"Pullonpyöritystä Jennillä" (2m+1n)

Eka stoori

"Ei tää oo enää kivaa" sanoi Jenni puoliksi ääneen juhannusbileissämme. Olimme pelanneet pullonpyöritystä kaveriporukan kesken ja monien "totuuksien ja tehtävien" jälkeen oli Jenni sinkkutyttönä kaikkien suosikki "tehtävissä". Häntä oli suudeltu kiihkeästi ja hän oli joutunut ottamaan vaatteitaankin pois. Olimme nimittäin sopineet, että näin juhannuksen kunniaksi lähes kaikkeen tulisi suostua. Olimme kuitenkin pitäneet vaatteet päällä, vaikka montaa ihmistä lämmin kesäyö tuntuikin kiehtovan.

Olin kaverini Jessen kanssa reissulla mukana, kun emme olleet muutakaan menoa keksineet. Olimme tällä hetkellä molemmat sinkkuja ja tunsimme olon hieman hassuksi monien pariskuntien joukossa. Mutta täällä saaristossa vuokraamallamme mökillä oli hyvä meno päällä ja meitä molempia kiinnosti etenkin Jenni.

Jenni oli kuuma pakkaus. Hän pukeutui sporttisesti ihanan tiukkoihin vaatteisiin. Eräässä "tehtävässä" hänen jouduttuaan suutelemaan kaverini Jessen kanssa oli Jenni selkeästikin kiihottunut, sillä hänen isot nänninsä olivat työntyneet hänen tiukakon t-paitansa läpi kiihottavasti.

Jesse ja minä olemme noin 25-vuotiaita molemmat ja myös sporttisia. Lihaksiakin löytyi jonkin verran.

Jenni kyllästyi täysin pullonpyöritykseen, sillä hän koki olevansa kaikkien kohde. Myös muut tytöt olivat halunneet suudella häntä. Olipa Jenni jopa pienessä hiprakassaan vilauttanut rintaansa pikaisesti. "Upean kiinteät rinnat hänellä, vaikka onkin piukkapeppuinen urheilija" olin jo tuolloin ajatellut. En todellakaan tiennyt, mitä tulossa oli.

Jenniä oli turhautumisen lisäksi jäänyt kiihottamaan Jessen suudelma. Jenni vinkkasikin minulle ja Jesselle, että lähdettäisiin hänen kanssaan ulkorakennuksen grillikatokselle ottamaan vähän lisää juomaa.

Toimimme Jennin toiveiden mukaan ja saavuimme katokselle, jota ympäröi pensasaita. Ulkona oli todelle lämmin ja kaikki olimme shortseissamme ja t-paidoissamme. "Pojat" Jenni sanoi. "Haluan, että pelaamme pullonpyöritystä minun ehdoillani". Meitä rupesi kiinnostamaan todella, mitä tyttö nyt aikoi.

Keskellä grillikatosta oli pyöreä puutarhapöytä, jonka kansilevyn olimme huomanneet pyörivän. Jenni istuutui haara-asentoon pöydän päälle. "Nyt te pyöritätte pöytää ja leikimme "tehtävää" koko ajan" sanoi Jenni kiihkeästi. Me tunsimme ja aavistimme, että tästä seuraisi jotain todella mahtavaa. Kiimainen nainen ehdotti meille jotain tällaista.

"Jesse, aloita sinä." Jesse meni pöydän luo ja pyöräytti sitä. "Jenni, riisu" Jesse käski. Jenni alkoi kiusoitellen riisuntua Jessen edessä. Minä seurasin toimintaa sivusta ja tunsin pullistuman etumuksessani. "Jenni, käy makuulle pöydälle" kuului seuraavaksi.

Jenni oli riisuuntunut ja molemmat olimme jo täydessä vedossa. Kyrpänne jyskyttivät shortseissamme ja terskanpää oli jo lähes ulkona housuista. Jennin kroppa oli uskomaton. Hänellä oli kiinteät ja luonnolliset rinnat. Nännit nöpöttivät kohti iltaista taivasta. Hänellä oli pieni napakoru suloisessa navassaan. Hänen pillunsa oli taivaallisen kaunis. Uloimpien häpyhuulten välistä pilkoitti säännöllisen kauniit sisemmät huulet, jotka Jenni oli levittänyt sievästi sivuille mennessään pyödälle makaamaan.

"Mun vuoro pyörittää" sanoin. Pyöräytin ja pysäytin pöydän kohdalleni. Jesse oli pöydän toisella puolella ja odotti vuoroaan kyrpä kovana. "Ota Jesseltä suihin" käskin. Jesse astui lähemmäs pöytää ja veti kalunsa esiin. Jennin pää oli juuri sopivalla korkeudella ja Jenni aloitti Jessen kivesten hyväilemisen pienin lipaisuin. Jesse halusi jo upottaa kyrpänsä noiden kauniiden huulten hyväiltäväksi ja ei kerennyt tekemään mitään, kun Jenni jo lutkutti ja imi Jesse kyrpää.

"Haarat auki" sanoin käskevään sävyyn. Sain täydellisen näkymän hänen täydelliseen pilluunsa. Sormet pitivät yhä vakoa hieman raollaan ja aloitin nuolemisen pienillä kiusoittelevilla imaisuilla. Otin hänen häpyhuulensa vuorotellen suuhuni ja imin niitä hellästi. Jenni tuoksui kiimalle ja hänen kaunis vakonsa olikin jo kostunut ajatuksesta, että kohta hän saisi munaa.

Kieleni liikkui Jennin ulompia huulia pitkin ja Jenni oli aloittanut työntämään kroppaansa kieltäni vasten. Klitta oli kauniisti hupusssaan ja aloitin hieromaan sitä hiljalleen ja kiusoittelevasti. Samalla työntelin kieltäni syvemmälle Jennin kiimaiseen vaginaan. Kiihdytin hierontaani ja kuulin Jennin ynähtelevän Jessen kyrpä edelleen suussaan. Kiimalimaa ja sylkeäni valui peppureiälle asti ja olin juuri ajatellut työntää etusormeni tuohon suloisen ryppyiseen ja tiukannäköiseen reikään.

"Älä" huusi Jesse minulle kiihkonsa seasta. "Mun vuoro!" ja samassa Jesse pyöräytti pöytää siten, että ikäänkuin olisimme vaihtaneet paikkaan Jessen kanssa. Olin vielä pitänyt suuren kyrpäni housuissani, mutta en kerennyt sitä ulos ottaa, kun Jennin ihanan pehmeät huulet olivat jo sen kimpussa. Jennin suupielissä oli Jessen touhutippojen jäänteitä, mutta ne eivät tässä tilanteessa tuntuneet haittaavan.

"Jenni, seuraava tehtävä on..." en saanut sanotuksi mitään. Jennin käsi teki edestakaisin liikettä kyrpäni varressa ja huulet imivät terskaani. Ulos ja sisään, välillä kieli pyöri punaisen nupin ympärillä. "Tämä on taivas" ajattelin.

Jesse oli jatkanut siitä, mihin olin jäänyt. Jessen toisen käden peukalo oli Jennin klitalla ja toisen käden etusormi hänen pimppansa puristuksessa. Jenni työnsi voimakkaasti vastaan ja nosti jo pyllyäänkin pöydältä. "Nainen haluaa munaa" ajattelin. Jesse sanoi yhtäkkiä: "Nyt saat nainen kyrpää perseeseesi!!" Sen enempää ilmoittelematta Jesse survaisï kohtuullisen ison kyrpänsä Jenni ryppyreikään. Jenni ynähti, mutta ei ollut millänsäkään, sillä reiän suulla oli sen verran "liukasteita", että kyrvän sisään työntäminen ei sattunut Jenniin.

Jesse alkoi työnnellä kyrpäänsä Jennin reikään. Jennin jalat Jesse oli nostanut hartioitaan vasten ja Jennin kauniit sääret osoittivat kohti iltataivasta. Jesse ähki ja oli kiihdyttänyt tahtiaan. Samalla kun Jesse työnsi, oma kullini upposi syvemmälle Jennin suuhun. Kyrpäni oli Jennin syljen kostuttama ja kiilteli hämärässä grillikatoksen valossa. Kyrpääni jomotti ja tiesin, että kohta on pakko saada pillua tai räjähtäisin Jennin kauniille kasvoille.

