Mitenköhän käy ensi syksyn sorsajahdin, jos tuota lintutautia alkaa ilmetä täälläkin Suomessa. Taitaa olla paras aika nyt vaihtaa aseet.Saattaapi vaikuttaa aseiden, ja metsästyslupien hintaan, on muuten hyvä sauma uusia aseet ennen heinäkuuta, tuntuu jotenkin siltä, että nyt on ostajan markkinat.
Vastaukset 6
- olla
ihan oikeassa.Minun pitäs ostaa haulikko.Voi olla tosiaan että hinnat laskee,kannattaa odottaa.
Kurjaksi on muuttumassa metsästys.Hirvikärpäset jo vaikuttavat että ei enää meinaa viitsiä lähteä metsään.Kohta on vesillekin lähtö vaarassa. - mehtuumies
vaikka kävis päinvastoin. Että meille metättäjille ruvettas maksamaan vesilinnuista tapporahaa ja sillon ei oo ostajan markkinat. Jos sattuu että influenssa räjähtää ja me joutusimma sen vuoksi harventamaan kantaa runsaalla kädellä taudin leviämisen estämiseksi. Siinä sitä kuulkee oiskii lystiä. Ajella 50 jampulla sorsaparvia takaa ja röykyttää puliautomaattihaulikolla piippukuumana(Tämä tietysti sallittaisiin tässä kuvitellussa poikkeustapauksessa)
- ...--...
Olishan se melkosta teilata lintuja niin paljon kun sielu sietää.. :D
- metsästäjä...
Luulen niin luonnonsuojelijat vastustaa tätä koska muuten joitakin vesilintuja saattaa uhata sukupuuttoon.
Ei tämä koske pelkästään vesilintuja varmaan kaikkia lintuja, lokitkin: - Hymy
Hyytyä, kun metsästäjäjoukko alkaisi muutaman viikon kuluttua harveta sairastuneiden "kamikaze-sorsien" osumista.
- metästäjänä
kyllä minä ainakin käyn metäöllä siihen asti että rupeaa ihan tosissaan tuleen suomen vesi lintuihin se tauti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1521002En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124639Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67595
- 36562
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154540Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34534Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518