Muhammadia esittävät pilakuvat loukkaavat muslimeja. Ne on siis kiellettävä.
Koraanin sanoma loukkaa Minni-Matleenaa (ja samalla naisia yleisesti). Koraani on siis kiellettävä.
Halosta esittävätpilakuvat loukkaavat Halosta palvovia kannattajia. Ne on siis kiellettävä.
Muslimeja on vajaa miljardi, naisia yli 2,5 miljardia, Halosen kannattajia pari miljoonaa.
Säännöt ovat samat kaikille - tai sitten eivät.
Loukkaavaa! Kiellettävä!!!
14
2195
Vastaukset
- Minni-Matleena
minua tähän Koraani -asiaan! EN OLE SANONUT ETTÄ KORAANI LOUKKAA MINUA. Ei kenenkään pyhiä kirjoja saa kieltää missään tapauksessa!!
- Jos pahasta
oikea muslimi ei saada lukea raamatu. se on paha kirja kieletty.
- Minni-Matleena
Jos pahasta kirjoitti:
oikea muslimi ei saada lukea raamatu. se on paha kirja kieletty.
jos ei halua. Mielestäni mitään pyhiä kirjoja ei pidä kieltää, se on vastoin uskonnonvapautta.
- JAJH
että peltovertaus loukkaa sinua. Loukkaako siis, vai ei? Se on suoraan Koraanista. Jos se loukkaa, Koraani loukkaa. Jos Koraani ei loukkaa, ei koraanin peltovertauskaan loukkaa. Yritä päättää.
- Minni-Matleena
JAJH kirjoitti:
että peltovertaus loukkaa sinua. Loukkaako siis, vai ei? Se on suoraan Koraanista. Jos se loukkaa, Koraani loukkaa. Jos Koraani ei loukkaa, ei koraanin peltovertauskaan loukkaa. Yritä päättää.
paljon kaikkea mikä loukkaa minua mutta en silti sano, että sen sanoma loukkaa minua. Sama koskee Koraania. Tuollaiset vertaukset ovat loukkaavia mutta ne ovat aikasidonnaisia EIVÄT KORAANIN SANOMA. Pyhien kirjojen sanoma on USKOMINEN. Mukana on kaikkea ajankuvausta yms. mitä ei voi soveltaa suoraan nykyaikaan.
- JAJH
Minni-Matleena kirjoitti:
paljon kaikkea mikä loukkaa minua mutta en silti sano, että sen sanoma loukkaa minua. Sama koskee Koraania. Tuollaiset vertaukset ovat loukkaavia mutta ne ovat aikasidonnaisia EIVÄT KORAANIN SANOMA. Pyhien kirjojen sanoma on USKOMINEN. Mukana on kaikkea ajankuvausta yms. mitä ei voi soveltaa suoraan nykyaikaan.
ei siis ole Koraanin sanoma. Mielenkiintoista. Tähän olisi hyvä saada jonkun muslimioppineen vahvistus.
- Minni-Matleena
JAJH kirjoitti:
ei siis ole Koraanin sanoma. Mielenkiintoista. Tähän olisi hyvä saada jonkun muslimioppineen vahvistus.
tiedät kyllä mitä tarkoitan!
- JAJH
tiedät kyllä mitä tarkoitan!
Kiusata? Luulisi, että Jumalan Koraanissa antama lupa hakata vaimoaan kiusaisi, mutta ei näköjään.
- Minni-Matleena
JAJH kirjoitti:
Kiusata? Luulisi, että Jumalan Koraanissa antama lupa hakata vaimoaan kiusaisi, mutta ei näköjään.
omilla aivoillaan, ei sitä tarvitse mistään kirjasta katsoa että väkivalta on väärin. Raamattukin on täynnä väkivaltaa ja vaikka mitä päitä vadilla. Jos sen antaisi häiritä, niin pitäisi poistaa kaikki Raamatut maailmasta.
- JAJH
omilla aivoillaan, ei sitä tarvitse mistään kirjasta katsoa että väkivalta on väärin. Raamattukin on täynnä väkivaltaa ja vaikka mitä päitä vadilla. Jos sen antaisi häiritä, niin pitäisi poistaa kaikki Raamatut maailmasta.
väärin?
kirjat joutas polttaa, Raamattu ja Koraani. Ei niistä kummastakaan ole seurannut kuin verenvuodatusta ja väkivaltaa.
Onhan se tietysti kulttuurillinen rikkaus, että ne ovat olemassa ja sananvapautta.
Vaan kyllä ne ovat olleet ja ovat melkoinen ase väärien ihmisten käsissä.- uskonkirjat
maailmasta, ne ovat monen pahan alku ja juuri.
Uskontojen aikaansaama pahuus voittaa kaiken sen mahdollisen hyvyyden, mitä uskonnot voisivat ihmisten keskuuteen tuoda.
Kuinka paljon pahaa sai, ja vielä tulee saamaan, aikaan muutama hassu pilakuva. - Eurturk
JAJH kirjoitti:
Professori-JAJH, mitä tarkoittaa "puhuva kirja"?
Eipä ole tässäkään toimiin ryhdytty.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965