Moikka.
Kaveri räpelti tietsikkansa sekaisin ja yritän neuvoa puhelimella
Kaveri ei löydä järjestelmän palautusta samaa polkua kuin xp:ssä.
Mistähän se löytyis winn 2000:ssa.
Terv. Kysyvä.
Järj..
2
424
Vastaukset 2
- kakstonnisessa
on uudelleenasennus. Tämä tuli vasta XP:n mukana.
- siinä
taida järjestelmänpalautusta olla, mutta jospa saisitte aikaiseksi jotakin korjausta viimeisimmällä toimivalla kokoonpanolla. Tässä suora lainaus Microsoftin ohjeesta
Voit aloittaa Windows 2000:n viimeisintä toiminutta kokoonpanomääritystä käyttäen seuraavasti:
1. Tulosta nämä ohjeet valitsemalla Asetukset ja sitten Tulosta aihe. Ohjeet eivät ole käytettävissä sen jälkeen, kun sammutat tietokoneen vaiheessa 2.
2. Napsauta Käynnistä-painiketta ja valitse sitten Sammuta.
3. Valitse Käynnistä uudelleen ja valitse Kyllä.
4. Kun näet sanoman Valitse käynnistettävä käyttöjärjestelmä, paina F8-näppäintä.
5. Valitse nuolinäppäimillä Viimeisin toimiva kokoonpano ja paina sitten ENTER-näppäintä.
Jotta numeronäppäimistön nuolinäppäimet toimisivat, NUM LOCK -toiminto ei saa olla käytössä.
6. Valitse käyttöjärjestelmä nuolinäppäimillä ja paina ENTER-näppäintä.
Huomautuksia
· Valitsemalla Viimeisin toimiva kokoonpano -vaihtoehdon voit selvitä esimerkiksi vasta lisätyn laitteistoa vastaamattoman ohjaimen aiheuttamista ongelmista. Se ei selvitä ongelmia, jotka aiheutuvat viallisista tai puuttuvista ohjaimista tai tiedostoista.
· Kun valitaan vaihtoehto Viimeisin toimiva kokoonpano, Windows 2000 palauttaa vain rekisteriavaimen HKLM\System\CurrentControlSet tiedot. Kaikki muihin rekisteriavaimiin tehdyt muutokset säilyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta632902- 951176
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141130Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501071Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621011Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 73796
- 90745
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63728- 33673