Vitun maku!

subboy

Kertokaa te siellä miltä Vittu maistuu?

20

8769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohasesemmosttouhuu

      emmää nii tiiä, yhesti maistanu mutta ei kovin häävi kokemus! jos ens kerralla maistus mielekkäämmältä

      • se vasta

        hyvältä maistuu. Itse nuoleskelen melkein joka päivä.
        T: Vanha kalamies


    • PateX

      ...kun en tunne yhtään viidentoista lapsen äitiäkään. Ei siis kokemusta. Ruma sanakin on muuten - vittu! Pimppiä olen kyllä sen sijaan nuollut usein ja tulen vastaisuudessakin nuolemaan toivottavasti, sillä olen siinä suhteessa täysi friikki! No sehän maistuu mitä parhaimmalle..."pienelle suolaiselle" etten sanoisi. Tykkään sen mausta, tosin en osaakaan kyllä riittävän hyvin sanoin kuvata sitä - tsorge! Ja hei, jos olet jatkossakin noin "suorapuheinen" ja tahditon Naisia kohtaan, niin saat jatkaa kyselemistä täällä, sen sijaan että itse voisit saada vastauksen suoraan omiin makuhermoihisi...

    • dominic

      suolahielle

      • mossman

        ...ja tuoksuu maailman parhaalta, pestynä eli saunapuhtaana eritoten. Voisin nuuhkia sitä noin viikon, ehkä vähän toistakin.


    • Jokke

      ja haisee pilaantuneelle sillille!!!

      • toista

        Kuulostaa siltä ettet ole tannut saada kunnon puhdasta ja karvatonta pimppiä koskaan?! Ja by the way, sellainen mies joka ei pidä pimpin hajusta, mausta ja sen nuolemisesta, ei ole edes tosi mies!!


      • siellä

        on käynyt vieraileva tähti justiinsa. Ehkä mukava naapurin isäntä. Hauskaa jatkoa sulle :-))


      • .............
        toista kirjoitti:

        Kuulostaa siltä ettet ole tannut saada kunnon puhdasta ja karvatonta pimppiä koskaan?! Ja by the way, sellainen mies joka ei pidä pimpin hajusta, mausta ja sen nuolemisesta, ei ole edes tosi mies!!

        Jaha. On sulla käsitys miehuuden mitasta


    • z-z-z

      Joskus olen kuullut että vittu on lehmällä! Että liekö sitten sonni oikea eläin kommentoimaan asiaa?

    • MAASUDSI

      HYVÄLLE HARVAMIES VAIN TIETÄÄ KUINKA SE TEHDÄÄN

    • anders41v

      siihen ei kyllästy koskaan...

    • Paremmalta kui perse

      Voi vittu!

      Ei kai sitä nyt maun takia aleta nuoleen!
      Tarkoitushan on saada se nainen niin kiimaan että se kiljuu kiimasta..

    • :DD

      Äitelä sokerinen makea, toisinaan valion hedelmäpommijugurtilta.

    • Anonyymi

      Pissiltä ja sekös kiihottaa. Karvatkin maistuu pissiltä. Peppureikäkin maistuu pissiltä. Tissit maistuu pissiltä, kun kusee vaan pitkin kasvoja pimeässä. Ok.

    • Anonyymi

      hyvältä

    • Karvas, mantelinen, suolaa ja hieman kirpeyttä.
      Ei koskaan täysin sama kuin viimeksi.

    • Anonyymi

      Kieli syvälle vittuun ja nenä persereikään niin silloin on onnensa huipulla

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo ole jo tullut kysyjälle 17 vuodessa selväksi.

      • Anonyymi

        Jaa no 16 vuodessa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe