onko kokemusta nukuktuksessa ja miten meni saako koko nukutusta helposti
hammaslääkäri+nukutus
10
10075
Vastaukset
- pelkuri
ei kukan ole tehnyt nukutuksessa hammapaan hoitoa että voisi kertoa kokemuksia
- elm
Jotkut yksityisethän tekevät noita hoitoja nukutuksessa, luulisi että sinne ainut "vaatimus" on raha. On varmaan ainakin tuplataksa. Itse jouduin kerran käymään yksityisellä koska kunnalliselle puolelle jonot olivat viikkojen pituiset. Voin kyllä suositella todella lämpimästi. Lääkärit olivat todella ystävällisiä ja rauhoittelivat minua kokoajan (kyseessä oli hampaanpoisto ja olin melko kauhuissani)
Tiesitkö että ihan kunnallisellakin puolella on mahdollista saada jotain rauhottavia lääkkeitä toimenpiteen ajaksi? Toivottavasti tästä oli jotain apua! - hmm..
Ei sitä nukutusta välttämättä tarvii. Itsellä on kamala hammaslääkäri pelko. Kun minulta poistettiin kaksi viisaudenhammasta sain jotain rauhottavia, jonka jälkeen oli ihan sama mitä minulle tehtiin.
Pyydät vaan kunnon esilääkityksen ja paljon puuduteainetta ja hyvät lääkkeet kotiin joilla kipu pysyy poissa. Itse muistan kun väitin ettei rauhottavat tehoa kunnolla, mutta seuraava mielikuva oli kun heräsin illalla kotoa. Olin kuitenkin kävellyt taksiin ja jutellutkin kaikkea :) Saattaja kyllä kannattaa ottaa mukaan.- muilla
kokemuksia
- +++
muilla kirjoitti:
kokemuksia
Mä oon käynyt kevytnukutushoidossa näkin hampaassa semmoisilla kivalla hammaslääkäri pariskunnalla. Pelkäsin kamalasti ja suussa oli kovasti tekemista. Upeasti meni ja nyt oon käynyt ihan normaalisti ja pelko on poissa!Ja taksat on ihan normaalit, nukutus vaan päälle. Ei niin kallista, jos jakaa 10 vuodelle kulut. Yllätyin! Suosittelen!
- M**
+++ kirjoitti:
Mä oon käynyt kevytnukutushoidossa näkin hampaassa semmoisilla kivalla hammaslääkäri pariskunnalla. Pelkäsin kamalasti ja suussa oli kovasti tekemista. Upeasti meni ja nyt oon käynyt ihan normaalisti ja pelko on poissa!Ja taksat on ihan normaalit, nukutus vaan päälle. Ei niin kallista, jos jakaa 10 vuodelle kulut. Yllätyin! Suosittelen!
Hei! Missäköhän mahtaa olla tämmöinen paikka? Itse pelkään yli kaiken hammaslääkäriin menoa ja toivoisin juuri, että homma hoidettaisiin nukutuksessa. Kun on tuo kevytnukutus, onko niin ettei tunnu yhtään missään ja herättyään ei "muista mitään". Ja tosiaan onko ihan järkyttävän hintaista? Kiitos jo etukäteen! :)
- nakin_hammas
M** kirjoitti:
Hei! Missäköhän mahtaa olla tämmöinen paikka? Itse pelkään yli kaiken hammaslääkäriin menoa ja toivoisin juuri, että homma hoidettaisiin nukutuksessa. Kun on tuo kevytnukutus, onko niin ettei tunnu yhtään missään ja herättyään ei "muista mitään". Ja tosiaan onko ihan järkyttävän hintaista? Kiitos jo etukäteen! :)
Näkin Hammas:
http://www.nakinhammas.fi/ - 0987078
nakin_hammas kirjoitti:
Näkin Hammas:
http://www.nakinhammas.fi/Mro, tänään olin Näkin Hampaassa ja olen eri kirjoittaja kuin ylhäällä. Olen pelännyt 12 vuotta hammaslääkäriä(Kiitos Nurmijärven 80-90-luvun hammashuollon) ja tänää olin valmistautunu että otetaan katsaus suuhun ja sitte nukutuksessa hoidetaan kaikki kuntoon.
Noh siinä juteltiin rauhassa ja päätettiin kokeilla miltä se poraus tuntuu puudutuksessa, kaveri aika hyvin vakuutteli että ei pitäs sattua. Kun päästiin vauhtiin ja lyötiin puudutuspiikki ikeneen niin eniten olin jännittänyt juuri sitä poraamista ja helvetti että olin ihmeissäni ku ei tuntunu missään. Ei siis sattunu ollenkaan.
Aivan loistomesta. 12 vuodessa oli onneks tullu vaan 2 reikää mut se on saletti että ne hoituu tuolla.
Aika rankkaa menoa ollu toi hammaslääkäri toiminta 80-90 luvulla luulis että niitä hammaslääkäreitä hävettää saatana. Aiheuttanu ihmisille hammaslääkärikammoja, pitäs nää laskut maksattaa teillä prkl.
- Sarcasticcc
Niin, eli tälläinen sivu löytyi, kun asiaan juuri itse tutustuin:
http://www.hammaspeikko.fi/
Sivulta löytyy jopa hinnasto, joten sieltä voi itse laskeskella. Itse yllätyin positiivisesti hinnoista - luulin kieltämättä vielä kalliimmaksi, kun näyttäisi olevan.
Itsellä kun päässyt reikiä tulemaan varmaan lähelle kymmentä ja viisaudenhampaat pitäisi poistattaa. Reikiä tullut kyllä ihan omien mokien takia, kun kännissä ei muista pestä tai ystäville ei ota harjaa yms yms. ;P
Onhan tuo aika kallista lystiä, mutta koska siellä hammaslääkärissä ei ole tullut vuosiin käytyä, eikä varmaan muuten tulisikaan - ajattelin että kerään rahat nukutukseen, jossa sitten korjataan koko kalusto kerralla ja vielä vaikka pienen valkaisun kera. Aina ollut jotenkin hampaat vähän sellainen tärkeä asia ulkonäössä, että jos saisi vihdoin asian hoidettua TÄYSIN kuntoon - ja mikä parasta KERTAKÄYNNILLÄ. Ja kun hampaat olisi hyvässä kunnossa, tulisi niistä myös huolehdittua, kun ei ajattelisi enemmän tai vähemmän että "paskana ne on jo kuitenkin, joku päivä korjautan"...
Ei sillä, että varsinaisesti kipua tai hammaslääkäriä pelkäisin, mutta itsellä on jostain syystä leegolekurin vastaanotolla tullut ongelmaksi herkkä yökkäysreaktio :D - Tiedän, helvetin huvittavaa, mutta totta. En voi sille mitään. Viisaudenhampaiden poistosta ei varmasti tulisi MITÄÄN, kun yökkäilen jo pelkästään kun on tarpeeksi tavaraa lähellä kurkkua.
Eli sellaisen tuhannen euroa kun säästäisi pikaisesti, niin se olisi AIVAN varmasti sillä selvä kertaheitolla. Ja omasta mielestäni vuosien saatossa hyvä sijoitus, kun miettii mihin muihin turhuuksiin samanlainen raha voi upota.
Asiasta voipi tietty olla montaa mieltä. Mutta oman käsitykseni perusteella tulisi kyllä kuitenkin kalliiksi sekin, kun ravaisi tarkastuskäynneillä, paikkauksilla ja viisaudenhampaidenpoistoissa todella monena kertana - varsinkin kun siis aikuisiässä jo olen, ettei niitä ilmaiseksi/puoli-ilmaiseksi enää tehdä. - Anonyymi
Kukkuu ja hammaslääkäri nukkuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769