niin eli tunsitko synnytyksen lähestymistä ennen kun se varsinaisesti alkoi?oliko jotain oireita?mitä?
GALLUP:millaisia oireita ennen synnytystä?
9
6923
Vastaukset
- Nimetön
mulla tuli aamulla verensekaista vuotoa-seuraavana yönä alkoi synnytys
- jomotusta
selässä, niin kuin flunssa olisi tulossa.
- Alias
Minullakin alkoi synnytys selkäkivulla ja seuraavana päivänä tuli sitten illansuussa muutaman tunnin välein supistus. Myöhään illalla alkoikin sitten säännölliset tosisupistukset ja aamuyöstä sairaalaan. Aamulla syntyikin sitten topakka tyttö...nyt 3 vko:a vanha :). Lapsivedet puhkaistiin vasta sairaalassa.
- helppa (rv 40+4)
voisitteko samalla kertoa oliko teillä paljon/usein kipeitä supistuksia ennen itse synnytyssupistuksia? itselläni kun ei ole ollut kuin pari kertaa parin tunnin verran. eli voiko silti jo seuraavista alkaa tositoimi?
- minkäänlaisia
Eipä ollut mitään oireita ei.. Reilu pari viikkoa ennen laskettua aikaa heräsin sitten yöllä lapsivesien menoon. Yhtään isompaa supistusta ei ollut tullut - vielä edellisenä iltana olin varma, että vauva syntyisi vasta joskus lasketun ajan jälkeen.
- mama
Kolmena yönä ennen synnytyksen alkua heräsin supistuksiin, kestivät pari tuntia ja sitten ohi. Edellisenä päivänä supisteli myös muutamia kertoja kipeästi. Synnytys lähti hiljakseen käyntiin menkkakipujen tuntuisilla supistuksilla aamuyöllä. Siitä sitten vahvistui niin, ettei ollut epäilystäkään onko synnytys lähtenyt käyntiin.
- äiti
minulla tuli aamupäivästä rusehtavaa vuotoa,siis jotain verensekasta. se oli tosi niukkaa, luultavasti oli limatulppaa. iltapäivällä rupes lapsivettä tulemaan ja sitä tuntui tulevan paljon! niinkuin olis koko ajan sangosta sitä kaadettu.ja sitä lapsivettä tulikin muutaman tunnin.lapsiveden menosta alkoi heti sit säännölliset supistukset ja tyttö syntyi sit seuraavana yönä vähän jälkeen 01.00.
- tyttö tuli
alkoi supistuksia tuntumaan to-pe yönä.Koko pe päivän supisteli sillointällöin.Pe iltana 21 alkoi säännölliset supistukset.Ja limatulppa,iso ja iljettävä tuli.
La aamuna syntyi vauva.
- emonen.
Viikkoa ennen tositoimia nukuin tosi levottomasti. Juoksin vessassa useamman kerran yössä, enkä nukkunut kunnolla. Ensimmäisen kuukautiskivulta (ei siis juuri mitään) tuntuvan supistuksen tunsin noin paria vuorokautta ennen lapsen syntymää. Toinen ja sitä seuraavat supistukset tulivat sitten vasta, kun pikkuneitimme oli päättänyt lopettaa masuelämänsä. =O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910