Tuossa aikaisemmassa viestiketjussa mainitsit tv:n kautta nähneesi Koiviston olevan väärän hengen vallassa. Et vastannut kysymykseeni. Mistä sen tiedäy? Miten minä voisin sen tietää? Onhan se todella tärkeää, että JOS näin on, asia on tuotava julki!
Teuvo, vastaathan
41
1632
Vastaukset
Miksi teillä palstalaisilla on valtava halu aina
avata uusi keskustelu samasta aiheesta?
Tämän olisit voinut aivan hyvin kysyä tässä alla
olevassa keskustelussa.
Mistäkö tiedän totuuden? Siitä, että Jumala näki
hyväksi antaa Poikansa ilmestyä minulle jo yli
20 vuotta sitten, ja yli kahden vuoden jälkeen
johdattaa ahtaan portin kautta hänen eteensä,
puhdistamaan sydämen ja antamaan sinne sinetiksi
Totuuden Henkensä, ja sen myötä koko totuutensa.
Ja marraskuussa 1988, kun Kristus jälleen ilmestyi,
tuli selväksi se, minkä takia minä olin tähän
maailmaan syntynyt; elänyt 40 vuotta Jumalan
vihan alla, ja sitten saanut kokea sellaista,
mistä en ikinä osannut edes kuvitella.
Ja tällaisen tehtävän Kristus minulle antoi:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut
tähän tehtävään. Se eläketulo, joka sinulla on,
saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun
palveluksessani. Menet, minne minä sinut lähetän
ja puhut kaikki mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi
ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten
minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."
Tutki täällä netissä olevia kirjoituksiani
Raamatun valossa. Kaikkien ihmisoppien vallassa
olevien porttoseurakuntien oppien mukaisia ne
eivät ole, joten jo siitäkin tiedät, ne ovat
saatu suoraan Kristuksen Totuuden Hengeltä:
"Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa,
että olemme Jumalan lapsia."
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä
saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.
Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi,
hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä
opettanut, niin pysykää hänessä."
Mieti nyt tätäkin: "Miksi Jalovaara suuttui minuun
silmittömästi vain tämän kysymyksen tähden:
"Voisitko kertoa minulle miten sinä olet kohdannut Kristuksen?"
Oletko lukenut tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001304&posting=22000000010710179
Nämä asiat olen tuonu julki. Piispoille olen
lähettänyt kymmeniä kirjoituksia, ja kirjassa
ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ on monta sivua tästä kaatamisestakin.
Mutta kun Saatana ei voi ajaa suojistaan toista
Saatanaa, niin siksi tämäkin kansa on näiden
antikristusten - piispojen ja pappien - toimesta
johdatettu tähän lopuna ajan rajuun eksytykseen.- tietää uskosta
Minä etsin ja etsin haluan löytää oikean pelastavan uskon ja saada hengen hedelmää.
Olen jo uskossa mutta olen alkanut epäröidä.
Oikeastaan minun ei olisi pitänyt mennä kasteelle koska epäröin. Haluaisin tietää Pyhästä hengestä enemmän. Tunteeko sen jos saa pyhää henkeä? Mikä on syntiä pyhää henkeä vastaan? - Tietoa!
Melleristä. Mmikä henki hänessä vaikuttaa?
tietää uskosta kirjoitti:
Minä etsin ja etsin haluan löytää oikean pelastavan uskon ja saada hengen hedelmää.
Oikeastaan minun ei olisi pitänyt mennä kasteelle koska epäröin. Haluaisin tietää Pyhästä hengestä enemmän. Tunteeko sen jos saa pyhää henkeä? Mikä on syntiä pyhää henkeä vastaan?Että Saatanan palvelijat saivat sinut houkuteltua
omalle kasteelleen. En ole nimittäin näiden joukosta
tavannut vielä ainuttakaan, joka olisi kohdannut
Kristuksen ja häneltä saanut sydämeensä Totuuden Hengen.
Ei sinulla ole tästä muuta mahdollisuutta lähteä
elämääsi totuutta etsimään, kuin rukoilla
Jumalaa, että hän antaisi tämän ihmisteon sinulle
anteeksi, koska et todella tiennyt mitä teit.
Toinen varma tapa ihmisellä katkaista tie
Kristuksen yhteyteen, on suostua jonkun antikristuksen
tällaiseen houkutukseen: "Tule, ja anna elämäsi
tänä iltana Jeesukselle."
Kysyit: "Tunteeko sen, jos saa Pyhää Henkeä?"
Lue Raamatusta, miten Paavali sen tunsi, kun
Kristus otti hänet kiinni synneistään, ja miten
tästä juutalaisuuden puolesta kiivailevasta tuli
uskolinen Kristuksen palvelija.
Toivon, että kirjastisi kautta saisit hankittua
luettavaksesi kirjoittamani kirjan ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ.
Siinä on tarkoin selvitetty se tie, minkä Jumala
on minulla kuljettanut, ja miten hän 40 katkeruuden
täyttämän vuoden jälkeen näki hyväksi antaa Poikansa
ilmestyä minulle, ja kutsua palvelukseensa.
Kun lapsi katselee kirjasta kirjaimia ja yrittää
opetella lukemaan, ja kun se hetki koittaa niin
todella ihmeellinen maailma hänelle silloin avautuu.
Samoin on uskonkin suhteen. Raamatun kirjoitukset
antavat jokaiselle uskon teorian, mutta vasta
Kristukselta saatu Pyhä Henki saa teorian
toimimaan käytännössä, koska lupaus Pyhästä
Hengestä on näin mahtava:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille
toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi
Henkeä saada, sillä maailma ei näe, eikä tunne häntä.
Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne
ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne."
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan
koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään,
vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille,
mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille
ilmoittaam hän saa minulta."
Tie Kristuksen luokse lähtee tästä:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä
Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Näiden lopun ajan porttoseurakuntien pappien ohjeiden
mukaan sinä et tule koskaan iankaikkisen elämään
pääsemään, sillä Jumalan edessä ei voi totella
ihmisten kehittelemiä uskonoppeja:
"Onko Jumalan edessä oikein totella ennemmin teitä
kuin Jumalaa? Ratkaiskaa itse.
Me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme
nähneet ja kuulleet."
Mikäli Suomi 24 keskustelun hausta haluat kirjoituksiani
etsiä ja niitä lukea, pääset jo niidenkin perusteella
etsimään elämääsi sitä kapeea tietä, joka johtaa
ahtaan portin kautta Kristuksen kohtaamiseen,
Totuuden Hengen saamiseen ja iankaikkiseen elämään.Tietoa! kirjoitti:
kuin kaikissa muissakin lopun ajan porttoseurakuntien paimenissa.
Jokaiselle on Saatana antanut oman tapansa
asaada juuri sen uskonopin kannattajat johdatettu
kadotuksen, koska jokaisen porttoseurkunnan paimen
pystyy tyydyttämään juuri niiden ihmiset halut,
jotka juuri sellaisia haluja elämäänsä kaipaavat.
Melleristäkin olen ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ kirjassa
kirjoittanut. Kertonut se, miten hänkin erehtyi
luulemaan kirkkauden enkelin asuun pukeutunutta
Saatanaa Kristukseksi. Ja sai hänet lähtemään
Amerikkaan hakemaan juuri sitä hengellisyyttä ja
henkeä, minkä Saatana oli hänelle päättänyt antaa.- v.romu
Tietoa! kirjoitti:
Hän on tämän hyvin kyseenalaisen evankelistan
"opetuslapsi" v.romu kirjoitti:
Hän on tämän hyvin kyseenalaisen evankelistan
"opetuslapsi"omansa teologisissa tiedekunnissa, kristillisissä
kouluissa ja -opistoissa, raamattukouluissa ja
-opistoissa, joissa opetetut lähetetään aina
ihmisten käsien alta maailmalle Saatanan tekopyhää
usko levittämään, kuten kirjoitettu on:
"Tämä (kin) kansa kunnioittaa minua huulillaan,
mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat
oppejaan ihmisten tekemiä käskyjä."
Tällä tavalla opetetuista ihmisistä Jeesus sanoo:
"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita,
mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on
ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Jumalan kutsu kohtaa ihmisen aina taivaasta, ja
tällaiset ihmiset kouluttaa Kristuksen Pyhä Henki:
"Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka
tahtovat johtaa teitä harhaan.
Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä
opettanut, niin pysykää hänessä."- Suni vs Meller
TeuvoSuni kirjoitti:
omansa teologisissa tiedekunnissa, kristillisissä
kouluissa ja -opistoissa, raamattukouluissa ja
-opistoissa, joissa opetetut lähetetään aina
ihmisten käsien alta maailmalle Saatanan tekopyhää
usko levittämään, kuten kirjoitettu on:
"Tämä (kin) kansa kunnioittaa minua huulillaan,
mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat
oppejaan ihmisten tekemiä käskyjä."
Tällä tavalla opetetuista ihmisistä Jeesus sanoo:
"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita,
mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on
ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Jumalan kutsu kohtaa ihmisen aina taivaasta, ja
tällaiset ihmiset kouluttaa Kristuksen Pyhä Henki:
"Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka
tahtovat johtaa teitä harhaan.
Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä
opettanut, niin pysykää hänessä."Meller haastoi 80-luvulla kommunistit väittelemään kanssansa totuudesta. Nyt on selvä tilaus uudelle haasteelle kristillisuskonnollisessa ympäristössä.
Uskallatkos Suni kohdata Leo Mellerin sanallisessa kaksintaistelussa?
Eiköhän sopiva foorumikin löydy jostakin... Suni vs Meller kirjoitti:
Meller haastoi 80-luvulla kommunistit väittelemään kanssansa totuudesta. Nyt on selvä tilaus uudelle haasteelle kristillisuskonnollisessa ympäristössä.
Eiköhän sopiva foorumikin löydy jostakin..."Vältä typeriä väittelyitä, sukuluetteloita sekä lakia koskevia
riitoja ja kiistoja, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut
ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."- Suni vs Meller
TeuvoSuni kirjoitti:
"Vältä typeriä väittelyitä, sukuluetteloita sekä lakia koskevia
riitoja ja kiistoja, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut
ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."no eihän se mikään ihme ole sillä Meller on väkevä sanantuntija ja Herran palvelija. Kyllä siinä puntit vapisisi kovemmallakin vikisijällä.
tietää uskosta kirjoitti:
Oikeastaan minun ei olisi pitänyt mennä kasteelle koska epäröin. Haluaisin tietää Pyhästä hengestä enemmän. Tunteeko sen jos saa pyhää henkeä? Mikä on syntiä pyhää henkeä vastaan?Raamatussahan sanotaan: "Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jokainen vilpitön anova, etsivä ja kolkuttava saa omalle kohdalleen aivan henkilökohtaisen ohjauksen totuuteen. Jumalalle kaikki on alastonta ja paljastettua, myös meidän sydämemme. Hän kuulee vilpittömän pyyntömme: "Ohjaa minut oikealle tielle Herra!"
Lupaus siellä myös on Pyhästä Hengestä:
"Jos te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin Taivaallinen Isä antaa Pyhän Henkensä niille, jotka sitä Häneltä anovat."
Saamme sitä Taivaalliselta isältä rukouksessa anoa. Samalla meidän tulee luottavaisesti jättäytyä Hänen käsiinsä. Silloin Hän saa vapaasti raivata sisimmästämme ja elämästämme kaiken, mikä on estämässä. Hän ei anna Pyhää Henkeänsä sinne synnin ja saastan sekaan, vaan raivaa ja puhdistaa ensin.
Jeesukse verellä puhdistettuun sydämeen Hän sitten haluaa antaa Pyhän Henkensä valoksi, voimaksi ja viisaudeksi. Hän meidät ohjaa askele askeleelta kaikkeen Totuuteen ja vie perille Taivaan Kotiin.
Ei Pyhä Henki tule salaa, kyllä Hänen tekonsa ovat ilmiselvät. "Minä tunnen Hänet, keneen minä uskon."
Pyhän Hengen pilkan voi tehdä vain ihminen, jossa koko Jumalan armotyö - puhdistus ja pyhitys - on päässyt ensin tapahtmaan. Hän on maistanut Jumalan suurta hyvyyttä ja 'tulevan maailmanajan voimia'.
Jos ihminen tästä kaikesta kuitenkin vielä haluaa mennä pois ja valita synnin vapauden, menee hän pois viimeisen kerran. Hän tiesi, mistä luopui - hän on tehnyt Pyhän Hengen pilkan. Siitä ei ole enää paluuta Jumalan luo.
Pilkkaamista on paljon, mutta:
"Kaikki pilkkaamiset annetaan ihmisten lapsille anteeksi (jos niitä anteeksi pyydetään) kuinka paljon pilkannevatkin. Mutta Pyhän Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta, ei tässä elämässä, eikä tulevassa."
Huomasin nyt, että olen ruvennut vastaamaan sellaiseen, mitä on toiselta henkilöltä kysytty. Anteeksi. Otan nyt kuitenkin osaa keskusteluun...SofiaDaan kirjoitti:
Raamatussahan sanotaan: "Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jokainen vilpitön anova, etsivä ja kolkuttava saa omalle kohdalleen aivan henkilökohtaisen ohjauksen totuuteen. Jumalalle kaikki on alastonta ja paljastettua, myös meidän sydämemme. Hän kuulee vilpittömän pyyntömme: "Ohjaa minut oikealle tielle Herra!"
"Jos te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin Taivaallinen Isä antaa Pyhän Henkensä niille, jotka sitä Häneltä anovat."
Saamme sitä Taivaalliselta isältä rukouksessa anoa. Samalla meidän tulee luottavaisesti jättäytyä Hänen käsiinsä. Silloin Hän saa vapaasti raivata sisimmästämme ja elämästämme kaiken, mikä on estämässä. Hän ei anna Pyhää Henkeänsä sinne synnin ja saastan sekaan, vaan raivaa ja puhdistaa ensin.
Jeesukse verellä puhdistettuun sydämeen Hän sitten haluaa antaa Pyhän Henkensä valoksi, voimaksi ja viisaudeksi. Hän meidät ohjaa askele askeleelta kaikkeen Totuuteen ja vie perille Taivaan Kotiin.
Ei Pyhä Henki tule salaa, kyllä Hänen tekonsa ovat ilmiselvät. "Minä tunnen Hänet, keneen minä uskon."
Pyhän Hengen pilkan voi tehdä vain ihminen, jossa koko Jumalan armotyö - puhdistus ja pyhitys - on päässyt ensin tapahtmaan. Hän on maistanut Jumalan suurta hyvyyttä ja 'tulevan maailmanajan voimia'.
Jos ihminen tästä kaikesta kuitenkin vielä haluaa mennä pois ja valita synnin vapauden, menee hän pois viimeisen kerran. Hän tiesi, mistä luopui - hän on tehnyt Pyhän Hengen pilkan. Siitä ei ole enää paluuta Jumalan luo.
"Kaikki pilkkaamiset annetaan ihmisten lapsille anteeksi (jos niitä anteeksi pyydetään) kuinka paljon pilkannevatkin. Mutta Pyhän Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta, ei tässä elämässä, eikä tulevassa."
Huomasin nyt, että olen ruvennut vastaamaan sellaiseen, mitä on toiselta henkilöltä kysytty. Anteeksi. Otan nyt kuitenkin osaa keskusteluun...Ei täällä kovinkaan monta totuutta julistajaa
ole, joten jokainen totuuden tietävä on tervetullut.- Esa T
SofiaDaan kirjoitti:
Raamatussahan sanotaan: "Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jokainen vilpitön anova, etsivä ja kolkuttava saa omalle kohdalleen aivan henkilökohtaisen ohjauksen totuuteen. Jumalalle kaikki on alastonta ja paljastettua, myös meidän sydämemme. Hän kuulee vilpittömän pyyntömme: "Ohjaa minut oikealle tielle Herra!"
Huomasin nyt, että olen ruvennut vastaamaan sellaiseen, mitä on toiselta henkilöltä kysytty. Anteeksi. Otan nyt kuitenkin osaa keskusteluun...Tähän voisi kirjoittaa oikein isoilla kirjaimilla AAMEN.
Tuntui hyvältä nähdä näin hyvä Jumalan Hengellä kirjoitettu vastaus.
>Lupaus siellä myös on Pyhästä Hengestä:
"Jos te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin Taivaallinen Isä antaa Pyhän Henkensä niille, jotka sitä Häneltä anovat."<
Tämä raamatunpaikka paikka on itselleni koko raamatun rakkain, jonka osaan unissanikin ulkoa. Ja tästä lupauksesta pidän kiini, kunnes olen saanut pyytämäni.
Pyhä Henki on laaja sana, johon on vaikea tehdä selvää rajaa, sillä jo ennen kuin edes etsimme Jumalaa, tekee pyhä Henki meissä työtä. Ja sama Henki vaikuttaa kaiken kasvun. Mutta myös Pyhä Henki voidaan vuodattaa päällemme, niin kuin Helluntai päivänä vuodatettiin. Ja tätä odotan. - huomaa
Esa T kirjoitti:
Tähän voisi kirjoittaa oikein isoilla kirjaimilla AAMEN.
Tuntui hyvältä nähdä näin hyvä Jumalan Hengellä kirjoitettu vastaus.
>Lupaus siellä myös on Pyhästä Hengestä:
"Jos te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin Taivaallinen Isä antaa Pyhän Henkensä niille, jotka sitä Häneltä anovat."<
Tämä raamatunpaikka paikka on itselleni koko raamatun rakkain, jonka osaan unissanikin ulkoa. Ja tästä lupauksesta pidän kiini, kunnes olen saanut pyytämäni.
Pyhä Henki on laaja sana, johon on vaikea tehdä selvää rajaa, sillä jo ennen kuin edes etsimme Jumalaa, tekee pyhä Henki meissä työtä. Ja sama Henki vaikuttaa kaiken kasvun. Mutta myös Pyhä Henki voidaan vuodattaa päällemme, niin kuin Helluntai päivänä vuodatettiin. Ja tätä odotan.väkevä eksytys voidaan kääntää myös energialla petkutus tai voitelupetos
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. - vaikuttaa
huomaa kirjoitti:
väkevä eksytys voidaan kääntää myös energialla petkutus tai voitelupetos
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.Saatanan valheen henki, siksi sieltä ei löydy ainuttakaan,
joka olisi saanut sydämeensä Kristuksen Totuuden Hengen. - Esa T
huomaa kirjoitti:
väkevä eksytys voidaan kääntää myös energialla petkutus tai voitelupetos
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.>1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.<
Tämä on ihan totta, ja olenkin saanut kokea tämän satoja kertoja oikein kantapään kautta.
Jeesus sanoo myös, "te eksytte koska ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa." Vaikka tunnen raamatun kuin omat taskuni, niin silti olen nöyrä eksytyksen edessä, tiedän että olen eksytykselle altis niin kauan kuin saan myös Jumalan voiman.
Jeesus sanoi myös, "älkää lähtekö Jerusalemista ennen kuin teidät puetaan voimalla korkeudesta." Enkä halua tehdä enää samaa virhettä, kuin Jerikontielle liian ajoissa lähtenyt, ja jonka ryövärit haavoittivat matkalla.
"Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleena, on Jumalasta." Tämä on itselleni kaikkein paras työkalu, jonka olen raamatusta löytänyt. Sillä itse vähenemme ja Jeesuksen Kristuksen tulee kasvaa.
Kaikki Jumalan sana joka on tullut Elämäksi, julistaa Lihaksi tullutta Kristusta, mutta se mikä on vasta sanoina otan varauksella.
Antikristuksen henki on yksi kaikkein vaikeimmista, sillä se voi julistaa samaa sanaa, mutta sen päämääränä on ettei sana koskaan muutu lihaksi. Ja samaa sanaakin se julistaa vain silloin, kun se ei voi ottaa enää sanaa pois. - aiheeseen yhtynyt
Esa T kirjoitti:
>1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.<
Tämä on ihan totta, ja olenkin saanut kokea tämän satoja kertoja oikein kantapään kautta.
Jeesus sanoo myös, "te eksytte koska ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa." Vaikka tunnen raamatun kuin omat taskuni, niin silti olen nöyrä eksytyksen edessä, tiedän että olen eksytykselle altis niin kauan kuin saan myös Jumalan voiman.
Jeesus sanoi myös, "älkää lähtekö Jerusalemista ennen kuin teidät puetaan voimalla korkeudesta." Enkä halua tehdä enää samaa virhettä, kuin Jerikontielle liian ajoissa lähtenyt, ja jonka ryövärit haavoittivat matkalla.
"Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleena, on Jumalasta." Tämä on itselleni kaikkein paras työkalu, jonka olen raamatusta löytänyt. Sillä itse vähenemme ja Jeesuksen Kristuksen tulee kasvaa.
Kaikki Jumalan sana joka on tullut Elämäksi, julistaa Lihaksi tullutta Kristusta, mutta se mikä on vasta sanoina otan varauksella.
Antikristuksen henki on yksi kaikkein vaikeimmista, sillä se voi julistaa samaa sanaa, mutta sen päämääränä on ettei sana koskaan muutu lihaksi. Ja samaa sanaakin se julistaa vain silloin, kun se ei voi ottaa enää sanaa pois.Lihaksi tullut tarkoittaa Hengen aineeseen tulemista eli inkarnaatiota.
Kastevedessä Kristuksen henki tulee veren ominaisuudessa ja "koskettaa" ihmistä.
Ehtoollisessa Kristus on läsnäolevana mukana aiheessa.
Tunnustatko Kristuksen lihaksi tulemisen vielä tänä päivänä?
Lapsen kaste, jossa Kristus tulee "lihaksi" ja lihaan Henkensä kautta.
"Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
Sillä kolme on, jotka todistavat:
Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa."
Antikristuksen henki ei koskaan tunnusta sitä, että Kristuksen Henki tulisi kasteessa lapsen sisälle asumaan. Ei tietenkään tunnusta. Silloinhan antikristuksen Henki tunnustaisi että tuo kastettu lapsi on Kristuksen oma. Jolla Raamatun mukaan on asuvaisena Kristuksen Henki, se on Kristuksen oma.
Ehtoollinen; Kristuksen ruumis ja veri.
Joh. 6:54
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Riivaajatkin uskovat "henkiJeesukseen", mutteivat koskaan tunnusta lihaksi ja lihaan eli aineeseen tullutta Kristusta.
Jaak. 2:19
Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
Riivaajat jopa myöntävät Jeesuksen Jumalan Pojaksisin, mutta eivät tunnusta ääneen, että Jeesus olisi lihaan tullut Kristus, Messias.
Luuk. 8:28 (huomaa KAATUI MAAHAN)
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa." - ....
vaikuttaa kirjoitti:
Saatanan valheen henki, siksi sieltä ei löydy ainuttakaan,
joka olisi saanut sydämeensä Kristuksen Totuuden Hengen.Suni on jo näköjään saanut opetuslapsia.
Koska perustatte oman keskustelupalstan? Voisitte lyöttäytyä antikristuslaistenkanssa samaan, niin olisitte samassa hengessä.
Julistatte Saatanan mahtavuutta niin voimallisesti, että jos joku julistaisi Kristusta samalla voimalla, niin koko maailma olisi nopeasti käänytetty.
Tässä oli teille vastaavan tyhmää juttua malliksi. Voi pyhä yksinkertaisuus. - Esa T
aiheeseen yhtynyt kirjoitti:
Lihaksi tullut tarkoittaa Hengen aineeseen tulemista eli inkarnaatiota.
Kastevedessä Kristuksen henki tulee veren ominaisuudessa ja "koskettaa" ihmistä.
Ehtoollisessa Kristus on läsnäolevana mukana aiheessa.
Tunnustatko Kristuksen lihaksi tulemisen vielä tänä päivänä?
Lapsen kaste, jossa Kristus tulee "lihaksi" ja lihaan Henkensä kautta.
"Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
Sillä kolme on, jotka todistavat:
Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa."
Antikristuksen henki ei koskaan tunnusta sitä, että Kristuksen Henki tulisi kasteessa lapsen sisälle asumaan. Ei tietenkään tunnusta. Silloinhan antikristuksen Henki tunnustaisi että tuo kastettu lapsi on Kristuksen oma. Jolla Raamatun mukaan on asuvaisena Kristuksen Henki, se on Kristuksen oma.
Ehtoollinen; Kristuksen ruumis ja veri.
Joh. 6:54
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Riivaajatkin uskovat "henkiJeesukseen", mutteivat koskaan tunnusta lihaksi ja lihaan eli aineeseen tullutta Kristusta.
Jaak. 2:19
Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
Riivaajat jopa myöntävät Jeesuksen Jumalan Pojaksisin, mutta eivät tunnusta ääneen, että Jeesus olisi lihaan tullut Kristus, Messias.
Luuk. 8:28 (huomaa KAATUI MAAHAN)
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."Kuulosti hyvältä, ja ihan oikein sanot.
>Lihaksi tullut tarkoittaa Hengen aineeseen tulemista eli inkarnaatiota.<
Siksi Jeesus sanookin, "hedelmistä puu tunnetaan." Jeesus itse tekee niitä tekoja jotka kelpaavat Jumalalle.
Itse vähenen ja Jeesus kasvaa, tulee näkyviin hengen hedelmässä. Rakkaus ilo rauha kärsivällisyys lempeys hyvyys itsehillintä yms.
