Mikähän hitto on voinu tulla dc:hen ku on alkanut viemään prossutehoja!? Pari-kolme minuuttia kerrallaan ja mitään et sinä aikana voi sillä tehdä. Onko muilla vastaavaa?
DC-versio ei ole kaikista uusin mutta ei vanhakaan. Ja ei ole aina tehny, nyt muutaman päivän. Koneelle en ole asentanut mitään uutta, Antiviristä tuli merkittävä päivitys mutta voisiko se olla syynä?
Dc++ vie ajoittaisesti huomattavasti tehoja
3
443
Vastaukset
- jermuus
itselläni on tosin winukka ollu kohta vuoden, pitäisi asentaa kohta uudestaan... että dc vie tosiaan kaiken prossutehoista, yhtäkkiä aina. Aluksi se toimii normaalisti, mutta yleinsä kun lähden pelaamaan peliä, alkaa tämä raato syömään tehoja koneesta joten joudun sulkemaan sen. Vikaa en itsekkään osaa sanoa.
- ????????
Tosin minulla kävi niin, kun asensin uusimman version eli tuon DC 0.6811.
Se syö prossutehoja ajoittain jopa n.40%.ette kai käytä tavallista DC:tä? sehän vie ainakin 10h et saa jonkun pelinkin. Hommatkaa hyvät ihmiset DC Rev connect. Voi lataa monelta samaa aikaa ja se on suurimmassa osas hubeissa sallittu. En ite oo kyl ainakaa ikinä bannei saanu :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893