Katselin tossa pihalla omistamaani S60 Volvoa, jonka perä hieman koholla Nivomat-iskarien takia.
Sopii muuten tautisen hyvin S60 "lookkiin" hieman kohollaan oleva perä.
Onko Tuning-piireissä vielä muodissa kohotella menopelien "periä"...Toyota Cocolla, Dodge Charger, Morris Marina, Ford Taunus -tyyliin kuten 1980 luvulla
-S60 2.5T-
Perän nostaminen
10
1406
Vastaukset
- tuplaperä
sillä perän nostolla mäkilähdön tasaisellakin? Ainakin ajo-ominaisuudet sillä saa tuhottua.
sillon haettiin pelkästään ulkonäköö,
eli ku auto oli etukenossa,ni näytti et on tejoo niin maan p***eleesti.
nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta.- Nykyvään
Lähinnä vitsiltä vaikuttaa nykyään, jos on nostettu perä. Tokihan noi jenkit taitaa olla erikseen, niistä en kyl tiiä...
"nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.- TOTTA.
sitroen kirjoitti:
"nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin."nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin. - molemmat
TOTTA. kirjoitti:
"nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.kyllä alustan laitolla saa paremmin hallittavan auton ja myöskin, kun pysyy kohtuudessa ja järki tallella niin helpompi tuommoisella on ylittää noita töyssyja hiljentämättä niin eiköhän se kokanaisuudessan ole silloin parempi ajella, kun ei tarvi kiihdyttää ja hidastaa edestakaisin vaan voi huoletta ajaa tasakaasulla ja vielä kaarrenopeudetkin voi pitää tiukemmassakin mutkassa samana!
sitroen kirjoitti:
"nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.tuu kesällä käymään alastarolla ku o ratapäivät,
jos meil on tehon/painon suhteen suht samantasoset autot, ni kokeillaan et kumpi kiertää radan nopeemmin.
- Igor
Oli nuorisomuotia nostaa Corollan perää. Perännosto koski vain takavetoisia.
- Mä vuan
Sitten perämurikka maalattiin kirkkaanpunaseksi nissä corolloissa ja carinoissa.
- volvo gay
kaikki volvomiehet nostelee aina perää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683