Katselin tossa pihalla omistamaani S60 Volvoa, jonka perä hieman koholla Nivomat-iskarien takia.
Sopii muuten tautisen hyvin S60 "lookkiin" hieman kohollaan oleva perä.
Onko Tuning-piireissä vielä muodissa kohotella menopelien "periä"...Toyota Cocolla, Dodge Charger, Morris Marina, Ford Taunus -tyyliin kuten 1980 luvulla
-S60 2.5T-
Perän nostaminen
10
1320
Vastaukset
- tuplaperä
sillä perän nostolla mäkilähdön tasaisellakin? Ainakin ajo-ominaisuudet sillä saa tuhottua.
sillon haettiin pelkästään ulkonäköö,
eli ku auto oli etukenossa,ni näytti et on tejoo niin maan p***eleesti.
nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta.- Nykyvään
Lähinnä vitsiltä vaikuttaa nykyään, jos on nostettu perä. Tokihan noi jenkit taitaa olla erikseen, niistä en kyl tiiä...
"nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.- TOTTA.
sitroen kirjoitti:
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin."nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin. - molemmat
TOTTA. kirjoitti:
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.kyllä alustan laitolla saa paremmin hallittavan auton ja myöskin, kun pysyy kohtuudessa ja järki tallella niin helpompi tuommoisella on ylittää noita töyssyja hiljentämättä niin eiköhän se kokanaisuudessan ole silloin parempi ajella, kun ei tarvi kiihdyttää ja hidastaa edestakaisin vaan voi huoletta ajaa tasakaasulla ja vielä kaarrenopeudetkin voi pitää tiukemmassakin mutkassa samana!
sitroen kirjoitti:
No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.tuu kesällä käymään alastarolla ku o ratapäivät,
jos meil on tehon/painon suhteen suht samantasoset autot, ni kokeillaan et kumpi kiertää radan nopeemmin.
- Igor
Oli nuorisomuotia nostaa Corollan perää. Perännosto koski vain takavetoisia.
- Mä vuan
Sitten perämurikka maalattiin kirkkaanpunaseksi nissä corolloissa ja carinoissa.
- volvo gay
kaikki volvomiehet nostelee aina perää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314