Nyrkkipano?

utelias nainen

Onko kellään, miehillä/naisilla kokemusta nyrkin tunkemisesta pilluun? Aihe sinänsä ensin kauhistutti, pelotti mutta nykyään jotenkin kiehtoo. En tiedä johtuuko se kivun tuottamasta nautinnosta vai siitä että haluaa kokeilla muuta kuin sitä samaa tavanomaista. Onko aiheesta mitään nettisivuja tms. Mitä tytöt tykkää asiasta? Kaikki kaksinaismoralistit alkaa tästäkin aiheesta varmaan parkuun, muttei anneta heidän pilata asiaa vaan toivoisin oikeita kommentteja.

P.S Olen nainen koska joku sitä kuitenkin epäilee

5

8233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo

Moi!Olen mies, ja olen saanut työntää ensin toisen ja sit vielä toisen käden naisen pilluun, nainen nautti siitä suunnattomasti ja eikä se minustakaan hullummalta tuntunut,vaan kiihotti suuresti.On se uskomattoman venyvää tavaraa toi naisen pillu.Tosin liukastetta kehiin.

• utelias nainen

Tiedänhän minä että naisen paikat on elastiset, en muuten ois uskaltanutkaan ruveta kyseleen, mutta että molemmat kädet..? tuntuu hurjalta vaikkakin kiihottaavalta. Jouduitko pitkään taistelemaan? Tiedän että vaseliinillä on mieletön vaikutusvalta tälläisissä asioissa

• Seita
        utelias nainen kirjoitti:

Tiedänhän minä että naisen paikat on elastiset, en muuten ois uskaltanutkaan ruveta kyseleen, mutta että molemmat kädet..? tuntuu hurjalta vaikkakin kiihottaavalta. Jouduitko pitkään taistelemaan? Tiedän että vaseliinillä on mieletön vaikutusvalta tälläisissä asioissa

Vaseliini ei ole oikein hyvä liukasteena.
        Alan liikkeistä saa sopivia aineita.

• _nainen_

On kokemusta. Siinä pitää olla tosi rentona ja tietysti kiihottunut. Edetä pitää varoen ja liukastetta pitää ehdottomasti olla. Miehellä täytyy myös olla puhtaat kädet, ehdottomasti. Se tuntuu ihan jännältä, ensin tosin vähän sattuu, mutta sitten tunne on sanalla sanoen erilainen. Vähän synnytysfiilis kyllä tulee, alkaa supistuttaa, mutta onpahan tullut kokeiltua sekin juttu. Eikä nyt oikeastaan ole pahaa sanottavaa, suosittelen kokeilemaan jos vain uskaltaa, ja halua löytyy. Sehän on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää, että nimenomaan nainen itse sitä haluaa, koska silloin hommaan pystyy asennoitumaan myönteisellä tavalla ja se taas edesauttaa rentoutumista. Mahtavia kokeiluja sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      181
      4334
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4211
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2281
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2184
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1487
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1248
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe