neitsyt m ja jouskari n..!!!! kertokaapa.?

Nimetön

hei,,,olen tavannut 2 v sitten jouskari naisen ja kolahti,itse olen neitsyt m,,hän erosi vuokseni, joutuu riutumaan ositus riitojen takia ex:n kanssa saman katon alla,, itse koen olevani kaapissa, suhde ei ole ns julkinen , ei ole esitellyt poikaansa , ystävä piiriään,, minä taas kaiken ,,,onko jouskari ikuinen varmistelija,,tunteissa ja tuleivaisuudessa oman elonsa suhteen ,,?,,,haluaisin viedä matkoilla ,,,harrastuksiin,,tet ja ynm vapaa ajan menoihin,,jumaloin naista mutta en koe et hän olisi 110 mukana,,,,suorastaan raivostuttavaa ,ja nyt kun 2 v täynnä kohta ajattelen et tyhjän saa pyytämätt'kin,,,kuka muu odottais eron alkavaa näin kauan ? alkaa pinna palaa ja olen sanonut että 4:ttä kaikki julkista ja avointa tai antaa olla ,,ihan sen takia että en saa ilmaista tunteitani, avoimesti vaan ns koen et olen erittäin hyvä pano ja aina jossain kaukana tai minun luonani... sanokaahan viisaat keski ikäiset ystävällinen neuvo,,muuta syytä ei ole lopettaa kuin että en jaksa odotaa kaapissa??...en myöskään halua olla vain pano,,sitä olen ollut jo sinkkuna 10 v,,kapakat ei kiinnosta enää eikä terapeutin roolit,,,,niinmpä ajattelin eräoppaaksi tulevana kesänä,,,,neuvoa kaipaava Mies,, kiitos jo etukäteen ,,

2

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouskariN.

      Itse jousimiesnaisena voin sanoa, että jos joku jakelee minulle ehtoja, niin siitä alkaa suhteen alamäki. Itselläni ollut suhde neitsyt-mieheen aikoinaan ja ihastuin hänen sujuvaan sanahelinään ja sana näyttää olevan myös alkuperäisellä kirjoittajalla hallussa:) Tiedän olevani itsekäs, joka piirre myös yleisesti liitetään jousimiehen merkkiin. Omasta mielestäni neitsyt ja jouskari ei paras yhdistelmä, mutta ihminen on yksilö ja moniulotteinen, joten paljon onnea teille ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin:) Ihanaa kesää!

    • dargaicel24

      merkin parenmin mutta me olenme huippuyksilölisiä joten entiedä kumpanistasi paljokan mutta vikka on yhdistelmässä ja eiköhän ex jokin selittävä tekijä häneen suhtautumisenssa mutta hyvää kessä ja parmppa onnee sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8851
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1345
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1249
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1122
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. 48
      839
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      813
    Aihe