Mitkä ovat vaihtoehtoiset radat, joihin opetuslupalaiset voivat mennä suorittamaan liukkaan kelin harjoittelun? Hinnat ja kokemukset radasta kiinnostavat.
Liukkaankelin harjoittelu
7
1331
Vastaukset
- Liukkaasta
Hei!
Itse suoritin ajokortin opetusluvalle ja me käytiin ainakin ihan samalla harjoitteluradalla, missä autokoululaisetkin käy. Hinta muistaakseni 55 euroa. Meitä kerättiin sellainen ryhmä missä oli pelkästään opetuslupalaisia. Radalla mukana oli autokoulunopettaja, joka opasti.
Mukavaa oli:)) Kannattaa varmaan käydä kyselemässä oman paikkakunnan autokouluilta, milloin sinne pääsee harjoittelemaan.- unohtaa mainita,
että asutaan Espoossa. Siis kaipasin tietoja radoista, jotka sopivan matkaan päässä. Tiedän, että Vihdissä ja Vantaalla on kalliit radat, kustannut yli sata euroa. Mutta onko halvempia ratoja ja jos, niin onko ne huonompia jostain syystä?
- halvin
unohtaa mainita, kirjoitti:
että asutaan Espoossa. Siis kaipasin tietoja radoista, jotka sopivan matkaan päässä. Tiedän, että Vihdissä ja Vantaalla on kalliit radat, kustannut yli sata euroa. Mutta onko halvempia ratoja ja jos, niin onko ne huonompia jostain syystä?
Vihdin ja Vantaan radoilla veloitetaan 42 eur. oppilaalta
- hinta on toinen
halvin kirjoitti:
Vihdin ja Vantaan radoilla veloitetaan 42 eur. oppilaalta
koska kurssin hinta sisätää muutakin kuin radan käyttömaksun, samoin autokouluoppilas maksaa ratamaksun lisäksi maksun saadusta opetuksesta eli 2 ajokertaa.
- Holger pitkänen
Kannattaa ehdottomasti mennä muualle ku vantaalle tai vihdin radalle, niissä paljon kovemmat hinnat ku muilla radoilla, palvelu huonoa ja vaikea saada aikoja ja varsinkin ilta ajat jotka sopii hyvin töissä ja koulussa käyville kiven alla, ainakin omasta kokemuksesta. Ja kysykää muilta oppetuslupalaisilta mielipiteitä ni tulette varmasti kuulemaan samanlaista, jollette halua minua uskoa.
- Pena
Kolmen opettavan kokemuksella on tuulut käytyä sekä Vantaalla että Vihdissä. Molemmat paikat ovat ok. Ei radan takia kannata kovin pitkälle reissulle lähteä. Häviää hinnan erotuksen jo polttoaineessa ja menetettynä työaikana.
En tiedä, mitä palveluita olet vaille, mutta ainakin minä olen päässyt aina radalle sopivana aikana. Ensinmäisellä kerralla hommaan kuului opettajan tunti, ja seuraavilla kerroilla pääsi suoraan radalle siksi ajaksi, kun muilla oli teoriaopetusta.
- toyota ylikiiminki
liukkaalla ollaan liukkaalla jo sen bon jobi tiesi laulaa jotta slippperi ven wet. ota raahallisesti ja paina kaasua vain vähän ja sitten jarrua maltillisesti ni kyllähä siittä hyvä tulloo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584