hei,,,olen tavannut 2 v sitten jouskari naisen ja kolahti,itse olen neitsyt m,,hän erosi vuokseni, joutuu riutumaan ositus riitojen takia ex:n kanssa saman katon alla,, itse koen olevani kaapissa, suhde ei ole ns julkinen , ei ole esitellyt poikaansa , ystävä piiriään,, minä taas kaiken ,,,onko jouskari ikuinen varmistelija,,tunteissa ja tuleivaisuudessa oman elonsa suhteen ,,?,,,haluaisin viedä matkoilla ,,,harrastuksiin,,tet ja ynm vapaa ajan menoihin,,jumaloin naista mutta en koe et hän olisi 110 mukana,,,,suorastaan raivostuttavaa ,ja nyt kun 2 v täynnä kohta ajattelen et tyhjän saa pyytämätt'kin,,,kuka muu odottais eron alkavaa näin kauan ? alkaa pinna palaa ja olen sanonut että 4:ttä kaikki julkista ja avointa tai antaa olla ,,ihan sen takia että en saa ilmaista tunteitani, avoimesti vaan ns koen et olen erittäin hyvä pano ja aina jossain kaukana tai minun luonani... sanokaahan viisaat keski ikäiset ystävällinen neuvo,,muuta syytä ei ole lopettaa kuin että en jaksa odotaa kaapissa??...en myöskään halua olla vain pano,,sitä olen ollut jo sinkkuna 10 v,,kapakat ei kiinnosta enää eikä terapeutin roolit,,,,niinmpä ajattelin eräoppaaksi tulevana kesänä,,,,neuvoa kaipaava Mies,, kiitos jo etukäteen ,,
neitsyt m ja jouskari n..!!!! kertokaapa.?
2
700
Vastaukset
- JouskariN.
Itse jousimiesnaisena voin sanoa, että jos joku jakelee minulle ehtoja, niin siitä alkaa suhteen alamäki. Itselläni ollut suhde neitsyt-mieheen aikoinaan ja ihastuin hänen sujuvaan sanahelinään ja sana näyttää olevan myös alkuperäisellä kirjoittajalla hallussa:) Tiedän olevani itsekäs, joka piirre myös yleisesti liitetään jousimiehen merkkiin. Omasta mielestäni neitsyt ja jouskari ei paras yhdistelmä, mutta ihminen on yksilö ja moniulotteinen, joten paljon onnea teille ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin:) Ihanaa kesää!
- dargaicel24
merkin parenmin mutta me olenme huippuyksilölisiä joten entiedä kumpanistasi paljokan mutta vikka on yhdistelmässä ja eiköhän ex jokin selittävä tekijä häneen suhtautumisenssa mutta hyvää kessä ja parmppa onnee sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446