Näin unta että olin raskaana ja synnytin lapsen

unelias

Näin siis unta että odotin vauvaa ja synnytin, synnytys oli nopea ja helppo.Myös äitini synnytti ja hän sai neljä lasta minä yhden!Olin onneni kukkuloilla.

(Olen 25-vuotias nainen, sinkku ja kesästä lähtien sairastanut vakavaa masennusta)

Voisiko joku ystävällisestikertoa mitä nämä unet mahtavat tarkoittaa??

Kiitosjoetukäteen valtavasti!!

4

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelias

voisitko selittää mistä unijohtuu.. kiitos kovasti!

• Gitta

Nostahan tämä unesi uudelleen esiin tällä palstalla ja laita uudeksi otsikoksi :
        "Nukkumaijatar" tai "Nukkumaijattarelle", niin hän tietää lukea/tulkita Sinulle.

Hänen vapaa-aikansa on rajallinen, mutta kyllä hän yleensä tulkitsee ne unet, joita häneltä henkilökohtaisesti tällä palstalla pyydetään.

Hyvää jatkoa Sinulle ja toivottavasti pääset masennuksestasi eroon !

Yst.terv. Gitta

• ,,,

Minulla on unentulkintakirja. En voi antaa sen nimeä, koska tämä sivu ei salli mainontaa.

Kirjani selittää unen synnytyksestä näin: jos nainen synnyttää elävän lapsen, niin hän tulee onnistumaan jos yrittää kaikin voimin.

Jos nainen synnyttää kuolleen lapsen, niin tulee epäonnistumaan jonkin asian kanssa elämässään.

Luultavasti tulette sekä sinä että äitisi iloitsemaan jonkin sinua kohtaavan myönteisen tapahtuman vuoksi. Kuulostaa ihanalta, eikö totta!

• Anonyymi

Mun siis meni näin olin harrastamassa seksiä ja sitten lapsiveden poikkiksen päälle ja ambulanssi tuli ja ne laittoi jonkun kameran mun sisälle pim in kautta ja sanoi tämä on uusi menetelmä ja sitten kätilö laittoi kumihanskat käteen ja alkoi heijata mua edes takasin kunnes vauvan pää tuli ja sitten se otti sen siitä ja geräain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe