NUKKUMAIJATAR !

Gitta

Unennäköni vain jatkuu ...

Olin jossakin huoneessa.

Sohvalla/sängyllä makasi MUSTA koira ja sen jalkopäässä äitini makasi mustissa vaatteissaan.

Sitten Koira oli noussut seisomaan sohvalla, mutta äiti ei enää ollut siinä.
- Sen sijaan isäni seisoi lähelläni. Katsoimme koiraa yhdessä. Koirakin katseli meitä : sillä oli kauniit (mustat iirikset, keltasävyiset reu-nat) nappisilmät, häntä terhakasti pystyssä, eikä ollut vihainen, joten näytti kauniilta !
- En muista kumminpäin asia meni, joko isäni ha-lusi ottaa koirasta kameralla kuvan ... tai sit-ten minä käskin hänen ottaa ? Itse en kuvannut, mutta muistan isäni seisoneen kamera kädessä koi-raa ikuistamassa.

Seuraavaksi koira makasi sohvalla. Sen takapään päällä makasi musta emokissani, jonka lähellä (ilm. koiran jaloissa) oli n. 3-4 pikkukissaa.
Pikkukissat olivat kahdenlaisia : toisilla mustaa enimmäkseen, mutta vähän valkoistakin.
Toisilla mustankirjavaa (selässä) enimmäkseen ja vähemmän valkoista. Mustien naama oli vaalea ja kapeampi kuin normaalisti kissanpennulla.
- Tuntui : Pikkukisut olivat syntyneet lähiaikoina, koska olivat vielä osittain märkiä. Ilmeisesti siis mustan emokissani uudet pennut ?

Sitten näin emokissani vanhemman pennun (= nuorempi musta kissani) istuvan ikkunan lähellä kirjoituspöydällä ja katselevan meitä. Vertasin sen kokoa uusiin pentuihin ja ajattelin : Koska vanha pentu on paljon isompi, näiden pienempien täytyy siksikin olla nuorempia.

Unessa saattoi olla vielä jotain muutakin, mitä en muista.

Fakta.

EN ole ennen nähnyt koiraa unessa. Pelkään niitä hieman, mutta en kaikkia rotuja ! Pikkulapsena minua puri sukulaisnaisen villakoira nilkkaan. Nainen otti minut syliin ja koira ilm. oli musta-
sukkainen.

Isäni ei tykkää koirista, koska hän on jo ennen syntymääni joutunut moottoripyörällä kolariin, jonka koira aiheutti. Hän oli kolarin jälkeen viikon tajuttomana sairaalassa. Äidilläni kylläkin oli koira heidän seurusteluvaiheessaan, mutta koska isä ei siitä tykännyt, äiti antoi sen isäpuolensa perheelle.

Minulla ei ole koiraa, eikä ole koskaan ollut-kaan.

Minulla on kaksi mustaa kissaa, emo ja poikanen (kolli, pian puoli vuotta).

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta koira voi viitata suruun jota koira-asiat ovat isäsi elämässä aiheuttaneet ja äitiäsikin koskien, kun joutui luopumaan koirasta ja siihen, että itseäsi on koira purrut. Ehkä sinun tulisi ystävystyä tämän koirapelkosi kanssa ja varsinkin isästäsi tulisi saada oikeanlainen kuva. Koira yhdistää perhettänne, se on jollain tavalla yhteinen uhkakuva. Miehinen ergergia. Siitä tulisi nyt saada uusi kuva, sinun olisi se uusi kuva saatava.
      Uni kissasta koiran kanssa sovussa ja pennut, ovat hyviä unikuvia sinulle. Olet jo sinumpi miehisen energian lähellä. Koira on usein mieseläin ja kissa naiseläin. Tämä uusi suhtautuminen tuottaa hedelmää elämässäsi:)

• Gitta

Mielenkiintoinen tulkinta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2686
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2414
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe