Mä oon 27-vuotias nainen ja onnellisesti naimisissa. Mun mies on psykiatrian sairaan hoitaja. Mä haluisin kuolla. Mun elämässä on sattunu niin paljon kaikkee paskaa.Lapsena jouduin pedofiilin uhriks ja viime vuonna mut raiskattiin ja sit mul on tosi paljon sairauksia. esim. Haavanen paksunsuolentulehdus ,astma, endometrioosi ja semmonen sairaus et pyörtyilen usein. Mun mies on nyt töissä joten aattelen ottaa yliannostuksen lääkkeitä oon juonu alkoholia. Anteeks et kirjotan, mut jos joku viittis vastata. Haluun taivaaseen!! Mä en vaan yksinkertasesti enään jaksa. Lääkkeeitä löytyy sen verran et henki lähtee. Haluisin silti yrittää elää, mut en enää jaksa. Taivaaseen meno tuntuu paremmalta. Otan ehkä koht lääkkeet. Mut jos hetken ootan et joku viittis vastata. En jaksa enää!! Kertokaa miten selviän huomiseen?
En jaksa enää tätä paskaa!!!
16
3505
Vastaukset
- Täytyy katsoa
Tämä homma loppuun asti. Teet suuren virheen kaikkia muita kohtaan. Elämää pitää katsoa eteenpäin eikä surra vanhoja. Mistäs kaukaa olet? itse olen Hämeestä. Olet parhaimmassa iässä. Kyllä asiat järjestyy.
- Enkeli78
OOn jo ottanu vähän lääkkeitä mut en viel niin paljon et henki lähtee. mut koht varmaan otan kaikki lääkkeet mitä löytyy. oon Lappeenrannasta. Anteeks et kirjotan tänne. En vaan yksinkertasesti jaksa enää tätä paskaa. Saa nähdä elänkö huomiseen...
- Tyty
Älä nyt ota mitään. Voi tulla kova päänsärky. Se on huono tapa kun ryyppää itsekseen. Ajatukset alkaa kiertämään kehää. Silloin pitää ajatella mukavia asioita. Voin sanoa melkein puolet vanhempana että kivaa on tämän ikäisenä. Ei tarvitse turhia pingottaa. Jokaiselle tulee vaikeata jossain elämän vaiheessa. Katson huomenna vastaustasi. Jooko? Soita vaikka miehellesi tai jollekin tutulle ja keskustele asioista. Terkkuja Lahden seutuvilta.
- Enkeli78
Tyty kirjoitti:
Älä nyt ota mitään. Voi tulla kova päänsärky. Se on huono tapa kun ryyppää itsekseen. Ajatukset alkaa kiertämään kehää. Silloin pitää ajatella mukavia asioita. Voin sanoa melkein puolet vanhempana että kivaa on tämän ikäisenä. Ei tarvitse turhia pingottaa. Jokaiselle tulee vaikeata jossain elämän vaiheessa. Katson huomenna vastaustasi. Jooko? Soita vaikka miehellesi tai jollekin tutulle ja keskustele asioista. Terkkuja Lahden seutuvilta.
No nyt menin ottamaan lääkkeitä. En tiijä miten käy. Saa nähdä. Otin semmosii lääkkeitä jotkä aiheuttaa ,sekavuutta, hengenahdistusta, ja sydämenpysähdyksen. Tein ehkä virheen, ehkä en. Anteeks kun kirjotin tänne. Nähdään taivaassa!!
