Kuka enää muistaa Saulia

Sauli on mennyt

Saulista ei ollut presidentiksi.
Kansakunta on aina osannut valita oikean presidentin oikeaan aikaan.

Näin se meni. Omalta osaltani lopettelen kommentoinnin tähän. Oli oikein mukava härnätä porvareita. Mutta aion kyllä jatkaa taas eduskuntavaaleissa.

Moi moi!!!!

19

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

ollut suomelle parasta. Mutta vajaa puolet suomalaisista haluaa olla edelleenkin huonoosaisia, muta omapa on valintansa minä en henkilökohtaisesti sitä roskasakkia enää viitsi elättää, jokainen voi halutessaan tehdä omia johtopäätöksiä. Vasemmiston punapressa yök.

• oli päivän Uusimaassa

jossa puhuttiin Halosta äänestäneiden äänestäjien krapulasta. Siinä kirjoittajan mukaan Halosta äänestäneet katuvat niin että ensimmäiset 3v luulevat kuolevansa. Toiset 3v menee pelätessä etteivät kuolekaan..

• sinäkään

ketään pystyisit elättämään,sosiaalipummi.

• Saulia

Kaiholla muistan Saulia. Sääliksi käy Suomen kansa, kun ei älytty valita häntä presidentiksi. Väsynyt vanhus "johtaa" tukenaan Hakaniemi.

Häpeän olla suomalainen.

• asiaan

Eduskuntavaaleissa.Oikeisto ääliöt voi vaikka onanoida pahvikuviensa kanssa seuraavan vuoden.

• äänestystulos

Voimme kuitenkin luottaa siiheen, ettei voittanut ehdokas vie meitä Natoon. Tätähän kansa äänesti todellisuudessa

• penni

voi todellisuus olla karvasta kalkkia nieltäväksi naton suhteen...äänestystuloksesta huolimatta nato on todellisuutta mmyös suomelle ennemmin tai myöhemmin tod näk ennemmin..kysy esim.keneltä tahansa suomen armeijan johtavalta henkilöltä.Itse olen kysynyt...ja jos kuuntelit halosen ja vanhasen ja lipposen puheita yhtään tiedät itsekin asian niin olevan.Niinistö vain ainut joka uskalsi sanoa sen(kin) ääneen.

• sitä ollaan
        penni kirjoitti:

voi todellisuus olla karvasta kalkkia nieltäväksi naton suhteen...äänestystuloksesta huolimatta nato on todellisuutta mmyös suomelle ennemmin tai myöhemmin tod näk ennemmin..kysy esim.keneltä tahansa suomen armeijan johtavalta henkilöltä.Itse olen kysynyt...ja jos kuuntelit halosen ja vanhasen ja lipposen puheita yhtään tiedät itsekin asian niin olevan.Niinistö vain ainut joka uskalsi sanoa sen(kin) ääneen.

Naton harjoituksiin menossa kovaa vauhtia tämän päivän uutisten mukaan.

• demari1
        sitä ollaan kirjoitti:

Naton harjoituksiin menossa kovaa vauhtia tämän päivän uutisten mukaan.

Me haloslaiset haluammekin johtajamme kanssa liittyä Venäjään, näin on parsta, emme tarvitse Natoa!

• heti vaalien mentyä

Natoon liittymisestä tulee uutisia tulvimalla:

Uusi kausi tuo Nato-linjaukset Halosen eteen (Turun sanomat 30.1.2006)
        Suomi pääsisi Naton täysjäseneksi alle vuodessa. (MTV3 11.2.2006)
        Suomi ja Ruotsi osallistuvat Naton kriisinhallintaharjoitukseen (HS 13.2.2006)
        Nato-jäsenyys maksaisi 70 miljoonaa vuodessa. HS (14.2.2006)

Oliko Osmo Soininvaara oikeassa, kun hän sanoi ennen vaaleja, että Halonen vie Suomen Natoon salaa ja ilman kansanäänestystä, Niinistö rehellisesti ja kansanäänestyksen kautta?

• käytännössä

Natossa, puuttuu ainoastaan se virallinen juttu. Mutta enemmistö kansasta ei tätä tajunnut, - sääli.

• se juuri on.
        penni kirjoitti:

Lähiöjenkiä vain pystyy paremmin huijaamaan, kuin paremmin koulutettua. Niinistöllä oli rohkeutta puhua asioista suoraan, siksi hän olikin niin pelottava vaihtoehto demareiden jämähtäneelle poliittiselle eliitille.

• Ahon Esko aamu-tv:ssä

Kyllä se Ahon Askokin lopulta paikkansa löysi. Uskon, että Saulikin löytää paikkansa tässä maailmassa.
      Työnhaku kusi tällä kertaa, mutta uutta matoa vain koukkuun.

• penni

mietipä mihin tilanteesees halonen olisi joutunut jos vaalitulos olisikin ollut toinen.todellakin olisi ollut muutama mato koukutettava..Niinistöllä upea pesti odottamassa.TUskin tarvitsee paikkaa etsia, jos ei henkisessä mielessä.kirjoitustensa perusteella syvällinen, elämää pohdiskeleva, viisas mies...niin ja komea:)

• mato koukkuun
        penni kirjoitti:

mietipä mihin tilanteesees halonen olisi joutunut jos vaalitulos olisikin ollut toinen.todellakin olisi ollut muutama mato koukutettava..Niinistöllä upea pesti odottamassa.TUskin tarvitsee paikkaa etsia, jos ei henkisessä mielessä.kirjoitustensa perusteella syvällinen, elämää pohdiskeleva, viisas mies...niin ja komea:)

jos ja jos. eiks tarza voittanut. ei mitään jossitteluja.
        Niin komea Sauli on muuten todellakin persjalkanen pätkä. ja piste.

• penni
        mato koukkuun kirjoitti:

jos ja jos. eiks tarza voittanut. ei mitään jossitteluja.
        Niin komea Sauli on muuten todellakin persjalkanen pätkä. ja piste.

olen tavannut sauli ninistön ja todellakin pituus ei ole ongelma silloin kun miehellä on mm.henkistä kapasiteettiä vaikka muille jakaa.Ehkä riittäis sinullekin...

• Liian Lyhyt
        penni kirjoitti:

olen tavannut sauli ninistön ja todellakin pituus ei ole ongelma silloin kun miehellä on mm.henkistä kapasiteettiä vaikka muille jakaa.Ehkä riittäis sinullekin...

Sauli nyt sattui olemaan satatuhatta liian lyhyt. Emmätiä. Pulinat pois!!!!!

Tää otta porvari munapäille paha paikka tää heitin hohdokkaan ehdokkaan luhistuminen.

• sillekin
        penni kirjoitti:

pätkälle jokin suojstyöpaikka löytyä.

• saulin tuntevan tunteva
        penni kirjoitti:

Tiän tyypin, joka tuntee Saulin. Hän sanoo, että Sauli on henkisesti lyhyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe