Olen vaaka ja rakastunut kalamieheen, syksyllä "seurustelimme" 3 kuukautta, alussa oli aivan ihanaa, mutta rupesi tuntumaan että tämä kala ei välitä minusta.. sanoin sen hänelle, ja tämä tulee humalassa(yllätys!), itkien luokseni ja ei osaa puhua asioista niin kuin en minäkään. No suhde loppui, olen laittanut muutamia "ruikutus" viestejä, että tulen aina rakastamaan häntä, hänkin sanoi yhä rakastavansa minua, noin kuukausi sitten laitoin viestin että pakko vielä kerran sanoa että rakastan häntä, ei kuulunut mitään vastausta. Nyt kuukauden kuluttua tuli viesti että "ei ole unohtanut minua, rakastaa minua vieläkin ja muistaa minua päivittäin.." Laitoin sitten että jos vielä yhden yön voisin nukkua hänen vieressä niin voisin sitten kuolla onnellisena, tuli vastaus että eiköhän se järjesty.. Argh, haluan hänet, ja sen olen selkeästi ilmaissut.. ja olin melkein jo unohtanut hänet ja menettänyt toivoni.. kunnes tuo viesti tuli! Mitähän hän nyt tuolla mahtaa tarkoittaa..
Mitä ihmetta kalamies tarkoittaa...
8
2098
Vastaukset
- bella78
minäkin olin samassa tilantees.
veikkaisin että hän tarkoittaa juuri sitä että antaa sinun odottaa.mutta liian pitkiä aikoja.rakastat häntä tulisesti.ja ikävöit aivan älyttömästi eikö vain....mutta kun juuri olet saavuttanut sen pisteen etenemisessäsi niin, hups.hän tupsahtaa esim.tekstarilla sun elämääsi sekoittaen pääsi.mutta mulla ainakin tuota rumbaa jatkui niin kauan kalamihen kans et en enään jaksa.ja suhde joka meillä oli lyhyt,ja ytimekäs mutta tuolloin niin ihanan lämmin ja tulinen sekä rakkautta täynnä.loppui todella huonosti.ja voin antaa viisaan neuvon.älä ruikuta.ainakaan kalamiehelle.mielestäni hän kaikista niistä ihmisistä joita on planeetalla ei ymmärrä tuskaasi.tai sitten ymmärtää sen väärin.juoksee karkuun.saattaa sanoa kyllä loppupelissä todella pahasti.mitä enemmän tunnustat rakastavasi häntä.joka on mielestäni erittäin normaalia.se vaan nyt on niin.etta kalat tarvitsevat itellensä niin paljon pohtimis aikaa.että myöhästyvät.ja pahasti.en tiiä mitä sinun kannattaisi omassa elämässäsi tehdä.mutta mietin juuri.jos vasta kuukauden päästä tulee viesti.niin unohda.ja koita jatkaa elämääsi.vaikka se onkin niin vaikeaa.sillä kalat jättävät jälkeensä ammottavan aukon tyhjyyden.ja vain sinä voit itse pelastautua sieltä.ja minä ainakin otin opikseni et en koskaan enään milloinkaan rakastu kalat mieheen.heh...
ja olenkin huomannut että tällä planeetalla on samankaltaisia iiiiihania miehiä jotka sopivat tälle skorpioni neitoselle paljon paremmin kuin kala. :)
saa kirjoittaa jos siltä tuntuu niin
[email protected]- on sitä jotakin
...joka saa kalamiehen sukat pyörimään.
Joskin suhde skorpioninaiseen on kalamiehelle melko vaikea, ainakin oli minulle. Skorpioninaiseni narsismi ajoi suhteemme karille 13 vuoden yhteiselon jälkeen. Kalamies tarvitsee huomiota vaikkakin kokee suunnatonta nautintoa jo saadessaan sitä antaa naiselleenkin.
Elämä on ihanaa ;)
-Ahvena33
- jo!
Mulla oli muinoin aivan sama tilanne kalan kans. Eipä sitä ihastuneena halua nähdä niitä tosiasioita jotka puhuu karua kieltään siitä että mies pelaa tunteilla... Tämäkin jauhoi aina jotain ihme ylistysjuttua exästään kuinka oli ensirakkaus ja vieläkin ikävöi ja oli jopa baarissa tunnustanu mun kaverille että menis heti takasinki jos pyytäs! Mulle selitti aina että pitää ensin "selvitellä asioita" tän exän kans ennenku me voidaan alkaa kunnolla oleen...asetti myös jotain takaraja-aikoja millon ne jutut ois selviä. No, aikansa halusin uskoo tähän koska niin paljo (liikaa) tykkäsin, pari-kolme kuukautta meni just niin että kävi kylässsä millon ittelle sopi, teki ohareitakin ja piti toivoo yllä sillon tällön viestittämällä. mut en sit enää jaksanu ja vihdoin lopetin itteni kusettamisen ja myönsin ettei jätkällä oo minkäänlaisia sen jalompia aikomuksia mun suhteen... Aloin vastailla suht tympeesti sen viesteihin ja siihen jäi ne pelleilyt. Monelta tuskalta oisin säästyny jos ois ollu sisua viheltää toi peli poikki jo aiemmin.
Älä siis nyt sinäkään anna kyseisen luuserin leikkiä enempää sun kanssas, usko pois, ansaitset ja varmasti myös saat paljo parempaa! - Marjuska
Ei kannata ajatella vakavaa suhdetta kalasta ja vaasta.
Se ei vaan onnistu; ovat liian erilaisia. Eivät sytytä elämässä toisiaan.
Kalat pystyy kokeilemaan hyvin monenlaista ja rakastamaan välillä vaikka kaikkia. Kalassa on kaksi vastakkaista puolta. Kalt sisältää kaikki horoskooppimerkit ja voi lennellä minne sattuu. Kalat tarvitsee kuitenkin syvän ymmärtäjän niinkuin vaakakin.He eivät ymmärrä sielujen tasolla toisiaan.
Vaakaa ymmärtää kaksonen. Vaaan tulee vain kestää kaksosen flirttailu ja uskottomuus noin 40 vuotiaaksi asti.
Vaakaa ymmärtää myös leijona, neitsyt, vesimies, jousimies (jos kestää sen uskottomuuden ja vapauden kaipuun), skorppioni. - tuttua myös!
Kalamiehet ovat ihmeellisiä jahkaajia. Lopetin samanlaisen jutun ja en ole katunut yhtää , vaikka ikävä välillä valtaa. Koska kalat ovat sympaattisia olentoja. Mutta on myös se toinen puoli joka riistää sydäntä... Ja itsensä takia on hyvä päästää irti!
- DaB
Täytyy tunnustaa, että ainakin itse olen täydellinen jahkaaja. Ihastuminen ei omalla kohdallani tapahtu hetkessä, siinä vaiheessa kun se iskee niin se on menoa. Ei paljon tule järjellä asioita ajateltua, tunteen pohjalta ratkaisut tehdään.
Mutta mutta, monasti on käynyt niin, että olen jäänyt jahkailemaan liian pitkäksi aikaa ja joku toinen on iskenyt väliin. Siinä sitten saa nyyhkiä aikansa, että saa taas paletin kasaan.
Mitä tässä on oppinut on se, että ei saa jäädä miettimään ja puntaroimaan pitkäksi aikaa...
Kalat nyt vaan on syvällinen merkki jotka toisinaan kärsivät siitä itse eniten.
- timanttimies
itkee perään
- katsomatta
pelimiehet ja naiset pitää tuollain vastapuolen hollilla ja ihastuneessa tilassa. Haluavat nauttia toisen välittämisestä vaikka kiinnostusta mihinkään vakavaan ei olekaan niin välillä annetaan ymmärtää että on, silleen ei on joku joka välittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1534948Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982621Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie212026Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181873Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101665Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482