Miten kertoisin paniikkihäiriöstä kärsivälle ja masennuksesta kärsivälle ihmiselle halusta erota?
Otanko vastaan kaikki tunnemyrskyt mitä tulee vai haenko ammattiauttajan siihen kolmanneksi ?
Miten kerrrotaan masentuneelle halusta erota?
5
1396
Vastaukset
- kaapu
pakkohan sinun tunnemyrskyt on vastaanottaa, oli mukana ammattilainen tahi ei.Eroaminen herättää tunteita, voimakaita sellaisia ja puolisollasi on oikeus kokea ne!
Oletteko koettaneet pariterapiaa, tietääkö puolisosi mitään eroaikeistasi. Minun mielestäni suhteelle on annettava mahdollisuus, ainakin koetettava paikata sitä, jos se ei onnistu niin sitten täytyy erota, mutta reilun pelin hengessä!- sama
Ja ongelmat eivät ole korjaantuneet.
- edell.
sama kirjoitti:
Ja ongelmat eivät ole korjaantuneet.
Sitten on erottava jos ongelmat on ylitsepääsemättömiä. Suuri ongelma on varmasti puolisosi sairaus, toivottavasti hän saa siihen hoitoa ja toivottavasti sinä tiedät, että sairaus helpottaa ajan myötä.
Mutta tunnepuoli sinun on kohdattava, ei ole lempeää tapaa sanoa, että jätän sinut. Se on kipeää ja reaktio on sen mukainen.
- natku
Suosittelisin sinua pyytämään ammattiapua tueksi. Ja myös varmistamaan mikäli mahdollista, että joku huolehtii masentuneen jaksamisesta eron jälkeenkin jottei tilanne mene niin pahaksi, että toinen tekee jotain lopullista.¨
- Äiteee
Moikka,
Kerro asia suoraan. Voipi olla edessä kamalat ajat myös sinulla mutta jos asia on tarkkaan mietitty niin mitään kirtotietä ei hommalla ole. Itse olen masentuvaa tyyppiä ja eräänkin kerran joutunut turvautumaan psykoterapiaan ja masennuslääkkeisiin. Pääsin ahdingosta pois, muutaman kuukauden otti. Jos kumppanisi ei ole ollut masennuksensa takia hoidossa niin sitä kuitenkin kannattaisi ehdottaa. Noihin lääkkeisiin ei tule riippuvuutta ja erouutisen vastaanottaminen terveempänä on toki helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2702795Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka192217Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3411955- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091327- 641268
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093