HOROSKOOPPIVEIKKAUS! =)

arvaappa..

26

3102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nexy

Voisin päätellä tuon kirjoittajan hyvästä ilmaisukyvystä, että hän on kaksonen, vesimies tai vaaka. Vois olla myös neitsyt. Tuntuu olevan varsin eläväinen, luova ja extrovertti tyyppi.

• veikkaus

nainen kaksonen ja mies skorppari...

• miun veikkaus

Voiskohan olla molemmat kaksosia peräti?
      Jos ovat, tosta voi tulla kyl ihan mitä vaan!
      nii hyvässä kun huonossakin..

• vaakatytsy

Vaaka ja kaksonen.

• minttuliisa80

siis kumpaa veikkaat vaa'aks ja kumpaa kaksoseks? Sopisko nyt vaaka, no en tiiä..

Veikkaan ite et nainen on kaksonen, mies vesimies tai skorppari.

• vaakatytsy
        minttuliisa80 kirjoitti:

siis kumpaa veikkaat vaa'aks ja kumpaa kaksoseks? Sopisko nyt vaaka, no en tiiä..

Veikkaan ite et nainen on kaksonen, mies vesimies tai skorppari.

Nainen on vaaka ja mies kaksonen.

• vaakaa.

sen verran lapsellista luettavaa, että kyseessä täytyy olla kaksi...

• JousiampujaN

Oinas ja jousimies:)

• rapuakka

Kuulostaa tutulle...

nainen rapu, mies skorpioni

Jokatapauksessa kuulostaa sille, että on kaksi saman elementin tyyppiä liikkeellä...

• Kaksonen

Kovasti täällä veikkailaan ainakin toiseksi osapuoleksi kaksosta. Itse olen kaksoset ja inhoan kissa ja hiiri parisuhdetta. Olen elänyt kaksi ja puoli vuotta härän kanssa kissan hännän veto-suhteessa ja nyt kissan häntä on jo melkein irti. Nyt en kestä enää vaan härän täytyy lähteä muualle leikkimään kissa ja hiiri -leikkejään. Enpä tiedä muista kaksosista, mutta itse olen sosiaalinen ihminen (kuten esimerkissä), mutta haluan suoraa ja avointa parisuhdetta, johon voi luottaa. Muuten en tunne oloani turvalliseksi.
      Vesimerkkejä en oikein tunne, mutta itse veikkaisin että voisivat olla kalat, rapu tai skorppari.

• FanOfMan

Todellisuudessa itse uskon että tossa saattaa olla jotain kartoissa ihan huomion arvoista, jos noilla noin jännää on, enkä usko että aurinkomerki hirveästi välttämättä tilannetta selittää. Kuitenkin ihan pakko vastata, ensinnäkin koska toi tillanne on noin turhauttava, niin luulen että siinä vois olla tuli ja maa merkin kohtaaminen, mies on jousimies ja nainen neitsyt, tai sitten se nainen on se kaksonen, muta veikkaan kuitenkin neitsyt.

• tarjaana
        FanOfMan kirjoitti:

Todellisuudessa itse uskon että tossa saattaa olla jotain kartoissa ihan huomion arvoista, jos noilla noin jännää on, enkä usko että aurinkomerki hirveästi välttämättä tilannetta selittää. Kuitenkin ihan pakko vastata, ensinnäkin koska toi tillanne on noin turhauttava, niin luulen että siinä vois olla tuli ja maa merkin kohtaaminen, mies on jousimies ja nainen neitsyt, tai sitten se nainen on se kaksonen, muta veikkaan kuitenkin neitsyt.

Jännältä tuntuu kyllä, mie en ite kalana ois missään nimessä valmis tollaseen! Huihui!
        Tunnen erään kaksosnaisen, jonka piirteitä huomaan tuossa ko. naisen tavassa toimia ja ilmaista itseään. Uskoisin siis että nainen on kaksonen, mies voisi olla myös ilmamerkki. Tietispä miehestä hieman enemmän, vois veikata paremmin. Veikkaan kuitenkin kaksonen - kaksonen. On muuten mielenkiintonen keskustelu seurata kerrankin!

• Kaksonen

...jotka veikkasitte kaksosia. Kyllä tämä kai taas todistaa horoskooppeihin liittyvistä luonneanalyyseistä jotakin =(

• mindy

veikkaisinpa et nainen on jousimies ja mies kaksonen....

• tazza

Ainut merkki, joka minulla tulee mieleen on jousimies.
      joko molemmat ovat, tai ainakin toinen on.
      Vaihtoehtoja toki löytyy muitakin, mutta epäilen miehen olevan jousimies tai leijona.
      Nainen voisi olla sitten vesimies tai kaksonen.

• slls

Mie veikkaan, että nainen on oinas ja mies kaksonen.

• Nefertiti

Nainen ehdottomasti kaksonen, mies jousimies tai kaksonen.

• sonjakauris-94

Hmmmmmm... no en ole hyvä horoskooppiasiantuntija, mutta veikkaisin kaurista tai neitsyetä... ?!

• anzkulia

molemmat kaksaosia tai vaakoja... tai nainen vaaka ja mies kaksonen

• kauris

nainen on se vaaka, jonka tekstejä kukaan kirjanjulkaisija ei julkaise ja mies se, jollainen nainen hänet mielikuvissaan haluaisi olevan :)

• tiätysti

neitsyitä!!!

• Prittt

Kaksosia kuulemma molemmat. Vastaus löytyy nimim. Leehlian kysymyksen alta.

• Pauline

että nainen on kaksonen, mies vesimies.
      Arvaukseni tulee ilman, että olen lukenut ainoatakaan kommenttia tästä ketjusta.
      Nyt meinaan sen tehdä.

• ois aika

Eiköhän ton pian vois jo tarkistaa, niin saatais selvyyttä asiaan.

• ovat

kaksosia.mene kyseiseen keskusteluun ja sieltä nimimerkki Leehlian kysymyksen alla on vastaus.

• kiset.
        ovat kirjoitti:

kaksosia.mene kyseiseen keskusteluun ja sieltä nimimerkki Leehlian kysymyksen alla on vastaus.

tästälähin kiertää ko. merk-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3751
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3344
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2958
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2800
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1818
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1786
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1639
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1577
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1559
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1544
    Aihe