neitsyt m ja jouskari n..!!!! kertokaapa.?

Nimetön

hei,,,olen tavannut 2 v sitten jouskari naisen ja kolahti,itse olen neitsyt m,,hän erosi vuokseni, joutuu riutumaan ositus riitojen takia ex:n kanssa saman katon alla,, itse koen olevani kaapissa, suhde ei ole ns julkinen , ei ole esitellyt poikaansa , ystävä piiriään,, minä taas kaiken ,,,onko jouskari ikuinen varmistelija,,tunteissa ja tuleivaisuudessa oman elonsa suhteen ,,?,,,haluaisin viedä matkoilla ,,,harrastuksiin,,tet ja ynm vapaa ajan menoihin,,jumaloin naista mutta en koe et hän olisi 110 mukana,,,,suorastaan raivostuttavaa ,ja nyt kun 2 v täynnä kohta ajattelen et tyhjän saa pyytämätt'kin,,,kuka muu odottais eron alkavaa näin kauan ? alkaa pinna palaa ja olen sanonut että 4:ttä kaikki julkista ja avointa tai antaa olla ,,ihan sen takia että en saa ilmaista tunteitani, avoimesti vaan ns koen et olen erittäin hyvä pano ja aina jossain kaukana tai minun luonani... sanokaahan viisaat keski ikäiset ystävällinen neuvo,,muuta syytä ei ole lopettaa kuin että en jaksa odotaa kaapissa??...en myöskään halua olla vain pano,,sitä olen ollut jo sinkkuna 10 v,,kapakat ei kiinnosta enää eikä terapeutin roolit,,,,niinmpä ajattelin eräoppaaksi tulevana kesänä,,,,neuvoa kaipaava Mies,, kiitos jo etukäteen ,,

2

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouskariN.

Itse jousimiesnaisena voin sanoa, että jos joku jakelee minulle ehtoja, niin siitä alkaa suhteen alamäki. Itselläni ollut suhde neitsyt-mieheen aikoinaan ja ihastuin hänen sujuvaan sanahelinään ja sana näyttää olevan myös alkuperäisellä kirjoittajalla hallussa:) Tiedän olevani itsekäs, joka piirre myös yleisesti liitetään jousimiehen merkkiin. Omasta mielestäni neitsyt ja jouskari ei paras yhdistelmä, mutta ihminen on yksilö ja moniulotteinen, joten paljon onnea teille ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin:) Ihanaa kesää!

• dargaicel24

merkin parenmin mutta me olenme huippuyksilölisiä joten entiedä kumpanistasi paljokan mutta vikka on yhdistelmässä ja eiköhän ex jokin selittävä tekijä häneen suhtautumisenssa mutta hyvää kessä ja parmppa onnee sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe