huomasitteko kun lipposelta meni hermot kun kansa kyselee stasi nimien perään,minkähän vuoksi?asiaa on syytä pitää vireillä sillä kyllä kansa tietää
missäs stasi
9
508
Vastaukset
- sonera ...
salakuunteli Lipposta!
- perseeseenne!
Jos ei muuta aihetta vatvottavaksi ole niin se kai kertoo sen, että demareista ei mitään merkittävää kritisoitavaa löydy. Ketä saatanaa muuten kiinnostaisi jotkut vuosikymmeniä vanhat STASI-listat? DDR:kään ei enää ole ollut liki 20 vuoteen. Silti täällä eräittein pipipäiden ajatukset pyörivät vaan akselilla DDR-STASI-NL-NKP-KGB. Vittu, mitä pässinpäitä!
- sisu
oikein tavallinen sosialisti,, tiedätkö että suomen historia on kunniakas, ja sen tekee sellaiseksi se että täällä on aina taisteltu vääryyttä vastaan.stasi listat varsinkin on hirveä vääryys koska siinä on toimittu toisen maan vakoojina.Ja vakoojina suomen korkeinta johtoa. kyllähän se sdp,n rivejä pelottaa ja saa kieltämään kaiken tutkinnan ja kansa myötäilee ja sanoo,,joo mitäs noita vanhoja tutkii,sehän on maan petos ja siitä olis joskus ammuttu. STASI LISTAT TUTKINTAAN
- Onko teillä
sisu kirjoitti:
oikein tavallinen sosialisti,, tiedätkö että suomen historia on kunniakas, ja sen tekee sellaiseksi se että täällä on aina taisteltu vääryyttä vastaan.stasi listat varsinkin on hirveä vääryys koska siinä on toimittu toisen maan vakoojina.Ja vakoojina suomen korkeinta johtoa. kyllähän se sdp,n rivejä pelottaa ja saa kieltämään kaiken tutkinnan ja kansa myötäilee ja sanoo,,joo mitäs noita vanhoja tutkii,sehän on maan petos ja siitä olis joskus ammuttu. STASI LISTAT TUTKINTAAN
Mikä helekatin stasi?
Se on Sasi,joka kirjoitetaan Kimmo. - Listoilla
Onko teillä kirjoitti:
Mikä helekatin stasi?
Se on Sasi,joka kirjoitetaan Kimmo.Ei siellä päinkään.
- kunniakkaaseen
sisu kirjoitti:
historiaan kuuluu muun muassa 30-luvulla ankara taistelu maahan pesiytynyttä fasismia vastaan.
- tyyppiesimerkki
SPD hallitsee pelottelulla, keskustelun tukahduttamisella, vastustajan mollaamisella, oman kenttänsä alistamisella, ulkoparlamenttaarisin voimin ja historian iloisesti unohtamalla. On vaikeeta kun on niin paljon luurankoja kaapissa, ettei ovi meinaa millään pysyä kiinni.
Kokoajan puhutaan Stasi ja KKB kytkennöistä. Erittäin vähän puhutaan yhteyksistä CIA vaikutteisiin järjestöihin, englantilaisiin, ranskalaisiin ja Saksan liittotasavaltaan. Samat nuoret kotkat ovat käyneet "vuotamassa" tietoja kaikkialla, missä on ollut mukavaa pikkunaposteltavaa, juotavaa ja kuuntelijoita.
1960 ja 1970 luvuilla Suomessa oli presidentti, joka osasi hallita näitä pikkuvintiöitä sekä pitää ulkomaansuhteita itse yllä.- EI MITÄÄN
käsitystä asioista!
Kun et mistään mitään tiedä, voisit pysytellä pois täältä palstoilta höpelehtimästä.
Täällä puhutaan vakavista asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003