- mies 35v.
hei,
nyt haet apua jostain pätevästä yksityislääkäristä joka on perehtynyt myös seksuaaliasioihin. Jos sulle todellakin on käynyt niin kuin sanot, niin sanonpa vaan että ne paskat ketä käytti sua hyväksi, pitäis vetää nappi otsaan heti. tuollaisia paskoja ei kenenkään pidä suojella jotka pilaavat toisen elämän henkisesti ja se on pirun raskasta varmaan kun seksuaalisuus menee noin.
nyt soitat jollekin päivystävälle ja kerrot asiasta ja jos on joku ystävä johon luotat , pyydä heti luokses. et ota enempää niitä pillereitä.
piru vie noita hulluja jotka tekee naisille tuollaista.
et anna periks nyt , tsemppiä- Enkeli78
Otin aamuyöstä 25-30 Selocen Zogia eli beetasalpaajaa. Alko tulla sydänkipuja, huimausta ja hengitys vaikeuksia. Soitin myrkytyskeskukseen ja siel sanottiin et pitää mennä ensiapuun. Ootin viel tunnin ja otin muutaman tabun lisää ja sit soitin ensiapuun, jos sanottiin et pitää soittaa heti ambulanssi. mun mies oli viel töissä ja en pystyny menee avaa alaovea, ku se oli lukossa. Hätäkeskus soitti huoltoyhtiöön ja ne avas alaoven. kotioven sain just ja just auki. sit ensihoitajat anto mulle lääkehiiltä ja ambulanssissa otti sydänkäyrän ja verenpaineen ja laitto tippaan. Ensiavussa mun pulssi laski 20:neen ja ne laitto suoneen jotain lääkettä. Sit pulssi tasaantu. Pääsin onneks kotiin enkä joutunu suljetulle. Mul on ens viikolla terapia ja jossain vaihees pskykiatrille aika. Yritän jaksaa nyt elää, vaik vaikeelta tuntuu. Onneks on rakas aviomies, ystävät, sukulaiset ja terapia. Tarvittaessa voin ottaa rauhottavaa. Päivä kerrallaan.
- ansu.
Enkeli78 kirjoitti:
Otin aamuyöstä 25-30 Selocen Zogia eli beetasalpaajaa. Alko tulla sydänkipuja, huimausta ja hengitys vaikeuksia. Soitin myrkytyskeskukseen ja siel sanottiin et pitää mennä ensiapuun. Ootin viel tunnin ja otin muutaman tabun lisää ja sit soitin ensiapuun, jos sanottiin et pitää soittaa heti ambulanssi. mun mies oli viel töissä ja en pystyny menee avaa alaovea, ku se oli lukossa. Hätäkeskus soitti huoltoyhtiöön ja ne avas alaoven. kotioven sain just ja just auki. sit ensihoitajat anto mulle lääkehiiltä ja ambulanssissa otti sydänkäyrän ja verenpaineen ja laitto tippaan. Ensiavussa mun pulssi laski 20:neen ja ne laitto suoneen jotain lääkettä. Sit pulssi tasaantu. Pääsin onneks kotiin enkä joutunu suljetulle. Mul on ens viikolla terapia ja jossain vaihees pskykiatrille aika. Yritän jaksaa nyt elää, vaik vaikeelta tuntuu. Onneks on rakas aviomies, ystävät, sukulaiset ja terapia. Tarvittaessa voin ottaa rauhottavaa. Päivä kerrallaan.
Tama oli todennakoisesti tarkoitettu nain...etta siis "kokeilet sita Taivaaseen menoa" ja sitten toteat, etta ei se ollutkaan hyva homma.
Olen aika varma siita, etta jos itsemurhayritykseen ei kuole, niin sitten ei todella halunnutkaan kuolla tai sitten asiaa ei ollut tarkoitettu.
(Tulee se kuolema sielta muutenkin ilman etta tarvitsee "yrittaa"...;)) - rikottu
Enkeli78 kirjoitti:
Minäkin olen pedofiilin uhri.Ja lapsena raiskattu.Rankkaa on ollut elämäni-todella rankkaan Mutta rakas pieni Enkeli-jos jaksaisit vaikka soittaa raiskauskriisi-keskukseen.Heillä on ilmaisia viikonloppu-leirejä. Samoin suomen Delfins on ollut suurena tukenani ja niin se on sinullekin.Älä luovuta.Sinä selviät.Elämän puolelle.Terapeutiltasi saat Raiskauskriisi-keskuksen numeron-samoin Delfins ry:n samoin Naistenlinjan.