"Mä pyöritän" huusin kiihkoissani. Tartuin pöytään ja huusin: "Tehtävää!!!" "Jesse, istu pöydän reunalle." Jesse ei oli malttanut lopettaa, mutta siirtyi salamannopeasti istumaan pöydälle. "Jenni, istu Jessen syliin ja ota kyrpä takaisin tuohon suloiseen b-rappuusi!!" Jenni oli kiimoissaan; hän piti peppupanosta, vaikka olikin neitsyt tuon reiän osalta. "Levitähän namurakoasi!! huusin.

Jenni istui Jessen kyrpä syvällä reiässään ja minä lähestyin hänen pilluaan. Jesse työnteli ja Jenni näytti nauttivan Jessen suonikkaan ja jäntevän kyrvän liikehdinnästä reiässään. Asetuin Jessen ja Jennin jalkojen väliin ja työnsin syljen kostuttaman kyrpäni Jennin ihanaan pilluun. Olin jo vähällä tulla, sillä Jenni pillu oli uskomattoman tiukka. Se puristi juuri oikeasta kohtaa.

Jenni oli kahden kyrvän välissä. Tunsin Jessen liikkeen Jennin välilihan läpi ja välillä kivekseni osuivat hänen kyrpänsä alaosaan. Jennin pillu sisäiseltä muodoltaan uskomattoman ihana. Se otti suoraan terskani takaosaan ja olin lähellä räjähtää.

"Multa tulee ihan just" huusin ja kuulin lähes kuin yhdestä suusta: "Niin multakin". Huudon kiihottamana annoin mennä. Niin antoi Jessekin ja Jenni teki kuin hullu töitä välissämme. Tunsin orgasmin tulevan. Tunsin Jenni supistelun, Jessen kalu ruiski omaa lastiaan Jennin tiukkaan persereikään. Oma kyrpäni pumppasi ja pumppasi. Tunsin, kuinka spermaa tuli ja tuli.

Sekä Jesse että minä pyörittelimme vielä kyrpiämme Jenni molemmissa aukoissa. Jenni oli saanut megaorkut ja hänen pillunsa pumppasi edelleen kyrpääni.

Hetken oltuamme tässä asennossa Jenni halusi pois välistämme. Hänen haaravälinsä tulvi vaaleasta spermastamme. Vanat valuivat pitkin hänen reisiään. Hän rupesi vetämään vaatteita päälleen, koska pelkäsi jonkun yllättävän meidät. "Kiitos pojat, kun pyllynpyörititte mua. Teidän kanssanne oli ihanaa." Samassa Jenni poistui ja mekin Jesseen kanssa nykäisimme housut jalkaan. Poistuimme pyörityspaikalta, jonne muistona jäi hikinen ja spermainen pöytä.

8

29234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jere

      jatka samaa rataa!

    • KAIKEN VETÄYT&KOKENUT

      OOX KALLESTA VAI MISTÄ JUURTANU JUTTUS!??MÄ OLEN KOHT 30 KIERTÄNY VIINAN HUUMEET JA AKAT,ENKÄ RAUHOTU VIELÄKÄÄN'JOTEN MENEPPÄ POIKA SINÄ VAAN TAKASIN TARHAN TÄTEILLE NÄYTTELEEN PILIIS.T:JOKSA LOMILLA

      • Korkeasaareen

        Kaveri kirjoittaa hyvin. Mikä hätä sulla on?


      • huonoa stooria
        Korkeasaareen kirjoitti:

        Kaveri kirjoittaa hyvin. Mikä hätä sulla on?

        Jos pikkusen pystyisitte käteenvedoltanne keskittymään tarinaankin niin huomaisitte että tuohan oli aivan paska! Epäjohdonmukaisuuksia täynnä! HALOO!


    • sanni...

      Ihan huono en sitten kiihottunut yhtään tosi surkee stoori.

    • geisha

      Mä kyl kiihotuin... Vaik aika tuhmaa.

      • susjanna

        kyl mäki kiihotuin


    • olen

      usein haaveillu, kaksi miestä kiimaisen pilluni tyydyttäjinä! Aaaaahhhh....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe