Pienellä salapoliisityöllä selviää aina jotain, jonka perusteella voi miettiä onko firma luotettava vai ei, satasenlainan taustafirmasta Tammi Rahoitus Oy:stä löytyy seuraavaa:
Inoassa tiedot on päivittämättä, yritys on siellä nimellä Tikkurilan Matkapuhelin Oy. Ja henkilöistä tosiaan löytyy Pasi ... toimialana tuolla on matkatoimistot.
YTJ:ssä löytyy jo omalla nimellään, nimi muutettu 20.1.2006 joten kovin kauaa ei ole toimittu, samoihin aikoihin on muutettu toimiala yms.
Se mikä ottaa silmään, on se että yritys ei ole ollenkaan työnantajarekisterissä, sitten vuoden 1999. Hallituksessa on 2 jäsentä, eli ei siellä kovin montaa käsittelijää voi olla hakemuksille ...
satasenlainasta
1
890
Vastaukset
- pikku myy
Mahtavaa..mä sain eilen kaks puhelin numeroa hausta, että oliskohan ne sitten nämä kaks kaveria..onkohan tämä nyt ihan laillista hommaa..ja tuntuu että moni ei ole edes saanut lainaa, mukaan lukien mä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142