Kysymys miehille...

Meja

Pidättekö kaikki miehet naisen alapään nuolemisesta?
Maistuuko erilaiselta tupakoitsija tytön alapää?
Olen vaan ihmetellyt sitä kun täälä kirjotetaan esim.(nainen kirjottaa)"Voi että on ihanaa kun mies nuolee pitkään ja hartaasti,mutta minä en kyllä sen munaa suuhun ota!" Mun mielestä ei kovinkaan arvosteta miestä.Mutta kertokaapa nyt pidättekö siitä naisen alapään mausta?Suurin osa naisista ei ainakaan pidä miehen peniksen mausta.

34

11624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crow

Täytyy myöntää, että ainakin itse pidän naiseni nuolemisesta suunnattomasti ja olisin tekemässä sitä aina jos vain saisin luvan. Maku on mieto eikä mitenkään vastenmielinen, itseasiassa kiihotavakin. Tiedä sitten onko henkilökohtaisia eroja

• Nice

ainakin tykkään miehen alapään mausta, tietysti jos se juuri pesty, ja mä kyllä diggaan sen munan imemisestä suunnattomasti..

• Tonttu

Ehkä sen nautinnon pitäisi noin yleisesti ottaen tulla jostain muusta kuin sen mausta? Kai makeisiakin olisi pillun ja kyrvän makuisia jos se makuna olisi niin mahtava?

• Anonyymi

Muistan yhden Mentokseen liittyvän parodia-mainoksen.
        Siinä yksi jätkä nuoli naisen pillua ja ilmeestä päätellen maistui tosi pahalta.
        Muija katsoi hieman pettyneenä, kun mies lopetti kesken ja mies mietti jotain. Sitten hänen ilmeensä kirkastui, hän otti Mentos-pakkauksen ja työnsi niitä naisen pilluun(en tiedä, työnsikö oikeasti vai oliko trikkikuvattu) ja sitren alkoi nuolemaan siutä nauttien. Ja loppuun tuli se mainoslaulu, Mentos refreshing tsi jotain.

• Mies

Emännän pillua. En pidä siitä. Muija kyllä tykkää ottaa kyrpää suuhun, ja loppuun asti.

• se toinen

sit joku muu nuolee sitä!
        ajattele sitä...

• Kröhöm

mä ainakin jos saisin itse päättää olisin jatkuvasti ottamassa mieheltäni suihin. Se ei maistu millään tavoin pahalta, päin vastoin se on tosi kiihottavaa puuhaa. Mun mielestä se ei maistu yhtään miltään. Eri asia on, jos mies on just käynyt kusella ja siltä ottaa sitten suihin. Mut mun mieheni on kyllä aivan ihana kun se pitää kiinni hygieniastaan. Ja muuten, mun mies tykkää nuolla mua.. en mä tiä miks. Se sano et se on kiihottavaa. Monessakin mielessä kuulemma, kun näkee mun nauttivan ja kun saa itse siitä nautintoo. En osaa tota kyllä analysoida mitenkään.

• Markus

Kyllähän kiihottuneena toosa voi maistuu ihan "hyvällekin", mutta en suosittele esimerkiksi salaatinkastikkeeksi.

• jotain tietävä

tota toi sun asennoituminen on just jonkun nirppanokan joka on alkanut pikkuhiljaa panemaan. kato on sellainen kirjoittamaton laki että ei mies nuole naisen pillua ellei siitä pidä siitä naisesta nimittäin.se nimittäin ei maistu hyvälle jos on joku josta ei pidä. se sun asennoituminen suihinottoon on tyypillinen suomalainen osaamattoman naisen kanta. jonka tajunta ei seksissä ole vielä kehittynyt. kohta tulee se vaihe kun viehättävyys laskee ja silloin lähtee taas yksi kundi. että silleen. avarra tajuntaasi

• Meja

Aivan tyypillisesti...Ei minun esimerkkini.Minä tykkään yli kaiken ottaa mieheltäni suihin ja kiihotun siitä kovasti,mutta esim useimmat ystäväni eivät tykkää ottaa miehiltä suihin.
        Ja kysymyksenihän oli että pidättekö miehet naisen nuolemisesta ja naisen ns.mausta.
        Halusin vain tietää että pitääkö miehet yhtä vähän naisen nuolemisesta kun naiset miehen elimen imemisestä.

• xxxx
        Meja kirjoitti:

Aivan tyypillisesti...Ei minun esimerkkini.Minä tykkään yli kaiken ottaa mieheltäni suihin ja kiihotun siitä kovasti,mutta esim useimmat ystäväni eivät tykkää ottaa miehiltä suihin.
        Ja kysymyksenihän oli että pidättekö miehet naisen nuolemisesta ja naisen ns.mausta.
        Halusin vain tietää että pitääkö miehet yhtä vähän naisen nuolemisesta kun naiset miehen elimen imemisestä.

suoraan kysymykseen suora vastaus. minä ainakin pidän kuten sinä sanot - yli kaiken- naisen nuolemisesta. ja maku on todella hyvä. tietysti se edellyttää paikkojen olevan puhtaat. kovin hikinen ja eltaantunut pimppi ei niin hyvälle maistu. pidän myös siitä, että naiseni ottaa minulta suihin, mutta se onkin jo aivan eri asia. siis suuseksi kunniaan.

• miäs

Mistäpä sitä kaikista tietää, mutta minä pidän naiseni nuolemisesta. Saunapuhdasta lipoessa makuerot on hyvin pieniä ja sillille haisevan olen jättänyt maistamatta. Maku on vaikeasti kuvailtava mieto makean suolainen ja tuoksu kiihottava, vai tuleeko kiihotus korvien välistä kun huomaa naisen nauttivan käsittelystä, en osaa sanoa. Kaiken kaikiaan mielyttävää ja kiihottavaa vaikka esileikiksi.
      Olen huomannut senkin, että kaikki naiset eivät välttämättä ota suuhun puhdastakaan kalua antaumuksella ja halusta, vaan tekevät sen velvollisuuden tunnosta ja se taas ei tunnu minusta hyvältä, parempi tehdä vain asioita joista pitää.
      Ja muistakaa, puhtaus on puoli nautintoa.

• ville pettu

kyllähän se fisun maku sopii etenkin jos on tullut juotua pullo valkkaria...

• Mies 22

Nainen, joka polttaa tupakkaa maistuu pahalle myös alapäästään! *kokemuksella*
        En koskaan nuole naista jos hän on tupakan polttaja.

• Kaataja
        Mies 22 kirjoitti:

Nainen, joka polttaa tupakkaa maistuu pahalle myös alapäästään! *kokemuksella*
        En koskaan nuole naista jos hän on tupakan polttaja.

Minusta väitteesi ei pidä paikkaansa! Olen nuollut kymmeniä naisia ja enkä ole huomannut pillun maulla mitään yhteyttä tupakkaan! Meikä se panee kyllä kelillä kuin kelillä!

• uggeli
        Kaataja kirjoitti:

Minusta väitteesi ei pidä paikkaansa! Olen nuollut kymmeniä naisia ja enkä ole huomannut pillun maulla mitään yhteyttä tupakkaan! Meikä se panee kyllä kelillä kuin kelillä!

Yhdyn edelliseen. Eihän sitä tupakkaa pillulla polteta.. ei mitään makueroa. Toiset maistuu miedommalle, mutta jotkut saattaa olla aika pahoja. =) Sekin hoituu sillä, että pyytää tytyön pesulle ennen hommia. Ja kannattaa itsekin käydä..

• ave

mikään kiihottava maku ainakaan mun mielestäni. Ymmärrän kyllä, kun nainen kiihottuu siitä, kun mäkin kiihotun suihinotosta.

• ED23

Naisen pillun nuoleminen on todella mukavaa hommaa varsinkin suihkun jälkeen..maku on kiihottava..ainakin omalla rakkaallani.

• Ale

Sooo Lovely... Namia..

• Ugri

Ei se maku nyt ihan jäätelöön verrattavissa ole.
      mutta jotakin viehkeää tuohon hien ja pimppiliman cocktailiin liittyy.

• analbolic

Pimpeissä on eroja!!!Ajeltu ja pudas pimppi-sitä ei voita mikään. Yleensä kun oman tytön kanssa ollaan kahdestaan niin aika useasti riisun häneltä pikkupöksyt pois ja nuolen pimppiä ja peppua oikeen vaan kunnolla hänen ollessa kontallaan peppu pystyssä . Teen sitä joka päivä!!

• jonza

pidän naisen nuolemisesta ja se kiihottaa itseäkin kun nainen alkaa huokailemaan ja kiemurtelemaan.
      Ja jos on suihkunraikas ei se todellakaan pahalle maistu.
      Se on kyllä väärin, että naista "pitää" nuolla, mutta vastapalvelukseksi ei saa suihinottoa...

• aina

Kaikki pillut maistuu hyviltä ja tarkoitan maistuu pillulta ja kiimalta, mutta pesty pillu ei juuri miltään maistu.

• Maistelija

Olen maistanut pillua kaikilta naisilta, joita olen pannut. Maut vaihtelevat erittäin paljon, mutta yleensä puhdas pimppi on kivan makuinen. Toiset maistuvat happamilta, ehkä useimmat, mutta silti hyviltä. Jotkut eivät oikeastaan maistu miltään ja joissakin on erittäin voimakas miellyttävä maku.

Joskus harvoin maku - ja tuoksukin - on vastenmielinen, mutta luulen, että silloin on kyseessä joku tulehdus.

• alanurkka

olen ollut yhdynnässä vain tyttöystäväni kanssa joten vertailukohteita ei ole. Hän ei polta, mutta maku vaihtelee. Kuukautisten jälkeen maku ja haju ei ole paras mahdollinen. muuten maussa ja hajussa ei ole valittamista. teen sitä mielelläni. Tosin tyttöystäväni ottaa suihin joskus ja jouluna. 69 harrastettiin viimeksi puoli vuotta sitten. suihin otto ei kiinnosta, enkä halua pakottaa.

• helly

nautin itsekin todella paljon ottaessani jätkältäni suihin. on ihana nähdä hänen nautintonsa! hän pyytääkin usein, että otan suihin ja teen sen mielelläni, koska hän pitää hygieniastaan huolta. puhdas kyrpä ei todellakaan maistu millekkään.. ja spermaa ei ole pakko niellä, jos sen mausta ei pidä! Itse pystyn sperman nielemään, ei se ole pahaa. Toivoisin osakseni myös pillun nuolentaa. Sitä heruu aika harvoin, eikä ikinä minuuttia kauempaa :( En kehtaa pyytää. Jätkäni nuolee ennemmin anusaukkoani kuin pilluani, eikä se tunnu sinänsä miltään. Muutenkin hän tuntuu olevan pepustani hyvin kiinnostunut.
        Miksi mies ei nuole?? Hoidan hygieniani hyvin, enkä polta!

• M

Itse en kyllä anna jätkäni nuolla heti menkkojen jälkeen koska tiedän että se ei makuhermoja hyväile :)

Eikä se suihinotto mitään tuskaa ole kun hygienia on hyvä...ja poskilihakset ;)

• alanurkka
        helly kirjoitti:

nautin itsekin todella paljon ottaessani jätkältäni suihin. on ihana nähdä hänen nautintonsa! hän pyytääkin usein, että otan suihin ja teen sen mielelläni, koska hän pitää hygieniastaan huolta. puhdas kyrpä ei todellakaan maistu millekkään.. ja spermaa ei ole pakko niellä, jos sen mausta ei pidä! Itse pystyn sperman nielemään, ei se ole pahaa. Toivoisin osakseni myös pillun nuolentaa. Sitä heruu aika harvoin, eikä ikinä minuuttia kauempaa :( En kehtaa pyytää. Jätkäni nuolee ennemmin anusaukkoani kuin pilluani, eikä se tunnu sinänsä miltään. Muutenkin hän tuntuu olevan pepustani hyvin kiinnostunut.
        Miksi mies ei nuole?? Hoidan hygieniani hyvin, enkä polta!

En aina jaksa pyytää suihinottoa, koska tiedän vastauksen etukäteen. -Ei. Yleensä pyydän suihinottoa(jos pyydän) pesun jälkeen, ettei mitään sivumakua olisi. Silti suihinotto on liian harvinaista herkkua. Itse annan suuseksiä lähes aina n.5min vähintään. Miten saisin hellävaraisesti tilanteen muuttumaan???

• nonna

suihinotto on mielestäni aivan ihanaa, en ole vielä koskaan törmännyt mieheen jonka muna maistuisi pahalle...hyvä tuuri kai, mielestäni on aivan ihanaa katsoa kun jätkä nauttii ja voihkii ja tuntee kuinka muna alkaa sykkimään suussa, kiihotun siitä todella paljon...pitää kyllä olla hyvät poskilihakset, se alkaa kyllä pitkän päälle tuntua mukavasti...itse pidän myös että miehet nuolevat minua, ja tiedän myös että pillu voi maistua pahalle=) suihkun jälkeen on kaikista paras!!

• Anonyymi

En tykkää naisten nuolemisesta.

• Anonyymi

Ei pillussa ole eroa ainakaan tupakoinnin perusteella, eihän naiset vedä röökiä pillullaan vaan suullaan. Enempikin hygieniakysymys ja joillakin naisilla on omanlaisensa kehontuoksu ja pillukin voi tuoksua vahvemmin. Joko hyvältä tai ei. Pillun maku voi olla todella hyväkin, herkullinen jopa.
      Tuota en myös ymmärrä, että sellaisetkaan naiset eivät halua imeä munaa, jotka tykkäävät ja haluavat saada kielikyytiä.

• Anonyymi

Namia on!!!

• Anonyymi

Niin on namia,pieniä vivahde-eroja toki löytyy mutta pidän mausta.Eräs nainen sanoikin että mies on hyvä kun nuolee seksikumppaninsa pillun?

• Anonyymi

Naisena hygienia on ihan tärkein juttu, myös sheivattu on osaltaan kokonaisuutta, hyvä seksi on ihanaa nautintoa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe