Vanhemmat ja suhtautuminen Rammsteiniin

Lichtzeichen

Elikkäs. Mitenkäs teilläpäin nuo iskät, äidit, mummot, vaarit ja tädit ja sedät ja kaikki mahdolliset suhtautuvat Rammsteiniin? ;)

11

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5/4

      No iskä ei nyt niin paljon välitä. Äiti taas kerran kun laittoi pyykkejä koneeseen ja kuuntelin Rosenrotia, niin Äiti huusi että laittaisin kovemmalle, äiti muutenkin katsoo lähes aina kun on tilaisuus Live Aus Berliniltä Seemanin

      • Veeku-Jänis

        Olen iskä itekin ollut jo pitkän aikaa. Kaksi vanhinta poikaani saivat selkävoiton tässä muutama vuosi sitten, kun luukuttivat tarpeeksi kauan Rammsteinia. Tykkään perkeleesti.

        Sokerina pohjalla, että älysin jossain vaiheessa Rammsteinin coverin suosikkini Depeche Moden tuotannosta: Stripped on kyllä paras DM-cover jonka oon ikinä kuullut.

        Ja poikieni kanssa ollaan 6.3. Hartwallilla Depeche Modea ihmettelemässä, joten ei tää sukupolvien kuilu mikään hirviän syvä ole!

        Depechen jälkeen seuraava järkevä etappi on lähteä yhdessä Rammsteinin keikalle.


      • Lichtzeichen
        Veeku-Jänis kirjoitti:

        Olen iskä itekin ollut jo pitkän aikaa. Kaksi vanhinta poikaani saivat selkävoiton tässä muutama vuosi sitten, kun luukuttivat tarpeeksi kauan Rammsteinia. Tykkään perkeleesti.

        Sokerina pohjalla, että älysin jossain vaiheessa Rammsteinin coverin suosikkini Depeche Moden tuotannosta: Stripped on kyllä paras DM-cover jonka oon ikinä kuullut.

        Ja poikieni kanssa ollaan 6.3. Hartwallilla Depeche Modea ihmettelemässä, joten ei tää sukupolvien kuilu mikään hirviän syvä ole!

        Depechen jälkeen seuraava järkevä etappi on lähteä yhdessä Rammsteinin keikalle.

        No mikäs sen parempi.

        Täällä isä ei voi sietää Rammsteinia. Yrittää mun mieliks pakkokuunnella, mutta eihän siitä yhtään mitään tule.

        Äiti on lähestulkoot yhtä kova fani kuin minä. Käytiin yhessä tuumin kesällä Turussa riehumassa Rammsteinin tahdissa. (:

        Ja autossa soi äitin kanssa niin että ikkunat helisee.


    • martsa

      Mutsini on hirveän suuri fani, minun lisäkseni. osaa biisit varmaan paremmin ku minä...x) Käytiin meki tuolla ruisrockissa ja meno oli helvetin kovaa. Myös mummini (61v. pitää joistain biiseistä kovin, sanoituksista ei niinkään, se on meinaan lukenu pitkän saksan joten...myös tätini diggailevat kyseisestä bändistä, eli rammstein hullua sukua... ;o)

    • Attention

      Eipä ne mitenkään erikoisemmin suhtaudu. Äiti on vaan iloinen että opettelen uusia kieliä, mun kaksoisveli sanoo että "Rammstein on sairasta" vaikka ainoa sana mitä se saksaksi osaa on "scheisse" ;D ;D Mun isosisko taas ei tiedä Rammsteinilta muita biisejä kun "Amerika". Sillä on näet "hiukan" erilainen musamaku ku mulla :D

      Pitäisi varmaan joskus kun ollaan kaikki yhdessä koolla, niin laittaa joku "mutter" soimaan taustamusaksi ja kertoa bändistä/sanoituksista jotain oleellista...;)

      • Ann-Marie

        Isäni ei pahemmin välitä muutenkaan musiikista jota kuuntelen. Äitikään ei taida sen enempää pitää Rammsteinista, mutta oli kyllä mun kanssa viime Ruisrokissa keikalla. :)
        Äitini serkku puolestaan varoitteli, että "nuo miehet ovat vaarallisia, ei kannata tutustua". :D


      • näin...
        Ann-Marie kirjoitti:

        Isäni ei pahemmin välitä muutenkaan musiikista jota kuuntelen. Äitikään ei taida sen enempää pitää Rammsteinista, mutta oli kyllä mun kanssa viime Ruisrokissa keikalla. :)
        Äitini serkku puolestaan varoitteli, että "nuo miehet ovat vaarallisia, ei kannata tutustua". :D

        Meillä kukaan muu ei voi sietää Rammsteinia. Siis ei kukaan. Kuulemma jotain helvetillistä roskaa (!). Itse pidän heitä lähinnä naurettavina, hyvin ahdasmielisinä ja ennenkaikkea tekopyhinä. Kaikki uusi on heille jotain tosi pelottavaa. Hyvä että poikkeuksiakin löytyy! ;)


    • Hupsista

      Kiva nähdä, että en ole ainoa "vanhus", joka ymmärtää rammarien päälle. En ole ihan faari, mutta neljän muksun ylpeä isä, 53v, ja diggaan Rammsteinia ihan kypällä. Kahden vanhimpani kanssa yhdessä kuunnellaan viisarit kaakossa ja suosikki-biisejä ihan nipussa, vaikea eritellä, niin paljon hjuvia. Itellä kuuntelun myötä eniten kasvanut biisi on ollut toi Amour, joteskin hieno ballaadi ja ihan mahtavalla fiiliksellä esitetty. Ja tieteski sitten Links 2,3,4, Zwitter, Ich will jne. jne. jne. Rammstein on ihan täysillä mahtavaa äijä-energiaa!

      • ~~~~~~

        Vitsi miten hienoa lukea :D ~tuntuu hassulta, että miten olet 'löytänyt' Rammsteinin, mut parempi niin et tykkäät, kuin karjut naama että punaisena hiljemmalle!! ;D


    • Gozzy

      iskän kanssa tulee kuunneltua kovastikin Rammsteinia,useamman vuoden ajan tullutkin jo. Äiti pitää sitä lähinnä vain "natsi bändinä". muut sukulaiset ei sitten ole tehny minkään asteista kommenttia bändiä kohtaan. :)

    • MerDeister

      hehe..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1938
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      245
      904
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe