Vl-miehet miettikää

vähän

Vapaat naisia metsästävät vl-miehet miettikään vähän mitä touhuutte.

Ei ole kiva, jos olette kiinnostuneita ja ryntäätte perään... ja sitten kun nainen haluaakin tutustua senkin yhden tapaamisen jälkeen, tai muutaman viestin tms jälkeen, niin te "vedätte turpaan". Siis henkisesti turpaan. Ettekö tajua, että pitäs olla hienovaraisia eikä löydä heti poikki, kun nainenkin on tutustumassa, mitä ajattelisitte, jos tämä tyttö, jonka perään ootte lähteneet sanoiski, että Ei Kiinnosta! En halua kertoa sulle mitään. Lähde siitä.

Ei ole oikeutta kohdella vl-naisia ylimielisesti ja omista intresseistä kävin. Eihän nainenkaan sun yritystäs kieltäny tai käyttäytyny huonosti ekalla kerralla, miksi naiselle sitten saa olla tyly????

28

2434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vl_pera

Jotkut naiset osaa olla vielä tylympiä. Eka kerralla ei kiinnosta. Eivät viitsi edes harkita tuntia kauempaa. Ja kyse oli pelkästä tapaamisesta. Kokemusta on.

Ihan asiallinen viesti sinulta. Minusta pitäis tutustua paremmin ja tehdä vasta sitten johtopäätöksiä.

• lähtee

ehkä just ulkonäön perään ja sitten ei olekaan tarkoitustakaan edes tutustua. Ehkä näin. En tiijä varmuudella sanoa, kun en omista niitten pääkoppaa.

• vl_pera
        lähtee kirjoitti:

ehkä just ulkonäön perään ja sitten ei olekaan tarkoitustakaan edes tutustua. Ehkä näin. En tiijä varmuudella sanoa, kun en omista niitten pääkoppaa.

Kyllähän kauneus viehättää, mutta tarvii myös kemiat toimia. Asiantuntijat sanovat itse asiassa, että kauniiden tyttöjen kohdalla miesten kiinnostus voi lopahtaa äkkiä. Johtuu varmaan siitä, että ei kauneudella pitkälle pötkitä. Pitää olla samanlaisia kiinnostuksen kohteita, arvoja jne.

Minua ainakin kiinnostaa enemmän muut asiat kuin kauneus. Sehän on myös katoava luonnonvara iän myötä. Onhan tietysti kauneus lisäarvo.

• itseäni
        vl_pera kirjoitti:

Kyllähän kauneus viehättää, mutta tarvii myös kemiat toimia. Asiantuntijat sanovat itse asiassa, että kauniiden tyttöjen kohdalla miesten kiinnostus voi lopahtaa äkkiä. Johtuu varmaan siitä, että ei kauneudella pitkälle pötkitä. Pitää olla samanlaisia kiinnostuksen kohteita, arvoja jne.

Minua ainakin kiinnostaa enemmän muut asiat kuin kauneus. Sehän on myös katoava luonnonvara iän myötä. Onhan tietysti kauneus lisäarvo.

minää huippukauniina enkä ajatteli, että olisin tyhjä kupla.

Jotain viehättävää minussa täytyy olla tai jotain sellaista, mikä käskee joittenki miesten lähteä perään. Kaipa mun pitää oppia tästä ja immuunina toimia vastaisuudessa. Elikkä ei alkaa kiinnostumaan, koska vedän puoleeni vääriä tyyppejä. Tosin jotkut ei-vl:t ovat oikeastikin kiinnostuneet seurastani enkä tarkoita niinkään fyysistä läheisyyttä, vaikkakin sitäkin on ollut havaittavissa. Mutta että sitä ystävyyttä.

• vl_pera
        itseäni kirjoitti:

minää huippukauniina enkä ajatteli, että olisin tyhjä kupla.

Jotain viehättävää minussa täytyy olla tai jotain sellaista, mikä käskee joittenki miesten lähteä perään. Kaipa mun pitää oppia tästä ja immuunina toimia vastaisuudessa. Elikkä ei alkaa kiinnostumaan, koska vedän puoleeni vääriä tyyppejä. Tosin jotkut ei-vl:t ovat oikeastikin kiinnostuneet seurastani enkä tarkoita niinkään fyysistä läheisyyttä, vaikkakin sitäkin on ollut havaittavissa. Mutta että sitä ystävyyttä.

Kyllä itseä kannattaa arvostaa. Eikä kannata toisten mielipiteiden antaa liikaa vaikuttaa.

On varmaan totta. Nuoret miehet on hanakampia menemään kauneuden perässä.

Itse olen miettinyt myös sitä, että vieraan ihmisen nähdessään ensi kerran näkee toisessa vain omat ajatuksensa. Eihän millään voi toisesta sillä hetkellä tietää mitään. Monet hakevat jotain tuttuja piirteitä, kuten esim. itsensä näköistä tai jonkun läheisen ihmisen piirteitä. Niinpä avioparit muistuttavat toisiaan. On valmiiksi kiintynyt tiettyihin asioihin.

Shokki tuleekin, kun toinen ei ole omien ajatusten mukainen vaaan todellinen ihminen ja vielä tuntematon. Tarvitaan rakkaustyötä eli hidasta tutustumista ja kiintymystä. Myös yhteisiä kokemuksia. Surutyö on taas vastakohta rakkaustyölle. Aluksi ei edes kannattaisi tavata kovin pitkään ja kovin usein. Polttaa niin sanotusti pohjaan. Erilaisuus tarvii myös sulattamista. Tai niin sanotusti vierastaa aluksi alitajunnan takia, kunnes tulee tutuksi.

Vieraista ihmisistä ei ehkä kannata aluksi odottaa kovin paljoa. On ystävällinen ja tutustuu ilman paineita ajan kanssa.

Jos kiinnostaa yksi kirjoittamani artikkeli aiheeseen liittyen, laita sähköpostilla osoite, mihin voin laittaa linkin. Sähköpostiosoite löytyy nimimerkkiä painamalla galleriasivulta.

• lukenu
        vl_pera kirjoitti:

Kyllä itseä kannattaa arvostaa. Eikä kannata toisten mielipiteiden antaa liikaa vaikuttaa.

On varmaan totta. Nuoret miehet on hanakampia menemään kauneuden perässä.

Itse olen miettinyt myös sitä, että vieraan ihmisen nähdessään ensi kerran näkee toisessa vain omat ajatuksensa. Eihän millään voi toisesta sillä hetkellä tietää mitään. Monet hakevat jotain tuttuja piirteitä, kuten esim. itsensä näköistä tai jonkun läheisen ihmisen piirteitä. Niinpä avioparit muistuttavat toisiaan. On valmiiksi kiintynyt tiettyihin asioihin.

Shokki tuleekin, kun toinen ei ole omien ajatusten mukainen vaaan todellinen ihminen ja vielä tuntematon. Tarvitaan rakkaustyötä eli hidasta tutustumista ja kiintymystä. Myös yhteisiä kokemuksia. Surutyö on taas vastakohta rakkaustyölle. Aluksi ei edes kannattaisi tavata kovin pitkään ja kovin usein. Polttaa niin sanotusti pohjaan. Erilaisuus tarvii myös sulattamista. Tai niin sanotusti vierastaa aluksi alitajunnan takia, kunnes tulee tutuksi.

Vieraista ihmisistä ei ehkä kannata aluksi odottaa kovin paljoa. On ystävällinen ja tutustuu ilman paineita ajan kanssa.

Jos kiinnostaa yksi kirjoittamani artikkeli aiheeseen liittyen, laita sähköpostilla osoite, mihin voin laittaa linkin. Sähköpostiosoite löytyy nimimerkkiä painamalla galleriasivulta.

aiheesta. Tietopohjaa pitäs olla siis. Periaatteessa vl:issä on tilanne hiukan erilainen, kun naisia enemmistö vapaana.

