Moikka.
Kaveri räpelti tietsikkansa sekaisin ja yritän neuvoa puhelimella
Kaveri ei löydä järjestelmän palautusta samaa polkua kuin xp:ssä.
Mistähän se löytyis winn 2000:ssa.
Terv. Kysyvä.
Järj..
2
424
Vastaukset
- kakstonnisessa
on uudelleenasennus. Tämä tuli vasta XP:n mukana.
- siinä
taida järjestelmänpalautusta olla, mutta jospa saisitte aikaiseksi jotakin korjausta viimeisimmällä toimivalla kokoonpanolla. Tässä suora lainaus Microsoftin ohjeesta
Voit aloittaa Windows 2000:n viimeisintä toiminutta kokoonpanomääritystä käyttäen seuraavasti:
1. Tulosta nämä ohjeet valitsemalla Asetukset ja sitten Tulosta aihe. Ohjeet eivät ole käytettävissä sen jälkeen, kun sammutat tietokoneen vaiheessa 2.
2. Napsauta Käynnistä-painiketta ja valitse sitten Sammuta.
3. Valitse Käynnistä uudelleen ja valitse Kyllä.
4. Kun näet sanoman Valitse käynnistettävä käyttöjärjestelmä, paina F8-näppäintä.
5. Valitse nuolinäppäimillä Viimeisin toimiva kokoonpano ja paina sitten ENTER-näppäintä.
Jotta numeronäppäimistön nuolinäppäimet toimisivat, NUM LOCK -toiminto ei saa olla käytössä.
6. Valitse käyttöjärjestelmä nuolinäppäimillä ja paina ENTER-näppäintä.
Huomautuksia
· Valitsemalla Viimeisin toimiva kokoonpano -vaihtoehdon voit selvitä esimerkiksi vasta lisätyn laitteistoa vastaamattoman ohjaimen aiheuttamista ongelmista. Se ei selvitä ongelmia, jotka aiheutuvat viallisista tai puuttuvista ohjaimista tai tiedostoista.
· Kun valitaan vaihtoehto Viimeisin toimiva kokoonpano, Windows 2000 palauttaa vain rekisteriavaimen HKLM\System\CurrentControlSet tiedot. Kaikki muihin rekisteriavaimiin tehdyt muutokset säilyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521