiset koskaan kasva!
Skorpelkuuri
28
4453
Vastaukset
- joo
pitää paikkansa. tämä koskee ihan jokaista skorpparia!!!!!
- Skorppari Woman
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Miten toisen elämä voi teitä noin häiritä, että miten toinen elää? Se vasta säälittävää onkin, kun puuttuu toisten tekemisiin. Tollasille nipottajille ja arvostelijoille ei voi kun nauraa!!:)
- voi voi,
voi voi
- Tare
eeh. onhan tuo aika lailla ilmaistu mutta äitini tai edes perheeni/ystävien seura ei ole turva enkä juurikaan välitä että onko niitä vai ei, vanhemmat ovat suurin uhka ja niistä pitää päästä eroon ja mahdollisimman nopeasti.
- härkä
OHO !
- Merit
No hyvä, että skorputkin saavat nokkiinsa. He ovat itse näillä pastoilla aina piikittelemässä ja arvostelemassa muita.
- s.korppi
tästäkin onnelliseksi tulee ?
- Tare
Minun elämäntapa sanastoon ei kuulu olla raukka/nynni eli tämä meinaa että eestäpäin ja haastamalla, en ole mammero miksi olen jos monet pelkäävät minua?
- Skopu
Kosto - tarkoittaa sitä, että joku muu on ollut ensiksi ilkeä paska.(kateellinen useimmiten) Pitäisikö sellaista sietää, että toinen kohtelee väärin ja antaa aina asian vaan olla?
Viha - johtuu epäoikeudenmukaisuudesta, mitä joutuu kokemaan.
Pelko johtuu siitä, että saa taas osakseen väärinymmärrystä, vaikka on oikeudenmukainen ja aidosti oikea maailmanparantaja. - kokemuksesi
skorpioneista sanon.
- skor
Pyydetään että keskustellaan suoraan ja avoimesti asioista niiden oikeilla nimillä. Kun sitten niin aletaan tekemään, kas kummaa paikalle jää vain skorpparit.
Onhan se aika inhottavaa, kun joutuu oikeasti katsomaan itseään peiliin ja kertomaan sille kuvatukselle, että ehkä asia olikin toisin... tai kolikolla oli toinenkin puoli.
Värisokea ehkä, mutta ei mustavalkoinen. Kaikki ei ole ruusunpunaista kultaseni.- Tinalilja
Nii-i... sitähän se on. Itse olen törmännyt todella monesti juuri siihen että pyydetään rehellisyyttä ja sitä että asiat ilmastaisiin suoraan. Ja sitten kun niin tekee niin kaverit lähtee parkuen ympäriltä ja menevät keskenään murjottamaan.. No ei sentään, mutta kuitenkin. Siksipä kaveeraankin mieluummin miesten kanssa, kun useimmiten naisseurassa joutuu valehtelemaan ettei loukkaisi pikku prinsessoja..
- ei raukkis
Sinun skorpparisi ehkä omaa nämä piirteet ja sinä sivusta seurannut et tietenkään ole mitenkään syyllinen asiaan, muuten vaan selkään puukotat toista ihan yleisellä keskustelupalstalla, kannnattaisikohan mennä peilin eteen ja kysyä itseltä hiljaa että olenkohan minäkään ihan aikuinen.
- Scorpio
Olipa tekstiä... Ei voi kyllä kun nauraa!!! Rouvalla on nyt vähän hakusessa toi skorpionituntemus... Ehkä tunnet yhden tai kaks skorpionia, mutta älä yleistä!
Ensinnäkään me ei olla pelkureita,eikä selkään puukottajia. Me vaan annetaan takaisin niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Veikkaan että sullakin toi mielipide johtuu kateudesta, kun skorpionit on yleensä niitä seksikkäimpiä ja haluttavimpia. Oot tainnut jäädä kakkoseksi jossain mies jutussa. So what, kestä se kuin nainen, äläkä tule tänne meitä haukkumaan!! - Kakskiss
No ei kai kukaan ota tota viestiä tosissaan? Mikä lienee katkeroitunut ja pettynyt draamakuningatar, joka on kirjoittanut tuon viestin. Hän ei ole saanut näytelmäroolia vuosikymmeniin (ehkä teatterinjohtaja on skorpiooni) ja nyt sittem purkaa kiukkunsa täällä. Itse hän ainaki ajattelee tosi mustavalkoisesti. Tuosta ei kannata välittää.
- skorpari
Halloo! Olen skorpari ja minut on opetettu jo pienenä olemaan rehellinen ja oikeudenmukainen.
Se ohje seuraa minua jo selkäytimessä. Tosi pahoillani olen tästä yhteiskunnan raaistumisesta ja heikompien unohtamisesta. Elämässäni olen törmännyt kaksinaamaisuuteen ja tosi selkään puukottamiseen esim.työpaikalla, mutta mielestäni se ihmisen luonne ei todellakaan johdu horoskooppimerkistä! Olen tavannut hyvin erilaisia ihmisiä eri horoskooppien luonteenpiirteistä huolimatta. Itse kyllä muistan hyväntekijäni ja selkään puukottajani. Mutta etäännyn sopivasti ihmisistä, jotka ovat minua loukanneet. Ne eivät ansaitse enää huomiotani! - rapunainen 2
Mielestäni tämän viestikejtun aloittajan tekstissä oli vinha perä. Hän toi esiin skorpionin pahimman puolen: kun ollaan paskoja, niin ollaan oikein kunnolla. Viimeisin kommentti "skorparilta" edusti taas sitä jalompaa skorpioniluonnetta, mikä on toisilla skorpioneilla kypsyneempänä esillä kuin toisilla.
Oloen törmännyt joihinkin skorpioneihin matkan varrella, ja suurinta osaa kuvaa sana "kiihkeys". He ovat kuin tulivuoria, ja välillä hieman ärsyttäviä siinä "etevyydessään". Skorpionit pyrkivät pomottamaan, ja kun kaikki eivät halua alistua sellaiseen, syntyy ristiriitoja.
Kaikenkaikkiaan pidän skorpionia hyvin kiehtovana ja voimakkaana merkkinä. He haluaisivat olla totuudellisia, mutta eivät harmikseen pysty sellaiseen 100 %:sti. Kukaanhan meistä ei ole täydellinen? - Eräs Kaksonen (N)
Kaikkea kanssa. Minusta Skorpionit ovat ihania ihmisiä ja heidän luontainen liike-elämänälynsä ja oveluutensa on herkkua (varsinkin miespuolisilla Skorppareilla).
Olette hurmaavia ihmisiä, Skorpionit! =) - Rättäkitti
Ai onkos sulla ollu siellä joku oikeen lauma skorpioni ihmisiä? Jokainen ihminen on yksilö, riippumatta siitä mikä horoskoopiltasi olet. Kaikista löytyy niin hyvät kuin huonot puolensa ja kukaan ei ole täydellinen.
"Mutta sitten kun mustat pilvet alkavat kokoontua taivaalle, alkaa hän vähitellen vavista ja jo ensimmäisestä salamaniskusta hän pakenee kuin rotta koloonsa, jättäen kylmälle kalliolle ne ihmiset, jotka häneen luottivat."
Onkos montakin skorpionia pettänyt sun luottamuksen? Vai kenties kaikki luottamuksen pettäjät ollut skorpioneja?
Ite voin henkilökohtaisesti skorpionina sanoa, että hyvän kaverin puolesta voisin mennä vaikka hautaan.
Well, I'm what I am and everybody else are what they are. Kaikki eivät voi miellyttää kaikkia.
;)- Tinalilja
Nimimerkkisi on automme entinen nimi ;)
- Rättäkitti
Tinalilja kirjoitti:
Nimimerkkisi on automme entinen nimi ;)
Juu oon saanu tuon lempinimen joskus pienenä =)
- nonna
Olen aikalailla samaa mieltä. Itse jouduin vasta eroamaan rakastamastani skorpionimiehestä, koska "hänen tunteensa häipyivät", kun ensimmäiset vaikeudet tulivat suhteeseen. Kypsää aikuisen miehen käytöstäkö? Eikös suhdetta pitäisi vaalia ja koettaa kaikin tavoin pelastaa vaikeuksista huolimatta? Kyse oli siis normaaleista alkuajan erimielisyyksistä, jotka mielestäni kuuluvat kaikkiin normaaleihin parisuhteisiin.
- ASNK
"Tämän kerron yli viidenkymmenen vuoden kokemuksella. Sivusta olen vain seurannut, tehnyt havaintoja ja ihmettellyt: Eivätkö nuo ihmiset koskaan kasva!"
Kuullostat niin kateelliselta Kyylältä!!!!!- lapsi miehen housuissa
Ei ne skorpparit koskaan kasva. Ja niin herkkänahkaisiakin ovat. Jos itsetuntosi on raudanluja, etkä oikeasti tarvi toista mihinkään kuin lapsen maailman luomiseen, ota skorppari kumppanikses. Herttaisiahan nuo lapsoset ovat, parhaimmillaan, kunhan et mitään odota, varsinkaan aikuisen käytöstä vaadi. Eivätkä tietenkään huomaa mitään outoa käytöksessään itse...
- jumankavita
no haista sinä nyt jo paska
- jumankavita
siis voi jumalauta!
- Evvvv
Huomaa selvästikkin että taidat olla jostain asiasta katkera skorppioonille, huom skorppioonille! toivon että ihmiset eivät yleistäisi asiaa, tokihan se on totta että meistä löytyy meidän horoskooppimme mukaisia piirteitä MUTTA läheskään kaikki kuvaukset eivät pidä paikkaansa, esim. pari piirrettä saattaa olla samanlaisia mitä skorppiooneista sanotaan, ja minun tuntemani skorppioonit ja kuten itsekkin olen skorppioni, olen erittäin vahva ihminen mikä kuuluu skorppionin piirteisin jonka olen sieltä skorppioonin luonteenpiirteistä huomannutkin, ja siinä on sekin kun ihminen on joku horoskooppimerkki niin se yrittää oikein tahallaan hakea sieltä itselleen sopivia piirteitä, siihen on kyky taipua. Toivon silti jos olet saanut skorppionilta vihaa päällesi älä silti vihää sitä horoskooppia vaan sitä ihmistä kokonaisuudessa jota ei se merkki kumminkaa tee, sitä pahaa ihmistä, itse ihminen elämäänsä ja itseäänsä kasvattaa, ja muuttuu elämän varrella, olkoon merkin kerrotut piirteet mitkä vaan, ne ei aina heijastu siihen ihmiseen.
- just me..
jokaisessa ihmisessä on vikoja oli sitten vaaka tai skorpioni.. jos sinä olet jokin arvostelemaan ihmisiä horoskoopin perusteella niin mene itsees.. et varmaankaan tunne kaikkia skorppareita..
eli kasva itse!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234