Sellaistakin "teoriaa" olen lukenu, että monet kauniit naiset joutuvat pettymään just siitä syystä, että joutuvat miesten kiinnostuksen kohteeksi enemmän. Kauneuden perässä juostaan. Itse en voi sanoa, että olisin mikään huippukaunis, mutta silti olen joutunut pettymään. Enkä esimerkiksi viimeksi mainuttua olisi edes huomioinut, ellei tämä itse olisi tullut esiintymään. No, olisi pitänyt olla vikkelämpi ja mennä lujempaa ulos kahvittelun jälkeen, ettei tämä tyyppi olisi ehtinyt perääni. Mitään pettymyksiä ei olisi siten voinut hänen suhteen tulla... Mutta en tuossa vaiheessa edes odottanut kenenkään perääni tulevan.

• vl_pera
        lukenu kirjoitti:

aiheesta. Tietopohjaa pitäs olla siis. Periaatteessa vl:issä on tilanne hiukan erilainen, kun naisia enemmistö vapaana.

Sellaistakin "teoriaa" olen lukenu, että monet kauniit naiset joutuvat pettymään just siitä syystä, että joutuvat miesten kiinnostuksen kohteeksi enemmän. Kauneuden perässä juostaan. Itse en voi sanoa, että olisin mikään huippukaunis, mutta silti olen joutunut pettymään. Enkä esimerkiksi viimeksi mainuttua olisi edes huomioinut, ellei tämä itse olisi tullut esiintymään. No, olisi pitänyt olla vikkelämpi ja mennä lujempaa ulos kahvittelun jälkeen, ettei tämä tyyppi olisi ehtinyt perääni. Mitään pettymyksiä ei olisi siten voinut hänen suhteen tulla... Mutta en tuossa vaiheessa edes odottanut kenenkään perääni tulevan.

Kirjoittamani juttu on taatusti erilaisesta näkökulmasta kirjoitettu, kuin mitä olet lukenut. Sen aiheena on muisti. On vain niin, etten halua julkaista juttua. Kerron sen vain harvoille tuntemilleni ihmisille.

On myös olemassa eräs kirja, joka on kirjoitettu erilaisesta näkökulmasta kuin esim. Mars ja Venus- seurusteluntaito. Kävin hiljattain keskustelun erään tuttavani kanssa tuosta saamastani kohtelusta. Ja totesin, että odotin juuri sellaista kohtaloa, mitä sain. Ihmiset toimii niin kuin tuntee. Joskus vois vain miettiä miksi tuntee niinkuin tuntee.

Pettymykset tuntuu pahalta. Ne kasvattaa ja opettaa nöyryyttä. Oikeastaan se merkitsee, mitä toinen lupaa. Onhan itselläkin noita pettymyksiä tullut. Hyvän ihmissuhteen luominen vie aikansa. Niinkuin varmaan ajattelet. Pettys on vain karvaampi, kun toimii pitkäjänteisesti.

• mut
        vl_pera kirjoitti:

Kirjoittamani juttu on taatusti erilaisesta näkökulmasta kirjoitettu, kuin mitä olet lukenut. Sen aiheena on muisti. On vain niin, etten halua julkaista juttua. Kerron sen vain harvoille tuntemilleni ihmisille.

On myös olemassa eräs kirja, joka on kirjoitettu erilaisesta näkökulmasta kuin esim. Mars ja Venus- seurusteluntaito. Kävin hiljattain keskustelun erään tuttavani kanssa tuosta saamastani kohtelusta. Ja totesin, että odotin juuri sellaista kohtaloa, mitä sain. Ihmiset toimii niin kuin tuntee. Joskus vois vain miettiä miksi tuntee niinkuin tuntee.

Pettymykset tuntuu pahalta. Ne kasvattaa ja opettaa nöyryyttä. Oikeastaan se merkitsee, mitä toinen lupaa. Onhan itselläkin noita pettymyksiä tullut. Hyvän ihmissuhteen luominen vie aikansa. Niinkuin varmaan ajattelet. Pettys on vain karvaampi, kun toimii pitkäjänteisesti.

antaa olla. Kyllähän kaiken laisia pieniä "tarjouksia" tulee... Tänään olisin päässy elokuviin, eräs tuttu mies, töiden kautta tuttu, pyysi. Hieman vaikeita tilanteita, kun pitää kohteliaasti kieltäytyä. Toivottavasti ei pahoittanut mieltään.

