Kertokaa te siellä miltä Vittu maistuu?
Vitun maku!
26
9475
Vastaukset
- ohasesemmosttouhuu
emmää nii tiiä, yhesti maistanu mutta ei kovin häävi kokemus! jos ens kerralla maistus mielekkäämmältä
- se vasta
hyvältä maistuu. Itse nuoleskelen melkein joka päivä.
T: Vanha kalamies
- PateX
...kun en tunne yhtään viidentoista lapsen äitiäkään. Ei siis kokemusta. Ruma sanakin on muuten - vittu! Pimppiä olen kyllä sen sijaan nuollut usein ja tulen vastaisuudessakin nuolemaan toivottavasti, sillä olen siinä suhteessa täysi friikki! No sehän maistuu mitä parhaimmalle..."pienelle suolaiselle" etten sanoisi. Tykkään sen mausta, tosin en osaakaan kyllä riittävän hyvin sanoin kuvata sitä - tsorge! Ja hei, jos olet jatkossakin noin "suorapuheinen" ja tahditon Naisia kohtaan, niin saat jatkaa kyselemistä täällä, sen sijaan että itse voisit saada vastauksen suoraan omiin makuhermoihisi...
- dominic
suolahielle
- mossman
...ja tuoksuu maailman parhaalta, pestynä eli saunapuhtaana eritoten. Voisin nuuhkia sitä noin viikon, ehkä vähän toistakin.
- Anonyymi
Olisi kiva tietää mitä on suolahiki?
- Anonyymi
mossman kirjoitti:
...ja tuoksuu maailman parhaalta, pestynä eli saunapuhtaana eritoten. Voisin nuuhkia sitä noin viikon, ehkä vähän toistakin.
En usko että toista viikoa sentään, hyvä jos pystyt yhtä viikoa!
- Jokke
ja haisee pilaantuneelle sillille!!!
- toista
Kuulostaa siltä ettet ole tannut saada kunnon puhdasta ja karvatonta pimppiä koskaan?! Ja by the way, sellainen mies joka ei pidä pimpin hajusta, mausta ja sen nuolemisesta, ei ole edes tosi mies!!
- siellä
on käynyt vieraileva tähti justiinsa. Ehkä mukava naapurin isäntä. Hauskaa jatkoa sulle :-))
- .............
toista kirjoitti:
Kuulostaa siltä ettet ole tannut saada kunnon puhdasta ja karvatonta pimppiä koskaan?! Ja by the way, sellainen mies joka ei pidä pimpin hajusta, mausta ja sen nuolemisesta, ei ole edes tosi mies!!
Jaha. On sulla käsitys miehuuden mitasta
- z-z-z
Joskus olen kuullut että vittu on lehmällä! Että liekö sitten sonni oikea eläin kommentoimaan asiaa?
- MAASUDSI
HYVÄLLE HARVAMIES VAIN TIETÄÄ KUINKA SE TEHDÄÄN
- anders41v
siihen ei kyllästy koskaan...
- Paremmalta kui perse
Voi vittu!
Ei kai sitä nyt maun takia aleta nuoleen!
Tarkoitushan on saada se nainen niin kiimaan että se kiljuu kiimasta.. - :DD
Äitelä sokerinen makea, toisinaan valion hedelmäpommijugurtilta.
- Anonyymi
Pissiltä ja sekös kiihottaa. Karvatkin maistuu pissiltä. Peppureikäkin maistuu pissiltä. Tissit maistuu pissiltä, kun kusee vaan pitkin kasvoja pimeässä. Ok.
- Anonyymi
Olet oikea järjen jättiläinen, et ole edes nähnyt vittua joten painu muualle jakamaan
- Anonyymi
hyvältä
Karvas, mantelinen, suolaa ja hieman kirpeyttä.
Ei koskaan täysin sama kuin viimeksi.- Anonyymi
Kieli syvälle vittuun ja nenä persereikään niin silloin on onnensa huipulla
- Anonyymi
Hahah,
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole jo tullut kysyjälle 17 vuodessa selväksi.
- Anonyymi
Jaa no 16 vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no 16 vuodessa.
69 on mukava asento, lastit irtoo päittäin. Päin vittua ja vitun mulkku tulee.
- Anonyymi
Mene idiootti hoitoon
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625