Kaikki he auttavat sinua.Naistenlinjan soitot on maksuttomia.samoin Raiskauskriisi-keskuksen!
Voimia sinulle.Sinun kanssasi on enkeleitä.Ja iankaikkinen taivaan isä.muista se.muistan sinua! - rikottu
Lappeenrannassa on yksi erittäin pätevä psykiatri kuin Anja Närhi.
Itse sain avun häneltä.Hän on hyvin pätevä.Varaa vaikka aika häneltä!!
Samoin Lappeenrannassa on seksuaaliterapeutti.Nyt en muista nimeä.ottaa vastaan Fermedi-klinikalla.
Itse kävin hänelläkin.Ja alkoi uusi tie elämässäni! Niin käy sinullekin.
Asuin nimittäin Lappeenrannassa.Siksi tiedän heidät.He ovat hyvin päteviä!! - et kuollut
Enkeli78 kirjoitti:
meitä on täällä netissä paljon jotka olisimme jääneet kaipaamaan sinua. Sinulle on tehty paljon pahaa, mutta miksi sinä haluat itse tehdä itsellesi pahaa ? Rakasta itseäsi - olet sen arvoinen ja sanot että sinulla on rakastava aviomies - mitenkä paljon hän kärsisi jos kuolisit ? Olet etuoikeutetussa asemassa kun sinulla on vierelläsi ihminen joka rakastaa sinua. Onko teillä lapsia ? Jos toivuttuasi ryhdyt puhumaan miehellesi lapsen hankkimisesta - asiasta pitäisi tietysti puhua myös lääkärin kanssa. Usein raskaus saa naisen innostumaan elämään oikein tosissaan. Ja lapsen syntymän jälkeen imetys ym. Voimia sinulle. Kyllä Taivaallinen Isä joka on elämän antanut ottaa sen pois sitten kun on se aika - ei tartte itse kiirehtiä.
- WiseguyXXXX
Nyt kuuntelet tarkasti.
Hakeudut välittömästi hoitoon etkä lähde sieltä ennen kuin asiasi ovat paremmalla tolalla.
Sinulla on oikeus olla masentunut ja kertomasi perusteella se on täysin ymmärrettävää.
Sinulla ei sen sijaan ole oikeutta tappaa itseäsi. Muista se. Tekisit itsellesi ja läheisillesi väärin.
Sinua on kohdeltu todella väärin ja sairautesi vievät voimia mutta Sinun ei pidä siitä lannistumaan. Älä ikinä anna periksi niille, jotka tekivät Sinulle tuon. Näytä, että olet voittaja. Sillä sitä Sinä olet!
Älä käytä alkoholia äläkä muita huumaavia lääkkeitä. Nouse, sillä Sinä pystyt siihen!
Lupaa, että et anna periksi. Jos lupaat, tulee vielä päivä, jolloin nouset voittajana vaikeuksista ja autat muita vastaavassa tilanteessa olevia. Sinua tarvitaan ja Sinun apuasi tarvitaan. Vaikeudet on tehty voitettavaksi enkä halua yhtään vähätellä vaikeuksiasi tällä sanonnalla. Päinvastoin. Totuus on se, että jollakulla täällä on asiat varmasti aivan hemmetin paljon huonommin. Muista se.
Wiseguy - Wiseguy XXXX
Moi!
Jos haluat jutella, kirjoita osoitteeseen:
[email protected].
Anna siihen numerosi, niin soitan siihen lähiaikoina. Viimeistään ensi viikon alussa.
Jutellaan. Löydetään yhdessä ratkaisu asiaan. Ratkaisu on löydettävissä ja Sinä löydät tien parempaa elämään. Älä käännä selkääsi, vaan tartu rohkeasti tilaisuuteen. Älä pelkää.
Wiseguy- Lahden suunnalta
Kurjaa että tilanteesi meni tuohon malliin. Hävitä tuollaiset lääkkeet pois. Älä käytä niitä. Sitten ei tule kiusauksia. Onko sinulla läheisiä tuttuja jotka voisivat tulla teille avuksi? Yksin ei saa näitä pähkäillä. Koita nyt ryhdistäytyä ja ilmoitlehan tilanteestasi.Kaikki ollaan sinun puolellasi.
- Enkeli78
Lahden suunnalta kirjoitti:
Kurjaa että tilanteesi meni tuohon malliin. Hävitä tuollaiset lääkkeet pois. Älä käytä niitä. Sitten ei tule kiusauksia. Onko sinulla läheisiä tuttuja jotka voisivat tulla teille avuksi? Yksin ei saa näitä pähkäillä. Koita nyt ryhdistäytyä ja ilmoitlehan tilanteestasi.Kaikki ollaan sinun puolellasi.
Kiitos teille kaikille kannustuksesta! Yritän jaksaa päivä kerrallaan vaik vaikeeta se on. Oon edelleen syvästi masentunut ja haluisin luovuttaa, mut yritän ajatella rakasta miestäni, ystäviäni, sukulaisiani ja eläimiäni.Oon pari kertaa soittanu raiskauskriisikeskukseen ja se on auttanu. Tietäisköhän ne sen Delfins ry yhteystiedot. En oo päässy yli siitä pedofiilin uhriks joutumisesta ja puhuin siitä vasta aikuisiällä. Mul on masennuslääkitys ollu jo seittemän vuotta kuus vuotta tää nykynen, mut en tiijä tehooks se enää. Syön Sepramia 40 mg sama ku Cipramil. Pitää varmaan pskykiatrin kans jutella lääkityksestä sit ku saan ajan sinne. Paistaisipa aurinko joskus mullekin!
- rikottu
Enkeli78 kirjoitti:
Kiitos teille kaikille kannustuksesta! Yritän jaksaa päivä kerrallaan vaik vaikeeta se on. Oon edelleen syvästi masentunut ja haluisin luovuttaa, mut yritän ajatella rakasta miestäni, ystäviäni, sukulaisiani ja eläimiäni.Oon pari kertaa soittanu raiskauskriisikeskukseen ja se on auttanu. Tietäisköhän ne sen Delfins ry yhteystiedot. En oo päässy yli siitä pedofiilin uhriks joutumisesta ja puhuin siitä vasta aikuisiällä. Mul on masennuslääkitys ollu jo seittemän vuotta kuus vuotta tää nykynen, mut en tiijä tehooks se enää. Syön Sepramia 40 mg sama ku Cipramil. Pitää varmaan pskykiatrin kans jutella lääkityksestä sit ku saan ajan sinne. Paistaisipa aurinko joskus mullekin!
Siis 05-3250080 on Delfinsin numero.Klo 10-14 vastaavat siihen mutta jo aikaisemminkin voi jättää soittopyynnön vastaajaan!
Jeesus auttaa sinua! se on ihan varma asia!
Rukoilen puolestasi! - minä vain lahtelainen
Enkeli78 kirjoitti:
Älä mene ja tapa ittees. En itse usko taivaaseen ja jumalaan, mutta eikö se niin mennyt että itsemurha on synti ja silloin et pääse taivaaseen vaan helvettiin. Musta tuntuu etä se paikka ei ole sen parempi kuin elämäsi.
Mä toivoin samaa joskus itsekin. Välillä kun menee huonosti ja putoo taas pohjalle samat ajatukst valtaa taas mielen. mutta mä en tee sitä, olen huomannu että elämällä on jotakin tarjottavaa mulle ja mulla sille. mä en voi tappaa itteeni, en voi jättää poikaystävääni, koiraani ja ystävääni jolla on nyt vaikeaa. itse asiassa hänellä on ollut aian vaikeaa. en halua aiheuttaa turhaa tuskaa rakkaille.
toivon että terapiat ja oikeat lääkitykset auttavat sinua. Koita jaksaa, en halua että olet vain yksi lisää itsemurha tilastoissa, Enkeli pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058