Vitun maku!

subboy

Kertokaa te siellä miltä Vittu maistuu?

26

9475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohasesemmosttouhuu

      emmää nii tiiä, yhesti maistanu mutta ei kovin häävi kokemus! jos ens kerralla maistus mielekkäämmältä

      • se vasta

        hyvältä maistuu. Itse nuoleskelen melkein joka päivä.
        T: Vanha kalamies


    • PateX

      ...kun en tunne yhtään viidentoista lapsen äitiäkään. Ei siis kokemusta. Ruma sanakin on muuten - vittu! Pimppiä olen kyllä sen sijaan nuollut usein ja tulen vastaisuudessakin nuolemaan toivottavasti, sillä olen siinä suhteessa täysi friikki! No sehän maistuu mitä parhaimmalle..."pienelle suolaiselle" etten sanoisi. Tykkään sen mausta, tosin en osaakaan kyllä riittävän hyvin sanoin kuvata sitä - tsorge! Ja hei, jos olet jatkossakin noin "suorapuheinen" ja tahditon Naisia kohtaan, niin saat jatkaa kyselemistä täällä, sen sijaan että itse voisit saada vastauksen suoraan omiin makuhermoihisi...

    • dominic

      suolahielle

      • mossman

        ...ja tuoksuu maailman parhaalta, pestynä eli saunapuhtaana eritoten. Voisin nuuhkia sitä noin viikon, ehkä vähän toistakin.


      • Anonyymi

        Olisi kiva tietää mitä on suolahiki?


      • Anonyymi
        mossman kirjoitti:

        ...ja tuoksuu maailman parhaalta, pestynä eli saunapuhtaana eritoten. Voisin nuuhkia sitä noin viikon, ehkä vähän toistakin.

        En usko että toista viikoa sentään, hyvä jos pystyt yhtä viikoa!


    • Jokke

      ja haisee pilaantuneelle sillille!!!

      • toista

        Kuulostaa siltä ettet ole tannut saada kunnon puhdasta ja karvatonta pimppiä koskaan?! Ja by the way, sellainen mies joka ei pidä pimpin hajusta, mausta ja sen nuolemisesta, ei ole edes tosi mies!!


      • siellä

        on käynyt vieraileva tähti justiinsa. Ehkä mukava naapurin isäntä. Hauskaa jatkoa sulle :-))


      • .............
        toista kirjoitti:

        Kuulostaa siltä ettet ole tannut saada kunnon puhdasta ja karvatonta pimppiä koskaan?! Ja by the way, sellainen mies joka ei pidä pimpin hajusta, mausta ja sen nuolemisesta, ei ole edes tosi mies!!

        Jaha. On sulla käsitys miehuuden mitasta


    • z-z-z

      Joskus olen kuullut että vittu on lehmällä! Että liekö sitten sonni oikea eläin kommentoimaan asiaa?

    • MAASUDSI

      HYVÄLLE HARVAMIES VAIN TIETÄÄ KUINKA SE TEHDÄÄN

    • anders41v

      siihen ei kyllästy koskaan...

    • Paremmalta kui perse

      Voi vittu!

      Ei kai sitä nyt maun takia aleta nuoleen!
      Tarkoitushan on saada se nainen niin kiimaan että se kiljuu kiimasta..

    • :DD

      Äitelä sokerinen makea, toisinaan valion hedelmäpommijugurtilta.

    • Anonyymi

      Pissiltä ja sekös kiihottaa. Karvatkin maistuu pissiltä. Peppureikäkin maistuu pissiltä. Tissit maistuu pissiltä, kun kusee vaan pitkin kasvoja pimeässä. Ok.

      • Anonyymi

        Olet oikea järjen jättiläinen, et ole edes nähnyt vittua joten painu muualle jakamaan


    • Anonyymi

      hyvältä

    • Karvas, mantelinen, suolaa ja hieman kirpeyttä.
      Ei koskaan täysin sama kuin viimeksi.

    • Anonyymi

      Kieli syvälle vittuun ja nenä persereikään niin silloin on onnensa huipulla

      • Anonyymi

        Hahah,


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo ole jo tullut kysyjälle 17 vuodessa selväksi.

      • Anonyymi

        Jaa no 16 vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no 16 vuodessa.

        69 on mukava asento, lastit irtoo päittäin. Päin vittua ja vitun mulkku tulee.


    • Anonyymi

      Mene idiootti hoitoon

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe