siis mua mietittyttää ku mä olen rv19 parhaillaan ja en mä mitään kuplia tai hivelyjä ole tuntenut...masu kyllä on pullistunut ihan yhtä äkkii. Mut mahaan koskee ajoittain vaik ei tee mitään.. ei mitenkään kovasti mut kuitenkin. Onko se pahasta? Eikös niitä liikkeitä pitäis rueta tuntee jo? pelottaa ettei siel ole kaikki hyvin....
huolestunut....
4
749
Vastaukset
- eikä mitään tunnu..
noh.. ite olen jo 19 2 ja alkanut epäilyttää kanssa tuo, ettei akikki ole hyvin, mutta senhän näkee sitten ultrassa, joka on jo 16.2
ja onhan sitä sanottu, että jotkut tuntee potkut vasta rv22 tienoin.
että maltti on valttia :) - ...
Ei vielä syytä huoleen!!! Ensisynnyttäjät tuntee liikkeet monesti vähän myöhemmin ja voi alkaa tuntua joskus 20-22 viikoilla, mutta tiedän sellaisia joilla liikkeet on alkanut tuntua vasta 25 viikollakin. Ja jos istukka on etuseinässä se vaimentaa liikkeitä ja sitten vielä jos vauva on niinpäin kääntyneenä, että potkiikin kohti sun selkää eikä vatsaa niin ei silloinkaan liikkeet tunnu vielä niin aikaisin. Kyllä ne sieltä tulee kun maltat odottaa!
- kissamamma
hetken kun maltat vielä odottaa ni kyllä ne liikkeet alkaa tuntua. Ja pian toivot tiettyinä aikoina että masu asukki ei riehuisi niin paljon, varsinkin yöllä kun pitäisi nukkua =) itellä menossa rv 24 0 ja välillä ehdotan miehelleni että "ottaisitko tämän iskän murun omaan vatsaasi riehumaan?" et kyllä ne kohta tuntuu =) mukavaa odotuksen jatkoa sulle =)
- Hippiäinen76
Äläpä hätäile. Kyllä ne liikkeet vielä tulevat tuntumaan, vaikkeivät ihan vielä tunnukaan. Itselläni eka raskaus ja rv 39 4 meneillään. Ekat liikkeet tunsin rv 22 1 (mieheni tunsi liikkeet vatsan päältä rv 22 6). Eli eipä hätää! Malta odotella liikkeitä rauhassa. Itse tunsi alkuun liikkeet parhaiten kun lepäilin ja rauhotuin illalla sängyssä ennen nukkumaan menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604609Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954325- 713758
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963687Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172727- 352518
- 372422
- 242399
- 382399
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232264