Mitä mieltä olette Tentative- biisistä?
Eli mistä tuo biisi oikeastaan kertoo. Kertooko se sodasta yleensä vai jostain tietystä sodasta, vai kertooko se ylipäätään edes sodasta.
Eikös se kerro siitä, kun ei enää uskota mihinkään ja edes Jumala ei voi enää pelastaa. Vai onko muut eri mieltä?
Ja kertooko biisi Jumalasta niin, että sitä katsotaan kristinuskon kannalta että kun uskoo Jumalaan niin pelastuu, vai ateistiselta kannalta, että Jumala ei voi pelastaa?
Ja ovatko SOADin jäsenet kristittyjä? vai jonkun muun uskonnon kannattajia? vai ateisteja?
Mitä mieltä olette?
5
489
Vastaukset
- käydään yhden
ihmisen ja Jumalan välillä. Uskoa vai ei uskoa, kas siinä pulma herra Bushille.
- girlcalledkill
Sodasta varmaan kappale kertoilee. En tiedä onko jostain tietystä sodasta kyse.
jäsenien uskonnosta ei ole tietoa.
daron voisi olla krtistitty mutta enpä menis kuitenkaan vannomaan- meitsi
Eiköhän biisi sodasta kerro. Luultavasti vaan yleensä sodasta.
Minäkään en bändiläisten uskonnosta tiedä, mutta jos he olisivat esim. muslimeja, niin he tuskin laulaisivat Jumalasta ja Jeesuksesta. Mutta jos he ovat kristittyjä, niin on jotenkin outoa, että lauluista saa sellaisen kuvan ettei Jumala voi pelastaa jne.
Kuitenkin aivan loistava biisi, ehkä parhaat sanat mitä olen SOADilta kuullut.
- Shimmy
Oon kuullu että tankian, joka sanotukset tekee, on juutalainen
- Sen verran...
...Että Serjillä ei ole mitään erityistä uskontoa.
Uskoo 'asioihin' lähinnä kuin alkuperäiskansat. Case closed.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846