En tiijä tajuavatko vl-miehet, että vl-naisia kumminki arvostetaan muiden miesten keskuudessa aika korkealle (vaikkeivat välttämättä tiedäkään, että vl:iä ollaan). En sitten tiedä millä mielellä minua kysyttiin elokuviin, kohteliaisuudesta vai mistä.

• se ole

vain perinormaalia itsetunnon kohotukseen viittaavaa käytöstä? Tai sitten perisuomalaisen miehen käytöstä?

Olisiko sittenkin niin, että toinenkin osapuoli vaikuttaa asiaan? Entä jos pistäisikin vähän kampoihin? Jos näyttelisi vähän vaikeasti tavoiteltavaa? Jos ei antautuisikaan niin helpolla heti alussa?

Entäpä jos ihmiset voisivatkin kasvaa kaverina yhteen? Ei tarvisi "iskeä". :)

Kyllä kai sitä ei kiireeltään kerkeä edes ajattelemaan. Ihminen.

• ole...

ne miehet luunkurkkuun lyömisellä jo tehneet tehtävänsä. Nainen on pinkonut jo kauas, ennen kuin mies huomaakaan mitään pahaa tehneensä. Mä nimittäin luulen, että ne ei edes hoksaa omaa "pahaa tekoaan".

• onhan
        ole... kirjoitti:

ne miehet luunkurkkuun lyömisellä jo tehneet tehtävänsä. Nainen on pinkonut jo kauas, ennen kuin mies huomaakaan mitään pahaa tehneensä. Mä nimittäin luulen, että ne ei edes hoksaa omaa "pahaa tekoaan".

se vähän niinkin, että.

Luulen että moni nuorista ihmisistä, oli vl eli ei, kulkee vähän "haku päällä". Tällainen vain valitettavasti paistaa useasti läpi ja se saattaa ärsyttää sitä vastakkaista osapuolta. On huomattavasti vaikeampaa lyödä "luu kurkkuun" jos ihminen on tuttu, ystävä, kuin että se on joku uusi tuttavuus johon ei ole vielä tunnesiteitä.

Jostakin syystä en ymmärrä ihmisiä, joilla on elämässä päämääränä naimisiin meno. Naimisiin meno. Ja vieläpä keinoja kaihtamatta. Jopa rakkauskin unohtaen. Totta.

Eiköhän se ole monesti totta niin, että seurustelusuhde on paljon vahvempi sellaisissa "yhteen kasvaneissa" tapauksissa, kuin "iskemistapauksissa". Välillä kannattaa olla varsin järkevä, jopa viileä. Ehkä se on riskipeliä, ehkä ei koskaan tule menemään naimisiin(!), mutta ehkä kannattaa kipaista onnellisuuden lähteille ja kysyä.

Luulen. :)

• sen enempää
        onhan kirjoitti:

se vähän niinkin, että.

Luulen että moni nuorista ihmisistä, oli vl eli ei, kulkee vähän "haku päällä". Tällainen vain valitettavasti paistaa useasti läpi ja se saattaa ärsyttää sitä vastakkaista osapuolta. On huomattavasti vaikeampaa lyödä "luu kurkkuun" jos ihminen on tuttu, ystävä, kuin että se on joku uusi tuttavuus johon ei ole vielä tunnesiteitä.

Jostakin syystä en ymmärrä ihmisiä, joilla on elämässä päämääränä naimisiin meno. Naimisiin meno. Ja vieläpä keinoja kaihtamatta. Jopa rakkauskin unohtaen. Totta.

Eiköhän se ole monesti totta niin, että seurustelusuhde on paljon vahvempi sellaisissa "yhteen kasvaneissa" tapauksissa, kuin "iskemistapauksissa". Välillä kannattaa olla varsin järkevä, jopa viileä. Ehkä se on riskipeliä, ehkä ei koskaan tule menemään naimisiin(!), mutta ehkä kannattaa kipaista onnellisuuden lähteille ja kysyä.

Luulen. :)

spekuloinneista kuin miesten ylimielisyyksistäkään.

Koska ihminen on Jumalan luoma ja luotu elämään toisen yhtydessä, vieläpä niin että nainen luotu miestä varten, niin sen takia ihmiset haluu naimisiin. Ei siinä pitäis olla kovin kummallista. Miehet tekee asiasta vain liian monimutkaisen. Mutta tämän elämän poikki selvii kyllä ja ikuisuudessa ei olekaan näitä maallisia vaivoja ja vastuksia.

Miehellä ei ole niin kauan naimiinmenon tarvetta, kun se luulee omassa päässään saavansa haluamansa. Mutta kenties sitten tuleekin kova tarve, kun huomaa, että ei ehkä saakaan haluamaansa... Ehkä niin. En tiijä, kun en oo mies.

• mennä muka
        sen enempää kirjoitti:

spekuloinneista kuin miesten ylimielisyyksistäkään.

Koska ihminen on Jumalan luoma ja luotu elämään toisen yhtydessä, vieläpä niin että nainen luotu miestä varten, niin sen takia ihmiset haluu naimisiin. Ei siinä pitäis olla kovin kummallista. Miehet tekee asiasta vain liian monimutkaisen. Mutta tämän elämän poikki selvii kyllä ja ikuisuudessa ei olekaan näitä maallisia vaivoja ja vastuksia.

Miehellä ei ole niin kauan naimiinmenon tarvetta, kun se luulee omassa päässään saavansa haluamansa. Mutta kenties sitten tuleekin kova tarve, kun huomaa, että ei ehkä saakaan haluamaansa... Ehkä niin. En tiijä, kun en oo mies.

naimisiin sellaisen ihmisen kanssa ketä et rakasta? Haluatko naimisiin sen takia, että saat olla naimisissa? Haluatko naimisiin, että suku tykkää?

"Miehet tekee asiasta vain liian monimutkaisen."

:) Ai. Minusta tuntuu, että se on juurikin se vastakkainen sukupuoli joka tekee kaikista asioista monimutkaisia.

"Miehellä ei ole niin kauan naimiinmenon tarvetta, kun se luulee omassa päässään saavansa haluamansa."

Ja naisilla on kai niin kauan tarve mennä naimisiin, kuin se niiden mielestä on vielä mahdollista (joku yläikäraja kenties).

"Mutta kenties sitten tuleekin kova tarve, kun huomaa, että ei ehkä saakaan haluamaansa..."

Tämäkö se on se naisten pointti? Senkö takia ne ovatkin niin innokkaita.

• mä nyt
        mennä muka kirjoitti:

naimisiin sellaisen ihmisen kanssa ketä et rakasta? Haluatko naimisiin sen takia, että saat olla naimisissa? Haluatko naimisiin, että suku tykkää?

:) Ai. Minusta tuntuu, että se on juurikin se vastakkainen sukupuoli joka tekee kaikista asioista monimutkaisia.

"Miehellä ei ole niin kauan naimiinmenon tarvetta, kun se luulee omassa päässään saavansa haluamansa."

Ja naisilla on kai niin kauan tarve mennä naimisiin, kuin se niiden mielestä on vielä mahdollista (joku yläikäraja kenties).

"Mutta kenties sitten tuleekin kova tarve, kun huomaa, että ei ehkä saakaan haluamaansa..."

suvulle mieluista lähde ottamaan. Jos ei tuu mieluista, niin sitten yksin. Ei kai siinä ole pohtimista. Jos en rakastu, niin en lähde kirkkoon rakkautta vannomaan. En ota ketään säälistä. En myöskään ihastu kaikkiin vastaan tuleviin. Minua ei ainakaan tarvii pelätä. Jos pelkää, se on sen murhe, ei mun.

Itse sen sijaan olen saattanu joitaki innokkaita miehiä karttaa :) Mutta se on aina johtunu siitä, että en oo kiinnostunu niistä. Kovin tylyksi en silti ole heittäytyny näillekkään. Oon vastaillu kysymyksiin jne... Jopa suostunu pyyntöihin. Tietenkin oon välttäny liiallista juttelua enkä ole lähteny mitään testaamaan, niinku perään jututtamaan ja kyselemään mitään... No, niin tulipas taas.

• hänelle
        mä nyt kirjoitti:

suvulle mieluista lähde ottamaan. Jos ei tuu mieluista, niin sitten yksin. Ei kai siinä ole pohtimista. Jos en rakastu, niin en lähde kirkkoon rakkautta vannomaan. En ota ketään säälistä. En myöskään ihastu kaikkiin vastaan tuleviin. Minua ei ainakaan tarvii pelätä. Jos pelkää, se on sen murhe, ei mun.

Itse sen sijaan olen saattanu joitaki innokkaita miehiä karttaa :) Mutta se on aina johtunu siitä, että en oo kiinnostunu niistä. Kovin tylyksi en silti ole heittäytyny näillekkään. Oon vastaillu kysymyksiin jne... Jopa suostunu pyyntöihin. Tietenkin oon välttäny liiallista juttelua enkä ole lähteny mitään testaamaan, niinku perään jututtamaan ja kyselemään mitään... No, niin tulipas taas.

olet oivaltanut idean. Toivottavasti useammat muutkin ihmiset löytävät sen. :)

Se vain on karu totuus, että moni on lähtenyt hakemaan "automaattista onnellisuutta" avioliitosta/seurustelusta. Ei sillä, etteikö rakkaus olisi tavoittelemisen arvoinen asia, mutta se ei suinkaan ole sama asia kuin avioliitto (tiedoksi jollekin).

Mutta mikäs meillä komeilla/kauneilla on ollessa vaikka yksin... ;)

• Lumi_
        mennä muka kirjoitti:

Oon kyllä huomannu että monet naiset on aika epätoivosia.Sivusta seuranneena se lähinnä huvittaa!
        Itse oon 25v nainen ja en todellakaan menisi naimisiin "epätoivosta".
        Seurustelusuhteita on joitakin ja ei ole vaan tuntunut oikealta.Uskon vaan oikeaan rakkauteen ja jos sitä ei kohdalleni tule,niin elän mieluummin yksin,kuin toivottomassa suhteessa.
        Ehkä se uskovaisen yhteisön perhekeskeisyys ja yhteisön paine ajaa naiset tähän.Mutta sen verran itsekunnioitusta toivon naisilta,ettei mihinkään epätoivoon kannata alentua!!
        Rakastua voi vaikka viisikymppisenä,ei sitä tässä elämässä tiedä miten kaikki tulee tapahtumaan!

• niin...
        hänelle kirjoitti:

olet oivaltanut idean. Toivottavasti useammat muutkin ihmiset löytävät sen. :)

Se vain on karu totuus, että moni on lähtenyt hakemaan "automaattista onnellisuutta" avioliitosta/seurustelusta. Ei sillä, etteikö rakkaus olisi tavoittelemisen arvoinen asia, mutta se ei suinkaan ole sama asia kuin avioliitto (tiedoksi jollekin).

Mutta mikäs meillä komeilla/kauneilla on ollessa vaikka yksin... ;)

paitsi ajatuksen, myös muutkin asiat pitää huomioida naimisiinmenoa ajatellessa. Tunnejuttuhan se aluksi on, mutta tahdon asia lopulta. Siis että tahtooko rakastaa vai ei. Lopulta se ei vaikuta, että mitä tekee tai jättää tekemättä seurustelun saavuttamiseksi, koska jos joku on oikea, niin pienet virheet peittyvät. Siis siinä tapauksessa ei oo välii onko innokas vaiko ei. Jos Jumala on jonkun tarkoittanu, niin virhettä ei voi tehdä, ei niin pahaa, etteikö silti tämä oikea käänny omaksi ja rakastu. Jos Jumala käskee ihmisen rakastua, niin hän rakastuu. Pientä vapinaa on silloin vaan ihmisen vastaanhangoittelu. Jes, tämä asia pitäs aina muistaa!!!

• jakke
        Lumi_ kirjoitti:

Oon kyllä huomannu että monet naiset on aika epätoivosia.Sivusta seuranneena se lähinnä huvittaa!
        Itse oon 25v nainen ja en todellakaan menisi naimisiin "epätoivosta".
        Seurustelusuhteita on joitakin ja ei ole vaan tuntunut oikealta.Uskon vaan oikeaan rakkauteen ja jos sitä ei kohdalleni tule,niin elän mieluummin yksin,kuin toivottomassa suhteessa.
        Ehkä se uskovaisen yhteisön perhekeskeisyys ja yhteisön paine ajaa naiset tähän.Mutta sen verran itsekunnioitusta toivon naisilta,ettei mihinkään epätoivoon kannata alentua!!
        Rakastua voi vaikka viisikymppisenä,ei sitä tässä elämässä tiedä miten kaikki tulee tapahtumaan!

Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Hyvä sinä! :)

• Lumi_
        jakke kirjoitti:

Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Hyvä sinä! :)

Hyvä että samanlailla ajattelevia löytyy:)Olemme silti yksilöitä,vaikka yhteisössä elämme.

• kanssakäymiseen

'..miksi naiselle sitten saa olla tyly????'

Vastaako mestä niin kuin sinne huudetaan?

Vastaus: on Kyllä; ihminen inhimillisisinä ja varsinkin epiksen ollessa 'metsänä'.

On vain yksi ohje: kysy /kuuntele onko hän uskomassa, niin .."kaikki tämän ohella annetaan".

• vastaileepi

Ja nyt taitaa olla taas aika, kun pannaan simmut kiinni ja aletaan tutimaan.

Eihän tuosta ota ite erkkikään selvää tuosta sinun tekstistä!

• metsästäjästä

Kun sanot että "naisia metsästävät vl-miehet...", niin nousee ajatus metsästäjästä.

Metsästäjä, tuo vihreiden karujen korpiemme jäyheä alkuasukas, joka suuren saaliin toivossa taivaltaa päivästä toiseen sukka hiessä kaukana kotoa. Saaliseläimen sattuessa kohdalle metsästäjä laukaisee aseensa. Saalis kaatuu, mikäli metsästäjä osuu. Mutta tyytyykö metsästäjä vain yhteen repolaiseen, jos metsä on täynnänsä kettuja?

Ehkä miesten pitäisi olla kalastajia. Onkijoita, jotka ovat jo yhteen särkeen tyytyväisiä.

• niin...

taitaa olla... Ja minua se ei saanut, kun halusin hänen olevan avoin ja ei siihen pystynyt. No, minusta tutustuminen on sitä, että avoimesti kertoo asioita. Ehkä lopulta syy oli just tässä avoimuusasiassa. :)

Onhan nyt kumma, jos ei voi olla avoin.

• kunniaksi

ja muutenkin vl:miehille joka tapauksessa onnea ja menestystä. Erityisesti tälle, joka aiheutti pettymyksen. Olkoot hälle se anteeksi, ja toivottavasti vastaisuudessa oppii (jos hän tämän lukee, varmaan tietää että hälle tarkoitettu, ellei muillakin ole samanlaisia tarinoita). Sekä muutkin oppivat, miten toimia, ettei nyt vl:naisetkaan ole mitään itsestäänselvyyksiä.

Vakka kantensa kumminkin valitsee.

• eikä ottamista

Hyvä varmaan muistaa!

• varmaan
        eikä ottamista kirjoitti:

Hyvä varmaan muistaa!

onkin. Mutta miten tämä nyt tähän liittyi?

Rakkaus on kärsivällinen ym.. lista on olemassa, mutta että sehän on ihan selvää, mitä se rakkaus on. Käytännössä ehkä monimutkaisempaa, riippuen ihmisen monimutkaisuudesta.

Omaa etuaanhan rakkaus ei myöskään etsi.

Antamisesta ja ottamisesta puheenollen, mä en kyllä ole ainakaan paljon ollut miehille velkaa. En yleensäkään maksata omia asioitani miehillä. En edes opiskelijana oo siihen sortunu. En halua käyttää hyväksi. Joskus jo oon käyny kahvilla jonkun kans ja mies olis tarjonnu, niin oon kyllä sanonu et maksan ite.

• hohoijaaaa

suurimmasta osasta tämän ketjun viesteistä ei saa mitään tolkkua!!
      Puuttuuko välimerkit, vai missä vika?
      Miten vastakkainen sukupuoli/kukaan voi ymmärtää, jos puheenne on yhtä sekavaa, kuin kirjoituksennekin!?

• joo

joo.. :) Mutta oikeapa ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe