Oriin kuohitsemisessa poistetaan hevoselta munat. Voiko sen tehdä naiseläinlääkäri ja poistetaanko hevoselta myös munapussit ja voiko hevonen pissiä normaalisti olisi hyvätietää.Onko totta että hevonen itkee sitä tehtäissä eräs tallitytö oli muka nähnyt.
ruunaus
8
2132
Vastaukset
- Ruunan omistaja
Eihän hevonen ITKE, ainakaan ruunattaessa.
Ja ei kyllä kukatahansa pääse leikkaussaliin kurkkailemaan itkeekö hevonen...
JO ON!!! - Bella100000123
Kyllä hevonenkin voi itkeä jos kokee siihen tarvetta. riippuu hevosesta, yleensä sillä on muita keinoja purkaa pahaa oloa kuin itku, mutta kerrotaan mm. sota-ajan hevosista jotka haavottuneina itkivät tai itkivät, kun pääsivät sodasta takaisin kotiinsa
- orien ystävä
Ruunaus on rikos oria kohtaan.
- munaton hepo
Niin orilta poistetaan munat,eli kivekset,ja se ei vaikuta mitään kusemiseen.
Muna sanaa käytetään myös peniksestä,mutta yksikkömuodossa. Lauseyhteydestä pitäisi tietää kumpaa tarkoitetaan! - assi
Kai hevonen nukutetaan kun se ruunataan tai ainaski paikallispuudutetaan.Ja minun mielestäni hevoset ei itke.Niillä on agressiivisimpiä keinoja purkaa kipu.Voi olla,mettä joku valo osui hevosen silmiin ja silloin vaikutti siltä kun hevosen silmistä tuli vettä
- kivulias ruunaus
meillä oli iso suokki orhi ei tullut ajosta mitään seisotti vaan vehjettään ja oli kiukkuinen hyppi kahelle jalalle otatin herralta pallit pois se tehtiin seisaaltaan kotona tallin käytävällä pakko pilttuus ori yritti potkia mutta mikään ei auttanupaikallis puurutus ja pussit auki pallin kannatimet poikki munat putos alemmas sitten ku pihrit laitettiin pallien ympärille ori tuli ihan hulluksi mut mikään ei auttanu pallit putos lattialle kävely oli kauan hankalaa ku pussia ei neulottu ny on rauhallinen ruuna.
- ruunaksi ja heti
kivulias ruunaus kirjoitti:
meillä oli iso suokki orhi ei tullut ajosta mitään seisotti vaan vehjettään ja oli kiukkuinen hyppi kahelle jalalle otatin herralta pallit pois se tehtiin seisaaltaan kotona tallin käytävällä pakko pilttuus ori yritti potkia mutta mikään ei auttanupaikallis puurutus ja pussit auki pallin kannatimet poikki munat putos alemmas sitten ku pihrit laitettiin pallien ympärille ori tuli ihan hulluksi mut mikään ei auttanu pallit putos lattialle kävely oli kauan hankalaa ku pussia ei neulottu ny on rauhallinen ruuna.
kiukuselta oriilta pallit pois kyllä rauhottuu ellei käytetä siitokseen niin pallit on hevosella ihan turhaan nim tuija
- hevostyttö100
pallit on hevosella ihan turhaan nim tuija.
Kiltin orin ruunaus on rikos hevosta kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1291343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 67661
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442