En pysty tähän.En pysty unohtamaan sinua.En kykene ajattelemään muuta kuin sinua.Hajoan kappaleiksi avaruuteen tuskani kanssa.Tunteeni ovat liian voimakkaat sinua kohtaan.Miksi annoin tämän mennä näin pitkälle.Miksen lopettanut sinun ajatteluasi ajoissa.Tiedän...on pakko.Miten kauan kestää,kun tämä helpottaa.Vai helpottaako koskaan.Pelkään,että ihastumiseni muuttui jo rakkaudeksi ja sentakia nyt koskee,koskee.Miksi tämä on niin vaikeaa??????
Lohduton.
Voi tuhannen
13
1655
Vastaukset
- muumio
sama vika täällä. Ajattelin vaikka kuinka monta kertaa että tämän on loputtava, ennen kuin on liian myöhäistä. Mutta suloiset ajatukset olivat liian houkuttelevia ja nyt tiedän sen karun tosiasian, että en pääse hänestä ikinä irti. kukaan ei voisi koskaan uskoa miten paljon olen häntä viimeisen vuoden aikana ajatellut. en tahdo uskoa itsekään. en halua uskoa.
- vihtori
jos yrität ajatella,että olet kuvitellut kaiken?
- tilannnne
täälläkin.Oikein vihloo sydämestä välillä.
- hold me for
a while.... laulun melodia on aivan ihana rauhoittumiseen...
- tulisielua
se musiikillinen luomus on?
- taitaa
tulisielua kirjoitti:
se musiikillinen luomus on?
olla...jos oikein muistan!
- tulisielua
taitaa kirjoitti:
olla...jos oikein muistan!
äsken Sam Lopezin "Feels like home "ja vielä onnettomampi olen nyt.
- mäkin
tulisielua kirjoitti:
äsken Sam Lopezin "Feels like home "ja vielä onnettomampi olen nyt.
olen itse asiassa aika onneton :(
- pitää
unohtaa....?
- kenen
mielestä sellainen on järkevää!!!! eihän siinä voita mitään!
- tulisielua
pitäisi unohtaa,mutta mitä se auttaa...
- meikalainen
hajota/hajottaa itsesi muutenkin tuollalailla, niin mikset tee sitä edes jollain lailla rakentavasti= menet ja tunnustat tunteesi itse kohteelle. HÄN ehkä odottaa sinun vain sanovan nuo sanat ääneen, kun ei vinkeistä tajua. (ihastuneena ihminen ei halua tajuta, koska pelkää tulevansa loukatuksi, etenkin jos ujosta on kyse).
Onko se nyt sitten maailmanloppu, jos ei tunteenne kohtaakaan? Itselläni olisi ainakin vastaavassa tilanteessa sydän aina kaksin verroin lämpimämpi sinut kohdatessani. Saati sitten vielä jos tuntisin samoin sinua kohtaan!- sitten
kun on sellainen suhde jossa ei edes tarvitse puhua niin se vasta ottaa pattiin, kaikki on niin hyvin kuin VOI OLLA ja silti jokin tökkii vastaan.. onko se itsestään selvyys, joskus tuntuu kun lukot aukee, että voinko mä todella olla noin tyhmä , vai onko mun pää todella niin sekaisin rakkaudesta, että se vaan pistää lukot päälle. Ja kukaan ei auta mua. Kaikki on vaan niin että kyllä sun pitää tehdä jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1574968Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203591Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603391Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1032636Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie222031Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191885Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101675Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482