Sanokaapas te

Veikko Aatami

kaikki tietävät palstalaiset, mistä apu? Propleema on naiskaverin puute.Tässä taustatietoja: 50 ukko, eronnut, en karannut. Ruoka ja siivoushommat hanskassa. Omillani asun, en muiden ristinä. Kapakoita en harrasta muuta kuin 2-3 kertaa vuodessa käyn tanssimassa, jossakin. (pitäiskö useammin?)

Mies on kuin Sinnaatra tai All Kaappone(sanoi parturi viimeksi). Naisia en hyljeksi, en minkään muotoisia. Ihanteeni on kyllä sellainen 40 -58 vuotias pyöreähkö nainen.(makuasia se pyöreähkö).

Itse olen ns.sopusuhtainen. (175/69) Kuntoilen ja muutenkin pidän itsestäni huolta. Käyn joka aamu suihkussa ja käytän deodoranttia, kuin myös partavettä, tai kasvovoiteita parranajon jälkeen.

Haluaisin ihanan naisen jota vois hellitellä,ja pitää ikuisena kaverina, mistä löytyy?

50

2879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Veikko Aatami

Kiitos vaivannäöstä.

• on sen

iltapesun laita?:D Laitoit että käyt aamulla suihkussa, mutta etkö pese itseäsi ennen sänkyyn menoa? Tytöt tykkää peuhata suihkunraikkaiden miesten kanssa, tuskin se aamullinen suihku ja dödöily kantaa yöhön asti:)(Näin vain vinkkinä)

• Veikko Aatami

juttu, että hygienia on hanskassa.

• se.

..iltapesu? kukas armejan käynyt MIES nyt,
        joka helvetin välissä kerkee suihkussa seistä.

Ja tuo Betty Fat ei kysy illalla kyllä mitään
        kun sen viereen vetää ;)

• näinpäin
        se. kirjoitti:

..iltapesu? kukas armejan käynyt MIES nyt,
        joka helvetin välissä kerkee suihkussa seistä.

Ja tuo Betty Fat ei kysy illalla kyllä mitään
        kun sen viereen vetää ;)

seistään suihkussa nimenomaan illalla, aamulla vain tarpeen vaatiessa.
        Kyllä miehellä parempi flaksi käy iltasuihkun jälkeen, aivan varppina!

• se..
        näinpäin kirjoitti:

seistään suihkussa nimenomaan illalla, aamulla vain tarpeen vaatiessa.
        Kyllä miehellä parempi flaksi käy iltasuihkun jälkeen, aivan varppina!

..mulla ainakin on 35vuotta pyörinyt yksi tuossa tiellä,
        ja jos tulee sanomista, niin oon viisanut missä päin se OVI siaitsee. ;)

Aina vaan tulee siitä takaisin.?

• Veikko Aatami

Henki ei haise ja muutenkin olen "ihminen".

Muutamien naisten kanssa seurustelu on kestänyt joitakin viikkoja, niin olen huomannut että mikään muu ei kiinnosta kuin ns. naisten lehdet ja tv ja minun lisääntynyt nk. passaaminen. Siihenpä se on sitten loppunut. Orjaksi en halua. Haluan NAISEN, en syöjätärjätä.

• Jos,nii semmonen ei käy alkuunsakkaan!! Ei naiset halua mitään "nössöä" tossun alla lojuvaa miestä...tai ei ainaskaa heti..

• koltis

Ryhtyä rentuksi. Se on se viimeinen ja varma keino.

Joo vastaan. En ole.

• keino
        koltis kirjoitti:

Ryhtyä rentuksi. Se on se viimeinen ja varma keino.

Joo vastaan. En ole.

naisen hankkimiseksi on nimenomaan rentustelu. paljon meni hyviä flakseja nuorena sivu suun ennen kuin tajusin pelin hengen.

=DW=

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

Jos,nii semmonen ei käy alkuunsakkaan!! Ei naiset halua mitään "nössöä" tossun alla lojuvaa miestä...tai ei ainaskaa heti..

raja se olla pittää kaikella..:))

• se on
        mii-su kirjoitti:

Jos,nii semmonen ei käy alkuunsakkaan!! Ei naiset halua mitään "nössöä" tossun alla lojuvaa miestä...tai ei ainaskaa heti..

"tai ei ainaskaa heti.."

Hyvä että muistit vielä ;)

Niin ei alussa 2 ekaa viikkoa, mut sit kyllä,
        kiitos!....en näin se menee täällä...

• jo nuoruudessasi?

Vastaus ongelmaasi taisi juuri tulla itseltäsi.
        Tiedäthän että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa.

Jos kerran aina joudut tekemisiin passaamista vaativien naisten kanssa, olemuksessasi täytyy näkyä tietynlainen alistumistaipumus. Totuus nimittäin on se, että "liian kiltit" miehet kiinnostavat vain tuon tyyppisiä nisia, eivät muita.

Ulkonäköä tärkeämpi seikka naiselle on miehen henkinen olemus. Olet hyvällä alulla parempaan itseluottamukseen, tiedostaessasi ettet halua orjaksi.

Tsemppiä sinulle. Ehkä vielä löydät mukavan naisen.

• Veikko Aatami
        mii-su kirjoitti:

mutta kyllä naista kuuluu herrasmiehen vähän helliä ja jopa passatakin, silloin tällöin ja muutenkin huomioida. Kukkia viikottain ja jotain pientä , rakkaudella,,,:)). Tulee siinä itsellekin hyvä mieli. Miisuakin hellisin. Mutta tossun alle : ei kiitos!

• Veikko Aatami
        jo nuoruudessasi? kirjoitti:

Vastaus ongelmaasi taisi juuri tulla itseltäsi.
        Tiedäthän että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa.

Jos kerran aina joudut tekemisiin passaamista vaativien naisten kanssa, olemuksessasi täytyy näkyä tietynlainen alistumistaipumus. Totuus nimittäin on se, että "liian kiltit" miehet kiinnostavat vain tuon tyyppisiä nisia, eivät muita.

Ulkonäköä tärkeämpi seikka naiselle on miehen henkinen olemus. Olet hyvällä alulla parempaan itseluottamukseen, tiedostaessasi ettet halua orjaksi.

Tsemppiä sinulle. Ehkä vielä löydät mukavan naisen.

tuossa sun sanomassasi. Mutta omasta mielestäni en ole nössö. Siihen aikaan kun olin nuori tuli isyyslomalaki voimaan ja pidin sen. Olipa se ihana tyttöä hoitaa kotona, ja sai kai se EX vaimokin siinä vähän huilia. Miehet kyllä vähän nössöttelivät.

Tasa-arvo ja nimenomaan TASA-ARVO se on ollut minun ohjenuorani elämässä.

Olen itsekin huomannut saman, että pitäis olla aluksi "raju tyyppi" ja sitten ns: "passaripoika", mutta ei minusta ole siihen. Olen sama alusta loppuun ja siihen se kai tyssää.

• Veikko Aatami
        keino kirjoitti:

naisen hankkimiseksi on nimenomaan rentustelu. paljon meni hyviä flakseja nuorena sivu suun ennen kuin tajusin pelin hengen.

=DW=

taida ruveta, kun en ole renttu.

• Veikko Aatami
        mii-su kirjoitti:

sun tekstin. Mitä meinasit että ei ainakaan heti?

Pitäiskö olla ensin ihanan raju määräilijä ja sitten lurpahtaa? :)) Miisu "kulta" eikös se yhdessäeläminen ole sitä parasta aikaa kummallekin. Voihan sitä leikkiä , jos haluaa. :)) Mikä on sinun mielestäsi "nössö" Kerro minulle?

• unelma..
        Veikko Aatami kirjoitti:

tuossa sun sanomassasi. Mutta omasta mielestäni en ole nössö. Siihen aikaan kun olin nuori tuli isyyslomalaki voimaan ja pidin sen. Olipa se ihana tyttöä hoitaa kotona, ja sai kai se EX vaimokin siinä vähän huilia. Miehet kyllä vähän nössöttelivät.

Tasa-arvo ja nimenomaan TASA-ARVO se on ollut minun ohjenuorani elämässä.

Olen itsekin huomannut saman, että pitäis olla aluksi "raju tyyppi" ja sitten ns: "passaripoika", mutta ei minusta ole siihen. Olen sama alusta loppuun ja siihen se kai tyssää.

en olisi naimisissa tulisin juosten luoksesi.

• Veikko Aatami kirjoitti:

mutta kyllä naista kuuluu herrasmiehen vähän helliä ja jopa passatakin, silloin tällöin ja muutenkin huomioida. Kukkia viikottain ja jotain pientä , rakkaudella,,,:)). Tulee siinä itsellekin hyvä mieli. Miisuakin hellisin. Mutta tossun alle : ei kiitos!

kaikkea...ei makeaa mahan täydeltä...;)

sun tekstin. Mitä meinasit että ei ainakaan heti?

Pitäiskö olla ensin ihanan raju määräilijä ja sitten lurpahtaa? :)) Miisu "kulta" eikös se yhdessäeläminen ole sitä parasta aikaa kummallekin. Voihan sitä leikkiä , jos haluaa. :)) Mikä on sinun mielestäsi "nössö" Kerro minulle?

sellanen nöyrä hössöttäjä joka pyörii naisen ympärillä ja odottaa että saa toteuttaa pimun toivomuksia...
        Miehessä pitää olla särmää ja munaa....eikä se lurpahtaminen sovi missään nimessä!(eikä mielessä)...;)

• Veikko Aatami
        mii-su kirjoitti:

sellanen nöyrä hössöttäjä joka pyörii naisen ympärillä ja odottaa että saa toteuttaa pimun toivomuksia...
        Miehessä pitää olla särmää ja munaa....eikä se lurpahtaminen sovi missään nimessä!(eikä mielessä)...;)

asti.:)) Enkä omasta mielestäni hössötä. Mutta en ala riekkumaan naiseni kustannuksella, enkä salli sitä muillekkaan.(turpaan tulee jos on tarpeen, olen lyönytkin nuorena miehenä) Arvostavasti sitä pitää aikuisten ihmisten puolisoistaan puhua .(vaikka sydän mettä keittäis).

Särmää ja munaa? Voiskos olla särmikäs munamestari.:))

• miesvieläkurja

treffipalstalle heti!
      Saat nopeasti vastauksia niin paljon, että on vaikeus valita, ketkä jäävät vastaustasi vaille.

• Veikko Aatami

sitä kokeilla, tiedä vaikka naapurissa asuis?:))

• eilatti
        Veikko Aatami kirjoitti:

sitä kokeilla, tiedä vaikka naapurissa asuis?:))

hakien taida löytyä, kyllä sen sitten huomaa, kun ´se oikea´ kohdalle kolahtaa...ja eiköhän se noin fiksun oloiselle miehelle tapahdu, jos uskaltaudut liikkeelle sieltä neljän seinän sisältä, harvemmin kukaan kotoa tietää tulla hakemaan. Tsemppiä vaan! ;)

• Veikko Aatami
        eilatti kirjoitti:

hakien taida löytyä, kyllä sen sitten huomaa, kun ´se oikea´ kohdalle kolahtaa...ja eiköhän se noin fiksun oloiselle miehelle tapahdu, jos uskaltaudut liikkeelle sieltä neljän seinän sisältä, harvemmin kukaan kotoa tietää tulla hakemaan. Tsemppiä vaan! ;)

aina, aina silloin ja tällöin lähden täältä neljän seinän sisältä. Viime keväänä viimeksi ja ihastuin erääseen naiseen. Kaikki meni hyvin pari päivää ja sitten hän ilmoitti olevansa naimisissa. No arvaat lopun.:)))

• miesvieläkurja
        Veikko Aatami kirjoitti:

aina, aina silloin ja tällöin lähden täältä neljän seinän sisältä. Viime keväänä viimeksi ja ihastuin erääseen naiseen. Kaikki meni hyvin pari päivää ja sitten hän ilmoitti olevansa naimisissa. No arvaat lopun.:)))

Sinulla on mennyt kuin minulla, jos olet niin pitkälle päässyt kuin "pari päivää". Minulla on ollut niin kehno tuuri, että pisin yritys lienee 3 tuntia, ja siihen olin jo hyvin tyytyväinen!

• yritys
        miesvieläkurja kirjoitti:

Sinulla on mennyt kuin minulla, jos olet niin pitkälle päässyt kuin "pari päivää". Minulla on ollut niin kehno tuuri, että pisin yritys lienee 3 tuntia, ja siihen olin jo hyvin tyytyväinen!

muka..:))

• Tarinoitsija

Miten se luonnepuoli? Oletko seurallinen, puhelias? Entä miten on tanssitaidon laita? Tanssin taitaja pääsee kontaktiin toisen osapuolen kanssa helposti. Jos nämä ovat kohdallaan niin kyllä seuraa fiksulle kaverille luulisi pian löytyvän!

• Veikko Aatami

enkä ole mykkä naisseurassa. En tykkää myöskään puhua "rivoja" naisten kuullen tai muutenkaan naisista mitään "sikoja". Minusta se on epävarmojen miesten touhua. Jos se on joku mittari miesmaailmassa niin saa olla.

Tanssitaito on kyllä sanotaanko hmm,,, keskinkertainen. Kaikki muut menee mutta, polkkaa ei ole tullut opeteltua. Tango menee joskus erittäin hyvin kun on se fiilis, jaa kyllä kaverikin ratkaisee. Se vaan sujuu toisten kanssa. En ole mikään tavoiteltava tanssija, paremminkin perusjätkä.

• rapu

livessä, vasta sitten voisimme tehdä analyysin.
      Omista kommenteistasi päätellen, olet suorastaan unelmakumppani useimmille naisille. Mutta kun..... Meidän omat käsityksemme itsestämme eivät läheskään aina vastaa sitä, miten muut meidät näkevät.

• Veikko Aatami

mutta en halua julkkikseksi. Naama ei ole erityisen kaunis, häävi, kummonen, erikoinen, tai muuten huomiotaherättävä. Ennenvanhaan sanoivat että karun näköinen mies. En tiedä vieläkään mitä se merkitsee? Ex vaimo ja muutama muukin sanoi aina että vihaisen näköinen mies. Sitä en koskaan ole ollut. Ukkina yritän olla vähän nauravampi. ps. Poikani sanoo että oot miehen näköinen. Tiedä sitten???

• rapu
        Veikko Aatami kirjoitti:

mutta en halua julkkikseksi. Naama ei ole erityisen kaunis, häävi, kummonen, erikoinen, tai muuten huomiotaherättävä. Ennenvanhaan sanoivat että karun näköinen mies. En tiedä vieläkään mitä se merkitsee? Ex vaimo ja muutama muukin sanoi aina että vihaisen näköinen mies. Sitä en koskaan ole ollut. Ukkina yritän olla vähän nauravampi. ps. Poikani sanoo että oot miehen näköinen. Tiedä sitten???

ulkonäköäsi, vaan käytöstäsi yms. Ehkä itsetuntosi ei ole niin hyvä, kuin kuvauksistasi voisi päätellä.

Toisaalta haluat miellyttää naista ja passaat häntä. Näyttäisi siltä ettet kuitenkaan osaa pistää kohtuullista rajaa antamisellesi, ja edellyttää toiselta myös vastavuoroisuutta. Lähdet karkuun mielummin kuin taistelet oikeuksistasi. Oikeuksilla tarkoitan tässä tasa-arvoista vastavuoroisuutta, jonka kannalla sinäkin olet.

• Veikko Aatami
        rapu kirjoitti:

ulkonäköäsi, vaan käytöstäsi yms. Ehkä itsetuntosi ei ole niin hyvä, kuin kuvauksistasi voisi päätellä.

Toisaalta haluat miellyttää naista ja passaat häntä. Näyttäisi siltä ettet kuitenkaan osaa pistää kohtuullista rajaa antamisellesi, ja edellyttää toiselta myös vastavuoroisuutta. Lähdet karkuun mielummin kuin taistelet oikeuksistasi. Oikeuksilla tarkoitan tässä tasa-arvoista vastavuoroisuutta, jonka kannalla sinäkin olet.

pitäis olla selvä asia naisellekin. Eihän sen pitäis olla kilpailutilanne(tasa-arvo) Taistelu? karkuun? Rajaa antamisellesi?

Paljonko on liian paljon? Vastavuoroisuutta? Niin sitä minä ajan takaa. Sinulle ollaan juuri niin hyvä, kuin sinä olet muille.

• helposti
        Veikko Aatami kirjoitti:

pitäis olla selvä asia naisellekin. Eihän sen pitäis olla kilpailutilanne(tasa-arvo) Taistelu? karkuun? Rajaa antamisellesi?

Paljonko on liian paljon? Vastavuoroisuutta? Niin sitä minä ajan takaa. Sinulle ollaan juuri niin hyvä, kuin sinä olet muille.

piuhat polttavaa sorttia? Vähän sain sen kuvan äskeisestä kommentistasi. Ärtymystä luin rivien välistä.
        Riippuu vähän siitäkin missä tapaillaan. Jos olet naisen kotona niin tuskin kukaan nainen odottaa että passaat häntä siellä. Itse en ainakaan haluaisi että joku vieras ihminen tonkisi kaappejani. Jos taas olette sinun kotonasi, tuskin kukaan nainen haluaa alkaa heti touhuamaan toisen kodissa. Eihän sieltä löytäisikään mitää. Ja taas törmättäisiin tuohon vieraan ihmisen kaappien tonkimiseen. Itselläni ei ainakaan riittäisi kantti, siis olen niin ujo että tuntisin itseni röyhkeäksi jos alkaisin aukomaan toisten kaappeja. Kyllähän kahvia keittäessä ja kokatessa kaappeja täytyy aukoa, vai mitä?

osaat arvostaa naista tasa-arvoisena ihmisenä. Tämän päivän naiset on itsenäisiä, mikä ei tarkoita itsekkäitä;) Kun itsetunto on kohdallaan, voi antaa ja saada muilta aidosti, ei tarvi mitään roolia vetää. Rehellisyys ja huumorinpilke silmäkulmassa näkyy katseesta joten bongailemaan vaan;)

• Leipäpappi M

sinun kunnollisuutesi, se kielteisyystekijä. Aprikoin että jos vielä joulukirkossa haluat käydä niin 50 prosenttia naisista putoo pois. Tjaa,, a ompa kinkkinen juttu poijalla. Anteeksi (poika) nimitys , vanhemmat pruukaa sanoa niin.

Tässä ohje:(leipäpapilta outo ohje mutta ei huono, luulisin.) Ensi vikonloppuna ykköset päälle ja eikun menoksi. Sitten vielä heti sanot naisille tosiasiat, niin ei tarvihte vatuloija niijen empätiijän pelaajien kans.

Suvilikasta talavimonon viereen ja komioita notkautuksie. Sitten hillitymmin, kutsu drinkille ja eikun saatille. Sitten et mee sisälle asti, vaan jätät vähän arvailun varraa, että mitenkäs se menikää? Huomenna se soittaa ja voit aprikoija rauhassa. Jos ei hyvä, niin seuraavana viikonloppuna uusiksi koko pieti. Jne: kyllä se lopussa tärppee. Soahaan uusie seorakuntalaesii jos hyvin käöp.

• yks %

...Veikko Aatamille riitä yksi kerrallan, joten 99 prossaa saa tippua pois. Ehkä vika onkin siinä, että yrittää olla kaikkien 50%:n kanssa samaa aikaa...

• Nainen.

eikä odottaa naiselta yhteydenottoa. Minä ainakin olettaisin ettei miestä sitten kiinnostanutkaan, en rupeaisi perässä juoksemaan.
        Fiksuiten hän toimisi, jos saattaisi ovelle ja soittaisi seuraavana päivänä. Naiselle jäisi sellainen vaikutelma, että mies on kiinnostunut hänestä, eikä pelkästä seksistä.

• Mulle

olisit liian hintelä, mä tarviin sellaisen isoraamisen miehen joka jaksais ottaa mut reppuselkään ja kantaa kotiin vähän pitemmänkin matkan takaa. Sitten toi toinen juttu, naiset tykkää rahan hajusta. Mites sen laita on sun kohdallas? Pelkkä dödön tuoksu ei aina riitä ;p

• Nainen.

pelkkä dödön tuoksu! En todellakaan pyri miksikään miehen siivellä eläjäksi!

• riittää
        Nainen. kirjoitti:

pelkkä dödön tuoksu! En todellakaan pyri miksikään miehen siivellä eläjäksi!

pelkkä k..halu!

• sigrid46
        riittää kirjoitti:

pelkkä k..halu!

Heippa, sinä suosittu henkilö! Paljon olet neuvoja saanut, miten naista miellytetään. En ole lukenut ihan koko rimpsua, mutta luulen tietäväni, että nainen sen valinnan lopulta tekee. Annetaan ensin miehen puuhata aikansa miellyttääkseen naista, sitten tulee hylkäys tai hyväksyntä. Joo, raakaa textiä, mutta onhan se yhteinen hyvä olo kuitenkin lopullinen päätös, kummaltakin. Tarvitaanhan tähän asiaan kaksi osapuolta, eikö. Kivasti olet saanut palautetta, sehän kai on tarkoituskin. Onnea vaan matkaan...

• Nainen.
        riittää kirjoitti:

pelkkä k..halu!

Kuulutko itse kenties niihin?

• kuules
        Nainen. kirjoitti:

Kuulutko itse kenties niihin?

Ison k..halun lisäks tarvitaan paaaaaljon fyffee:)))

• Nainen.
        kuules kirjoitti:

Ison k..halun lisäks tarvitaan paaaaaljon fyffee:)))

mä otaksuinkin.

• nytten

Miehen pitää olla just niinkun miehet on Dressmanin mainoksissa (miksei muuten katukuvassa koskaan näy Dressman-miehiä)?

• Narttu

JUST sellaisen miehen mä ottaisin, *miettii että sais olla pari varamiestäkin*
        On ne vaan oikeesti NIIN charmantteja että jos joku täältä löytyy VAPAANA niin HETI olis dressmann-miehelle paikka. Kaikki muut sais lähtee jos mun ovelle ilmestyis sellainen komistus.*jää haaveilemaan ikiomasta dressmann-miehestä*

• itsellesi

galleriasivu. Laita kuva mukaan. Jos olet kivan näköinen, eiköhän tyttölapset ala kirjoittelemaan sähköpostiin (kun olet vielä luonteeltaskin noin hyvä niin kuin kerroit).

JOs tää ei auta, sit ei enää maha mittää.

• sivusta seurannut

Kantsii lukea, mihin on vastaamassa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3930
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3536
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3138
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2990
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      86
      1982
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1958
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1809
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      30
      1744
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1743
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1704
    Aihe