Ruokanamme ja Juomanamme Jeesus Kristus inkarnoituu meihin, mutta raamatussa on kertomus miten tuhannet ihmiset lähtivät pois kuuntelemasta Jeesusta, kun Hän sanoi että teidän tulisi syödä Hänen ruumista ja verta, sietämätöntä puhetta, ja he kaikki lähtivät pois. ainoastaan 12 opetuslasta jäi.
>Riivaajatkin uskovat "henkiJeesukseen", mutteivat koskaan tunnusta lihaksi ja lihaan eli aineeseen tullutta Kristusta.<
Juuri tämä antikristuksen henki on kaikkein petollisin väärä profeetta, sillä sitä ei tunnista, kuin ainoastaan lihaksi tulemattomuudesta, eli Sana ei ole tullut myös elämäksi.
Olen usein paininut Jumalan kanssa, kun joku rukousvastaus ei ole tullut läpi, ja sanonut, usko ilman töitä on kuollut, missä on vika. Ja siinä Jumala on usein saanut paljastaa tätä antikristuksen henkeä välissä. - kuten sanoit
Esa T kirjoitti:
Kuulosti hyvältä, ja ihan oikein sanot.
>Lihaksi tullut tarkoittaa Hengen aineeseen tulemista eli inkarnaatiota.<
Siksi Jeesus sanookin, "hedelmistä puu tunnetaan." Jeesus itse tekee niitä tekoja jotka kelpaavat Jumalalle.
Itse vähenen ja Jeesus kasvaa, tulee näkyviin hengen hedelmässä. Rakkaus ilo rauha kärsivällisyys lempeys hyvyys itsehillintä yms.
Ruokanamme ja Juomanamme Jeesus Kristus inkarnoituu meihin, mutta raamatussa on kertomus miten tuhannet ihmiset lähtivät pois kuuntelemasta Jeesusta, kun Hän sanoi että teidän tulisi syödä Hänen ruumista ja verta, sietämätöntä puhetta, ja he kaikki lähtivät pois. ainoastaan 12 opetuslasta jäi.
>Riivaajatkin uskovat "henkiJeesukseen", mutteivat koskaan tunnusta lihaksi ja lihaan eli aineeseen tullutta Kristusta.<
Juuri tämä antikristuksen henki on kaikkein petollisin väärä profeetta, sillä sitä ei tunnista, kuin ainoastaan lihaksi tulemattomuudesta, eli Sana ei ole tullut myös elämäksi.
Olen usein paininut Jumalan kanssa, kun joku rukousvastaus ei ole tullut läpi, ja sanonut, usko ilman töitä on kuollut, missä on vika. Ja siinä Jumala on usein saanut paljastaa tätä antikristuksen henkeä välissä.Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa. Uskon tulisi johtaa meidät hyviin ja hyödyllisiin tekoihin. Rakkauden tekoihin toisia ihmisiä kohtaan. Pelkkä hihhulointi ja kaatuilu jossain lahkossa koettelemattoman hengen voimasta ei taida olla vielä sitä hedelmää, josta kristityt tulisi tunnistaa?
Jaak. 2:16
ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on? - voisin väitellä
Suni vs Meller kirjoitti:
Meller haastoi 80-luvulla kommunistit väittelemään kanssansa totuudesta. Nyt on selvä tilaus uudelle haasteelle kristillisuskonnollisessa ympäristössä.
Eiköhän sopiva foorumikin löydy jostakin...Mellerin kanssa missä vain ja milloin vain, jos
se on Jumalan valtakunnan tähden tarpeellista
t. r - Esa T
kuten sanoit kirjoitti:
Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa. Uskon tulisi johtaa meidät hyviin ja hyödyllisiin tekoihin. Rakkauden tekoihin toisia ihmisiä kohtaan. Pelkkä hihhulointi ja kaatuilu jossain lahkossa koettelemattoman hengen voimasta ei taida olla vielä sitä hedelmää, josta kristityt tulisi tunnistaa?
Jaak. 2:16
ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on?>Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa. Uskon tulisi johtaa meidät hyviin ja hyödyllisiin tekoihin. Rakkauden tekoihin toisia ihmisiä kohtaan. Pelkkä hihhulointi ja kaatuilu jossain lahkossa koettelemattoman hengen voimasta ei taida olla vielä sitä hedelmää, josta kristityt tulisi tunnistaa? <
Näin on, ja siksi kirjoitinkin malliksi Hengen hedelmää, rakkaus ilo rauha yms. sillä näitä emme pysty repimään omista sormista.
Kristuksen lihaksi tulemisessa usein unohdetaan Jeesuksen sanat, "ette elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka tulee Herran suusta."
Jokainen Jumalasta lähtevä Sana, sisältää myös Kristuksen ruumiin ja veren, mutta voimme tämänkin nauttia kiroukseksi, jos emme hallitse kieltämme.
Joh.1 "Alussa oli Sana, Sana oli Herran tykönä, ja Sana oli Jumala." Ja Room. 10:8 sanoo, "Sana on sinun suussasi ja sinun sydämessäsi."
Jumala on näin lähellä suussamme ja sydämessämme, mutta kielen täydellinen hallitseminen omilla voimilla ei onnistu. "Ihmeet ja merkit seuraavat Julistettua Sanaa," ja siksi myös väärät sanat ovat kiroukseksi.
Jos hallitsemme kielemme, niin että jokainen Sana, julistaa Lihaksi tullutta Kristusta, niin tulemme täyteen Hänestä, niin kuin voimme tulla myös luonnollisesta ruuasta. Siksi Jaakob sanookin, "joka hallitsee kielensä on täydellinen." Ja hän myös vertaa kieltä laivan peräsimeen, jolla ohjataan suurta laivaa.
Kerran kun vetosin Jumalaan, rukoiltuani parantumisen puolesta, eikä rukousvastausta alkanut näkyä, Jaakobin sanoilla, "usko ilman töitä on kuollut." Mitä teen väärin? Jumala käski kiinnittää enemmän huomiota Sanoihin, miten rukoilen. "Julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit", joten julista sitä mitä haluat.
Olin usein mennyt Jumalan eteen valittamaan, ja siinä itse asiassa julistin täysin päinvastaista. Valitin kipua sairautta ja voimattomuutta katsoessani itseäni, vaikka olisi pitänyt katsoa Kristusta, ja julistaa hänen voittoa. Näin antikristus oli päässyt jopa rukouskammiooni estämään Kristuksen lihaksi tulemista.
On myös kirjoitettu, monta väärää profeettaa ilmestyy ennen kuin tulee loppu, ja näitä vääriä profeettoja tulee niin kauan, kunnes Kristus itse on saanut tulla lihaksi meissä. Eikä varmasti ketään halua tulla tahallaan eksytetyksi.
Olen ollut koko elämäni uskossa, ja joutunut silti kohtaamaan satoja höynäytyksiä, etsiessäni Jumalaa yhä enemmän ja enemmän, mutta tällä yhdellä työkalulla olisin tunnistanut kaikki viholliset, eikä olisi tarvinnut oppia kaikkea kantapään kautta. ”Jokainen henki joka todistaa Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleena on Jumalasta.”
Uskon matkamme päämäärä on tulla Kristuksen kuvan kaltaiseksi, ja kaikki mikä pysäyttää tämän päämäärän, on antikristuksesta. Lapsuudessa oli takomalla taottu päähän, ettei tässä elämässä voida saavuttaa Kristuksen kuvan kaltaisuutta, mutta tämä on juuri sitä antikristuksen puhetta, jonka olisi voinut tunnistaa samalla työkalulla. - muukalainen 4
Esa T kirjoitti:
>Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa. Uskon tulisi johtaa meidät hyviin ja hyödyllisiin tekoihin. Rakkauden tekoihin toisia ihmisiä kohtaan. Pelkkä hihhulointi ja kaatuilu jossain lahkossa koettelemattoman hengen voimasta ei taida olla vielä sitä hedelmää, josta kristityt tulisi tunnistaa? <
Näin on, ja siksi kirjoitinkin malliksi Hengen hedelmää, rakkaus ilo rauha yms. sillä näitä emme pysty repimään omista sormista.
Kristuksen lihaksi tulemisessa usein unohdetaan Jeesuksen sanat, "ette elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka tulee Herran suusta."
Jokainen Jumalasta lähtevä Sana, sisältää myös Kristuksen ruumiin ja veren, mutta voimme tämänkin nauttia kiroukseksi, jos emme hallitse kieltämme.
Joh.1 "Alussa oli Sana, Sana oli Herran tykönä, ja Sana oli Jumala." Ja Room. 10:8 sanoo, "Sana on sinun suussasi ja sinun sydämessäsi."
Jumala on näin lähellä suussamme ja sydämessämme, mutta kielen täydellinen hallitseminen omilla voimilla ei onnistu. "Ihmeet ja merkit seuraavat Julistettua Sanaa," ja siksi myös väärät sanat ovat kiroukseksi.
Jos hallitsemme kielemme, niin että jokainen Sana, julistaa Lihaksi tullutta Kristusta, niin tulemme täyteen Hänestä, niin kuin voimme tulla myös luonnollisesta ruuasta. Siksi Jaakob sanookin, "joka hallitsee kielensä on täydellinen." Ja hän myös vertaa kieltä laivan peräsimeen, jolla ohjataan suurta laivaa.
Kerran kun vetosin Jumalaan, rukoiltuani parantumisen puolesta, eikä rukousvastausta alkanut näkyä, Jaakobin sanoilla, "usko ilman töitä on kuollut." Mitä teen väärin? Jumala käski kiinnittää enemmän huomiota Sanoihin, miten rukoilen. "Julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit", joten julista sitä mitä haluat.
Olin usein mennyt Jumalan eteen valittamaan, ja siinä itse asiassa julistin täysin päinvastaista. Valitin kipua sairautta ja voimattomuutta katsoessani itseäni, vaikka olisi pitänyt katsoa Kristusta, ja julistaa hänen voittoa. Näin antikristus oli päässyt jopa rukouskammiooni estämään Kristuksen lihaksi tulemista.
On myös kirjoitettu, monta väärää profeettaa ilmestyy ennen kuin tulee loppu, ja näitä vääriä profeettoja tulee niin kauan, kunnes Kristus itse on saanut tulla lihaksi meissä. Eikä varmasti ketään halua tulla tahallaan eksytetyksi.
Olen ollut koko elämäni uskossa, ja joutunut silti kohtaamaan satoja höynäytyksiä, etsiessäni Jumalaa yhä enemmän ja enemmän, mutta tällä yhdellä työkalulla olisin tunnistanut kaikki viholliset, eikä olisi tarvinnut oppia kaikkea kantapään kautta. ”Jokainen henki joka todistaa Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleena on Jumalasta.”
Uskon matkamme päämäärä on tulla Kristuksen kuvan kaltaiseksi, ja kaikki mikä pysäyttää tämän päämäärän, on antikristuksesta. Lapsuudessa oli takomalla taottu päähän, ettei tässä elämässä voida saavuttaa Kristuksen kuvan kaltaisuutta, mutta tämä on juuri sitä antikristuksen puhetta, jonka olisi voinut tunnistaa samalla työkalulla.ja siksi kirjoitinkin malliksi Hengen hedelmää, rakkaus ilo rauha yms. sillä näitä emme pysty repimään omista sormista."
Kyllähän sitä ihmiset tuntuvat pystyvän kaikkin hyviin tekoihin jopa ihminen tuntee olevansa parempi, viisaampi, jopa rakkaudellisempi kuin itse Luoja Taivaan Isä.
Mistä näin voi päätellä;
Niin paljon ollaan muokkaamassa Jumalan selvää sanaa. Mestaroidaan niin ja mestaroidaan näin ja vielä toisinkin päin.
Miksi?
Raamatussa sanotaan Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen.
Eikö se olekkaan totta??
Vai mikä on???
Onko kenties kuitenkin ihmisen oma järki estämässä Jumalan työn ihmisen kohdalla?
Onko se mitä valtaosa ajattelee, miten valtaosa uskoo estämässä Jumalan työn ihmisessä?
Vai onko ihmiselle vaan niin rakas tämä "maa"
maailma ettei Jumalan tahto saa tapahtua ihmisen kohdalla?
Kyllä se mitä Suni jossain mainitsi, että ei saa mennä Jumalan ja sellaisen ihmisen väliin joka on
Jumalan puhuttelussa, katkaisemaan sitä työtä ennenaikaisesti sillä se on samaa kuin tekisit abortin, siinä kuolee, kuolee se Jumalan antama kasvu jolloin ei pääse syntymään sitä todellista uskoa jonka Jumala olisi halunnut synnyttää.
Kuinkahan paljon on näitäkin hengellisiä aportteja tehty?
Jolloin ei ollakkaan päästy siihen todelliseen sydämen uskoon siihen uskoon jossa Jumalan Pyhä Henki on ohjaamassa ja johdattamassa kaikkeen totuuteen.
"Usko ilman tekoja on kuollut"
En tiedä mitä sillä tarkoitetaan yleensä?
Mutta todellinen usko, jossa en enää elä minä vaan Jeesus minussa, se ei voi olla ilman näitä hyviä töitä, koska Jeesus on se joka vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen niin että Jumalan hyvä tahto tapahtuu.
Tiedän olen saanut paljon vihollisia.
Tiedän että minua pidetään harhaoppisena, toisten tomarina tuomitsijana.
Tiedän että ajatellaan mene sinä tuomioittesi kanssa ikuiseen kadotukseen.
Sinussa ei Jumalan rakkaus näy.
Jos ei näy, miksi?
Jumalan todellista rakkautta ei voi kukaan tulla tuntemaan ellei käy "ahtaasta portista" sisälle Elämän tielle.
Synti on sanottava synniksi.
Anottava että Jeesus saa sydämen puhdistaa kaikesta syntisaastasta.
Jeesus kysyy "olenko minä sinulle rakas?"
Mitä vastaat? - Esa T
muukalainen 4 kirjoitti:
ja siksi kirjoitinkin malliksi Hengen hedelmää, rakkaus ilo rauha yms. sillä näitä emme pysty repimään omista sormista."
Kyllähän sitä ihmiset tuntuvat pystyvän kaikkin hyviin tekoihin jopa ihminen tuntee olevansa parempi, viisaampi, jopa rakkaudellisempi kuin itse Luoja Taivaan Isä.
Mistä näin voi päätellä;
Niin paljon ollaan muokkaamassa Jumalan selvää sanaa. Mestaroidaan niin ja mestaroidaan näin ja vielä toisinkin päin.
Miksi?
Raamatussa sanotaan Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen.
Eikö se olekkaan totta??
Vai mikä on???
Onko kenties kuitenkin ihmisen oma järki estämässä Jumalan työn ihmisen kohdalla?
Onko se mitä valtaosa ajattelee, miten valtaosa uskoo estämässä Jumalan työn ihmisessä?
Vai onko ihmiselle vaan niin rakas tämä "maa"
maailma ettei Jumalan tahto saa tapahtua ihmisen kohdalla?
Kyllä se mitä Suni jossain mainitsi, että ei saa mennä Jumalan ja sellaisen ihmisen väliin joka on
Jumalan puhuttelussa, katkaisemaan sitä työtä ennenaikaisesti sillä se on samaa kuin tekisit abortin, siinä kuolee, kuolee se Jumalan antama kasvu jolloin ei pääse syntymään sitä todellista uskoa jonka Jumala olisi halunnut synnyttää.
Kuinkahan paljon on näitäkin hengellisiä aportteja tehty?
Jolloin ei ollakkaan päästy siihen todelliseen sydämen uskoon siihen uskoon jossa Jumalan Pyhä Henki on ohjaamassa ja johdattamassa kaikkeen totuuteen.
"Usko ilman tekoja on kuollut"
En tiedä mitä sillä tarkoitetaan yleensä?
Mutta todellinen usko, jossa en enää elä minä vaan Jeesus minussa, se ei voi olla ilman näitä hyviä töitä, koska Jeesus on se joka vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen niin että Jumalan hyvä tahto tapahtuu.
Tiedän olen saanut paljon vihollisia.
Tiedän että minua pidetään harhaoppisena, toisten tomarina tuomitsijana.
Tiedän että ajatellaan mene sinä tuomioittesi kanssa ikuiseen kadotukseen.
Sinussa ei Jumalan rakkaus näy.
Jos ei näy, miksi?
Jumalan todellista rakkautta ei voi kukaan tulla tuntemaan ellei käy "ahtaasta portista" sisälle Elämän tielle.
Synti on sanottava synniksi.
Anottava että Jeesus saa sydämen puhdistaa kaikesta syntisaastasta.
Jeesus kysyy "olenko minä sinulle rakas?"
Mitä vastaat?>Miksi? Raamatussa sanotaan Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen. Eikö se olekkaan totta?? <
Samoin sanoo psalminkirjoittaja, "Hän johtaa teitä oikeaa tietä, Hänen oman nimensä kunnian tähden."
Ja jos uskallamme vedota Jumalaan tällaisilla paikoilla, niin varmasti Jumala kuulee rukouksemme. Sillä onhan myös kirjoitettu, "anokaa niin teille annetaan."
Se että omat silmämme aukeavat, on myös suurta Jumalan armoa, joka ei tule automaattisesti, ilman pyytämättä. "Pyytäkää silmän voidetta ..."
Autuaita Hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Rikas ei ano Jumalalta, ja siksi pysyy itsessään rikkaana, ketä on saanut ahtaasta portista mentyään kaiken, eikä enää ano lisää, ja ketä on saanut jossain muussa paikassa, vaikka totuuden Hengen saaneena, ja siksi ei ano.
Nälkäset kuitenkin on luvattu ravita, ja Jumala on niin suuri, että anomista riittää ikuisuudeksi. Jos silmämme näkee vähänkin Elävää Jumalaa, niin olemme Hänen edessä aina köyhiä, vaikka olisimme saaneet kuinka paljon tahansa. Siksi vain köyhille on luvattu taivasten valtakunta, sillä rikas ei ano lisää.
Elävä Jumala on tuore leipä, jota tarvitsemme joka päivä tuoreena, ja vanhat ahtaat portit ja totuudenhenget yms. ovat homeista leipää, jota suostuu syömään vain silloin kun muuten kuolee nälkään. Jos olemme joskus elämässämme saaneet maistaa Elävää tuoretta Jumalaa, niin tähän päivään siitä ei ole jäljellä kuin se mitä vessanpöntöstä löydämme. Tarvitsemme siis tuoretta Jumalaa joka päivä.
Mannaankin tuli matoja, jos sitä yritti säilyttää seuraavaan päivään, ja ainoastaan sapattia edeltävänä päivänä mannaa sai kerätä kahden päivän tarpeen.
Nykypäivän ongelmana on että Beetlehemistä leivän talosta on leipä loppunut, eikä ihmisiä kiinosta tulla syömään kirkon lattialta vanhoja leivänmurusia. Kuuntelemaan kertomuksia, kuinka joskus Jumala on ruokkinut kansaansa leivällä. Tai raamatussakin on vain 6000- 2000 vuotta vanhaa leipää, jos Elävä Jumala ei tuo sen kautta tuoretta leipää. Olemmeko kuitenkin liian rikkaita, koska emme ano jatkuvasti tuoretta Elävää Sanaa.
Olemmeko niin kuin Orpa ja Ruut jotka lähdemme pois Beetlehemistä leivän talosta, koska leipä on loppu. Hyvä ei ollut olla muuallakaan, sillä molempien miehet kuolivat nuorena, sillä tämä maailma on liian ankara, joka ei anna elää vanhaksi. Silloin kuultiin kuitenkin huhu, että Beetlehemissä on jälleen leipää, ja Ruut palaa kotiinsa.
Näin tulee käymään myös Suomessa, jolloin seurakunnat tulevat täyttymään uudestaan. Jo ensimmäinen huhu riittää, että tuoretta leipää on taas tarjolla, niin kaikki halukkaat eivät mahdu edes sisälle.
Anokaa ja vaatikaa lihaksi tullutta Kristusta tulemaan itse keskellemme, niin saamme nähdä näkyleipiä jälleen kirkoissamme. Ja kun huudamme Jumalalle ettemme halua enää homeisia leivänmurusia vanhoilta herätyksiltä, niin silloin ajamme antikristusta ulos. Aina kun suostumme olemaan köyhiä, ja myöntämään että tarvitsemme lisää Elävältä Jumalalta, niin anomme tuoretta Leipää.
Antikristus käskee olemaan tyytyväinen, näihin homeisiin leivänmuruihin vanhoilta ajoilta, tai eiliseltä päivältä. Mutta lihaksi tullut Kristus sanoo, "anokaa niin teille annetaan," anokaa joka päivä tuoretta leipää. .... kirjoitti:
Suni on jo näköjään saanut opetuslapsia.
Koska perustatte oman keskustelupalstan? Voisitte lyöttäytyä antikristuslaistenkanssa samaan, niin olisitte samassa hengessä.
Julistatte Saatanan mahtavuutta niin voimallisesti, että jos joku julistaisi Kristusta samalla voimalla, niin koko maailma olisi nopeasti käänytetty.
Tässä oli teille vastaavan tyhmää juttua malliksi. Voi pyhä yksinkertaisuus.ketään suneja tarvita minun ja Kristuksen välille! Se, että Herra jo kauan sitten kirkasti Totuutensa samalla lailla kuin hänellekin, on kyllä totta.
- muukalainen 4
Esa T kirjoitti:
>Miksi? Raamatussa sanotaan Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen. Eikö se olekkaan totta?? <
Samoin sanoo psalminkirjoittaja, "Hän johtaa teitä oikeaa tietä, Hänen oman nimensä kunnian tähden."
Ja jos uskallamme vedota Jumalaan tällaisilla paikoilla, niin varmasti Jumala kuulee rukouksemme. Sillä onhan myös kirjoitettu, "anokaa niin teille annetaan."
Se että omat silmämme aukeavat, on myös suurta Jumalan armoa, joka ei tule automaattisesti, ilman pyytämättä. "Pyytäkää silmän voidetta ..."
Autuaita Hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Rikas ei ano Jumalalta, ja siksi pysyy itsessään rikkaana, ketä on saanut ahtaasta portista mentyään kaiken, eikä enää ano lisää, ja ketä on saanut jossain muussa paikassa, vaikka totuuden Hengen saaneena, ja siksi ei ano.
Nälkäset kuitenkin on luvattu ravita, ja Jumala on niin suuri, että anomista riittää ikuisuudeksi. Jos silmämme näkee vähänkin Elävää Jumalaa, niin olemme Hänen edessä aina köyhiä, vaikka olisimme saaneet kuinka paljon tahansa. Siksi vain köyhille on luvattu taivasten valtakunta, sillä rikas ei ano lisää.
Elävä Jumala on tuore leipä, jota tarvitsemme joka päivä tuoreena, ja vanhat ahtaat portit ja totuudenhenget yms. ovat homeista leipää, jota suostuu syömään vain silloin kun muuten kuolee nälkään. Jos olemme joskus elämässämme saaneet maistaa Elävää tuoretta Jumalaa, niin tähän päivään siitä ei ole jäljellä kuin se mitä vessanpöntöstä löydämme. Tarvitsemme siis tuoretta Jumalaa joka päivä.
Mannaankin tuli matoja, jos sitä yritti säilyttää seuraavaan päivään, ja ainoastaan sapattia edeltävänä päivänä mannaa sai kerätä kahden päivän tarpeen.
Nykypäivän ongelmana on että Beetlehemistä leivän talosta on leipä loppunut, eikä ihmisiä kiinosta tulla syömään kirkon lattialta vanhoja leivänmurusia. Kuuntelemaan kertomuksia, kuinka joskus Jumala on ruokkinut kansaansa leivällä. Tai raamatussakin on vain 6000- 2000 vuotta vanhaa leipää, jos Elävä Jumala ei tuo sen kautta tuoretta leipää. Olemmeko kuitenkin liian rikkaita, koska emme ano jatkuvasti tuoretta Elävää Sanaa.
Olemmeko niin kuin Orpa ja Ruut jotka lähdemme pois Beetlehemistä leivän talosta, koska leipä on loppu. Hyvä ei ollut olla muuallakaan, sillä molempien miehet kuolivat nuorena, sillä tämä maailma on liian ankara, joka ei anna elää vanhaksi. Silloin kuultiin kuitenkin huhu, että Beetlehemissä on jälleen leipää, ja Ruut palaa kotiinsa.
Näin tulee käymään myös Suomessa, jolloin seurakunnat tulevat täyttymään uudestaan. Jo ensimmäinen huhu riittää, että tuoretta leipää on taas tarjolla, niin kaikki halukkaat eivät mahdu edes sisälle.
Anokaa ja vaatikaa lihaksi tullutta Kristusta tulemaan itse keskellemme, niin saamme nähdä näkyleipiä jälleen kirkoissamme. Ja kun huudamme Jumalalle ettemme halua enää homeisia leivänmurusia vanhoilta herätyksiltä, niin silloin ajamme antikristusta ulos. Aina kun suostumme olemaan köyhiä, ja myöntämään että tarvitsemme lisää Elävältä Jumalalta, niin anomme tuoretta Leipää.
Antikristus käskee olemaan tyytyväinen, näihin homeisiin leivänmuruihin vanhoilta ajoilta, tai eiliseltä päivältä. Mutta lihaksi tullut Kristus sanoo, "anokaa niin teille annetaan," anokaa joka päivä tuoretta leipää.omat silmämme aukeavat, on myös suurta Jumalan armoa, joka ei tule automaattisesti, ilman pyytämättä."
Se on totta, emme saa näkeviä silmiä, emmekä kuulevia korvia itsellemme asennettua vaikka kuinka koittaisimme.
Mutta miksi sitä asennustyötä tehdään mistä jo tiedetään ettei se onnistu?
Vai tiedetäänkö sittenkään?
Tiedätkö ei minullekaan vierasta ole tuo yrittäminen.
Monet tuskalliset painit olen käynyt.
Olen huutanut Herran puoleen, miksi minä en saa kokea mitään "ihmeellistä" niinkuin muut
Miksi muille näyttää aurinko paistavan, minulle ei
Näitä miksi kysymyksiä, ja muita kysymyksiä on ollut jos jonkinlaisia.
Kunnes Jumala Johdatti minut kahden vaihtoehdon eteen.
Tätä voi sanoa kahden "portin" luo siinä oli siis kaksi vaihtoehtoa joko valitsen sen joka lihaani miellytti, tai sen joka lihaa ei miellyttänyt.
Varmaan muistatkin minkälaisessa kuoleman pimeydessä olen kappaleen matkaa tätä maallista vaellusta tehnyt jolloin koin Jumala on minut lopullisesti hylännyt.
Sitähän ei voi sanoin kuvata minkälaista se oli ihmettelin miten minä jaksan olla olemassa tässä elämässä koska minusta ei ollut itsarinkaan tekijäksi.
Tämä aika tässä pimeydessä oli todella kuollutta olin kuollut mikään ei minulle myöskään elänyt.
Mutta kun sitten sain kuulla Jumalan sanat:" palaa minun luokseni minulla on iankaikkisen elämän sana.
Ne olivat valtavat sanat. Minä heräsin niinkuin eloon sain elämälleni tarkoituksen, jota minulla ei kuolleena ollut.Jumala ei ollutkaan minua hylännyt.
Ymmärrän "Jumala minua kyllä kuritti mutta kuolemalle hän ei minua antanut".
Pystyin taas olemaan Jumalan sanan äädellä ja pystyin rukoilemaan.
Mutta kyllä Jumala on minua joutunut kuljettamaan erämaiden halki, yksinäisissä laaksoissa joissa on "painit" käyty, erilaiset miksi kysymykset lennelleet.
Kun minulle tosiaan tuli nämä kaksi vaihtoehtoa,
Elämän tie, vaiko kuoleman tie?
Valinta on tehtävä.
Et voi kulkea niiden teiden välissä tai sivulla, ei, jompi kumpi on valittava.
Kyllä jouduin tuskissani sanomaan Hyvä Jumala auta minua valitsemaan Elämän tie, johdata sinä minut sille kaidalle elämän tielle, sillä minun lihani on heikko siksi se mielii helpompaa tietä.
Kyllä Jumala rukoukseni kuuli. Sain kohdata vapahtajani. Ja jonka Jeesus saa tehdä vapaaksi on todella vapaa.
Niin ei Jeesus turhaan sano: "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan.
Mutta jos kaipaat helppoa tietä.
Jos kaipaat sellaista tietä jossa saat ihmisten suosiota, niin älä pyydä mitään.
Sillä Jumala ei ole helppoa tietä omilleen luvannut.
Tuosta rikkaudesta, niin minulle on osoitettu, että Jeesuksessa minulla on kaikki, hänessä saan omistaa kaiken.Ei minulta mitään puutu.
Tähän Jeesuksen rikkauteen voit sinäkin päästä.
Eikä silloin ole kysymys siitä että ihmisessä olisi jotakin hyvää ihminen itsessään olisi rikas, vaan Jeesuksessa on kaikki. - Esa T
Esa T kirjoitti:
>Miksi? Raamatussa sanotaan Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen. Eikö se olekkaan totta?? <
Antikristus käskee olemaan tyytyväinen, näihin homeisiin leivänmuruihin vanhoilta ajoilta, tai eiliseltä päivältä. Mutta lihaksi tullut Kristus sanoo, "anokaa niin teille annetaan," anokaa joka päivä tuoretta leipää.Emme saa, jos emme edes pyydä, ja rikas ei pyydä.
Voimme tyytyä katselemaan vierestä, kun Suni syö vanhaa homehtunutta leipäänsä, joskus kauan sitten tapahtunutta ahtaanportin läpi menemistä, tai Lutherin kamppailua irti Katolilaisesta kirkosta. Vanhoja traditioita, tai virsiä, joita on menneillä ajoilla laulettu yms.
Tällainen vanhentunut ruoka pitäisi ensin oksentaa ulos, jolloin tuntisi tarvitsevansa jotain todellista.
Jos haluamme herätystä, niin meidän on anottava sitä Jumalalta, tai jos haluamme parantumista, niin sitäkin on anottava, ja mitä ikinä tarvitsemmekin. Vasta silloin olemme rikkaita, kun emme tarvitse enää mitään.
Jumala ei tule tyhjälle alttarille, vaan Hän tarvitsee minua ja sinua ja meitä kaikkia uskovia. Hän tarvitsee astian, jonka kautta Hän tulee itse meitä ruokkimaan. Mutta jos me emme ano jatkuvasti uutta tuoretta Leipää, niin silloin ei ole kuin jaettavana homehtunutta leipää, tai jopa vain murusia, joita joutuu vielä itse etsimään kirkon lattialta.
Kunpa uskovat ymmärtäisivät anoa, ensin Kristuksen nälkää ja janoa, niin sitä seuraisi huuto Herran puoleen, anna meille sinun todellista ruokaasi, sillä emme halua enää syödä pilaantunutta vanhan herätyksen jätettä.
Anokaa niin teille annetaan, ja kyllä silloin kaikki jätteitten tarjoajat karisevat itsestään pois kirkoista. Jos toinen tarjoaa tuoretta leipää, ja toinen homehtuneita ja pölyisiä murusia, joita joutuu vielä itse etsimään kirkon lattialta, niin ei edes tarvitse kysyä kummalla silloin itsensä ruokkii.
Anokaa Herran kirkkautta, Hänen Pyhyyttä ja Hänen voimaansa, niin silloin saamme nähdä näky leipiä jaettavan jälleen kirkoissamme.
Jos me emme ano, niin kalja paareissa on niitä, jotka anovat todellista elävää Jumalaa, ja silloin herätys tulee lähtemään näistä kalja kuppiloista. Nälkäsiä syntyy koko ajan lisää tässä maassa, ja ne anovat.
Haluammeko oikeasti olla niin rikkaita, ettemme suostu anomaan, ja mielummin syömme vaikka homeista leipää, kunhan vaan ei tarvitse myöntää, että tarvitsemme lisää Elävää Jumalaa. - Esa T
SofiaDaan kirjoitti:
ketään suneja tarvita minun ja Kristuksen välille! Se, että Herra jo kauan sitten kirkasti Totuutensa samalla lailla kuin hänellekin, on kyllä totta.
>Kaikissa uudelleen kastetuissa Saatanan valheen henki, siksi sieltä ei löydy ainuttakaan, joka olisi saanut sydämeensä Kristuksen Totuuden Hengen.<
En minäkään ole sanomassa että uusia kasteita tarvitaan, mutta Teuvo lähettää tässä kaikki uudelleen kastetut helvettiin, joilla ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastua.
Vain antikristus saarnaa sanaa joka ei voi muuttua lihaksi, ja tämä julistaa suoraan lihaksi tulematonta kristusta.
Sinä vastasit hyvin ainoasta synnistä mitä ei anteeksi anneta, mutta tämä ei ole sellainen.
Itseasiassa koska on vain yksi kaste, niin silloin toista ei ole edes vihollisen mieliksi. Jos jotain ei ole, niin tyhjästä on turha puhua. - muukalainen 4
SofiaDaan kirjoitti:
ketään suneja tarvita minun ja Kristuksen välille! Se, että Herra jo kauan sitten kirkasti Totuutensa samalla lailla kuin hänellekin, on kyllä totta.
ilahduttavaa että olet päässyt tuntemaan Totuuden, niin paljon on väärää opetusta liikenteessä.
Eksytykset valtavat.
Mutta,"Jotka Herraan turvaavat, ovat kuin Siionon vuori:se ei horju, vaan pysyy iankaikkisesti" - Esa T
muukalainen 4 kirjoitti:
omat silmämme aukeavat, on myös suurta Jumalan armoa, joka ei tule automaattisesti, ilman pyytämättä."
Se on totta, emme saa näkeviä silmiä, emmekä kuulevia korvia itsellemme asennettua vaikka kuinka koittaisimme.
Mutta miksi sitä asennustyötä tehdään mistä jo tiedetään ettei se onnistu?
Vai tiedetäänkö sittenkään?
Tiedätkö ei minullekaan vierasta ole tuo yrittäminen.
Monet tuskalliset painit olen käynyt.
Olen huutanut Herran puoleen, miksi minä en saa kokea mitään "ihmeellistä" niinkuin muut
Miksi muille näyttää aurinko paistavan, minulle ei
Näitä miksi kysymyksiä, ja muita kysymyksiä on ollut jos jonkinlaisia.
Kunnes Jumala Johdatti minut kahden vaihtoehdon eteen.
Tätä voi sanoa kahden "portin" luo siinä oli siis kaksi vaihtoehtoa joko valitsen sen joka lihaani miellytti, tai sen joka lihaa ei miellyttänyt.
Varmaan muistatkin minkälaisessa kuoleman pimeydessä olen kappaleen matkaa tätä maallista vaellusta tehnyt jolloin koin Jumala on minut lopullisesti hylännyt.
Sitähän ei voi sanoin kuvata minkälaista se oli ihmettelin miten minä jaksan olla olemassa tässä elämässä koska minusta ei ollut itsarinkaan tekijäksi.
Tämä aika tässä pimeydessä oli todella kuollutta olin kuollut mikään ei minulle myöskään elänyt.
Mutta kun sitten sain kuulla Jumalan sanat:" palaa minun luokseni minulla on iankaikkisen elämän sana.
Ne olivat valtavat sanat. Minä heräsin niinkuin eloon sain elämälleni tarkoituksen, jota minulla ei kuolleena ollut.Jumala ei ollutkaan minua hylännyt.
Ymmärrän "Jumala minua kyllä kuritti mutta kuolemalle hän ei minua antanut".
Pystyin taas olemaan Jumalan sanan äädellä ja pystyin rukoilemaan.
Mutta kyllä Jumala on minua joutunut kuljettamaan erämaiden halki, yksinäisissä laaksoissa joissa on "painit" käyty, erilaiset miksi kysymykset lennelleet.
Kun minulle tosiaan tuli nämä kaksi vaihtoehtoa,
Elämän tie, vaiko kuoleman tie?
Valinta on tehtävä.
Et voi kulkea niiden teiden välissä tai sivulla, ei, jompi kumpi on valittava.
Kyllä jouduin tuskissani sanomaan Hyvä Jumala auta minua valitsemaan Elämän tie, johdata sinä minut sille kaidalle elämän tielle, sillä minun lihani on heikko siksi se mielii helpompaa tietä.
Kyllä Jumala rukoukseni kuuli. Sain kohdata vapahtajani. Ja jonka Jeesus saa tehdä vapaaksi on todella vapaa.
Niin ei Jeesus turhaan sano: "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan.
Mutta jos kaipaat helppoa tietä.
Jos kaipaat sellaista tietä jossa saat ihmisten suosiota, niin älä pyydä mitään.
Sillä Jumala ei ole helppoa tietä omilleen luvannut.
Tuosta rikkaudesta, niin minulle on osoitettu, että Jeesuksessa minulla on kaikki, hänessä saan omistaa kaiken.Ei minulta mitään puutu.
Tähän Jeesuksen rikkauteen voit sinäkin päästä.
Eikä silloin ole kysymys siitä että ihmisessä olisi jotakin hyvää ihminen itsessään olisi rikas, vaan Jeesuksessa on kaikki.>Tuosta rikkaudesta, niin minulle on osoitettu, että Jeesuksessa minulla on kaikki, hänessä saan omistaa kaiken. Ei minulta mitään puutu.<
Kristuksessa on kyllä kaikki.
Meillä voi olla kotona kaappi täynnä ruokaa, ja silti voimme kuolla nälkään. Jonkun täytyy valmistaa ja tarjota ruoka joka päivä, ja tähän tarvitaan tekoja. Voimme myös hankkia vuosien varaston kerralla, ja kun ruokaa tarvitaan niin ruoka onkin pilaantunutta.
Minulla on kyllä Jeesus Kristus, jota meidän tulisi syödä ja juoda, mutta tarvitsemme Hänet joka päivä tuoreena. Vanha kokemus ei ruoki tätä päivää, mutta se on Kristuksen jälkenä ruumiissamme, Hän on tullut siinä lihaksi.
Kuitenkin terve ruumis, missä Kristus asuu lihassamme, joutuu hyödyttömäksi, jos emme saa uutta ruokaa joka päivä, eli vanhatkin kokemukset menevät hukkaan.
Voimme syödä vanhaa ruokaa, kun emme jaksa valmistaa uutta, joudumme tekemään työtä tämän eteen. Täytyy viipyä Herran edessä, anoa ja pyytää, kunnes uusi tuore Jeesus koskettaa ja ruokkii. Ihan niin kuin kerroit monta esimerkkiä, mutta tämän Elävän Jumalan kosketuksen tarvitsemme joka päivä. - muukalainen 4
Esa T kirjoitti:
>Tuosta rikkaudesta, niin minulle on osoitettu, että Jeesuksessa minulla on kaikki, hänessä saan omistaa kaiken. Ei minulta mitään puutu.<
Kristuksessa on kyllä kaikki.
Meillä voi olla kotona kaappi täynnä ruokaa, ja silti voimme kuolla nälkään. Jonkun täytyy valmistaa ja tarjota ruoka joka päivä, ja tähän tarvitaan tekoja. Voimme myös hankkia vuosien varaston kerralla, ja kun ruokaa tarvitaan niin ruoka onkin pilaantunutta.
Minulla on kyllä Jeesus Kristus, jota meidän tulisi syödä ja juoda, mutta tarvitsemme Hänet joka päivä tuoreena. Vanha kokemus ei ruoki tätä päivää, mutta se on Kristuksen jälkenä ruumiissamme, Hän on tullut siinä lihaksi.
Kuitenkin terve ruumis, missä Kristus asuu lihassamme, joutuu hyödyttömäksi, jos emme saa uutta ruokaa joka päivä, eli vanhatkin kokemukset menevät hukkaan.
Voimme syödä vanhaa ruokaa, kun emme jaksa valmistaa uutta, joudumme tekemään työtä tämän eteen. Täytyy viipyä Herran edessä, anoa ja pyytää, kunnes uusi tuore Jeesus koskettaa ja ruokkii. Ihan niin kuin kerroit monta esimerkkiä, mutta tämän Elävän Jumalan kosketuksen tarvitsemme joka päivä.meillä Jeesuksessa on kaikki ei tarkoita sitä että märehtisimme eilisen päivän ruokaa eikä edes sitä että mutustelisimme edellisen ateriankaan ruokaa.
Vaan kun Jeesus saa antaa sitä elävää vettä, ei minulla silloin enää ole jano.
Jeesus sanoi: "joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa;
vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."
Jos meissä ei ole tapahtunut oman minän kuolemaa,
emme ole päässeet maistamaan Elävää vettä me janoamme alati.
Mutta älkää hellittäkö kyllä Jumala on teille maksava te saatte Sillä turhaan ei Jeesus ole sanonut "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan."
Ei meidän tarvii tuijottaa siihen mitä toinen on.
Ei meidän tarvitse toisiamme karehtia.
Mutta miksi emme usko Raamatun sanaa?
Ei ole kyse toisen tuomitsemisesta kadotukseen, kun Raamatun sanaa pidetään esillä niinkuin se on,
niinkuin Jumala kehoituksen on antanut.
Kirottu olisin minä jos minä jotain muuta alkaisin Raamatun sanasta vääntää.
Ymmärrättekö?
Aika on paha. Maailma on pahan vallassa.
Ettekö näe?
Käykäämme Jumalan armoistuimen luokse että hän armahtaisi.
Hän saisi antaa näkevät silmät ja kuulevat korvat.
Taivaan Isän runsasta Siunausta kaikille jotka Jeesuksessa Kristuksessa olette ja kaikille jotka häntä etsitte. - Esa T
muukalainen 4 kirjoitti:
meillä Jeesuksessa on kaikki ei tarkoita sitä että märehtisimme eilisen päivän ruokaa eikä edes sitä että mutustelisimme edellisen ateriankaan ruokaa.
Vaan kun Jeesus saa antaa sitä elävää vettä, ei minulla silloin enää ole jano.
Jeesus sanoi: "joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa;
vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."
Jos meissä ei ole tapahtunut oman minän kuolemaa,
emme ole päässeet maistamaan Elävää vettä me janoamme alati.
Mutta älkää hellittäkö kyllä Jumala on teille maksava te saatte Sillä turhaan ei Jeesus ole sanonut "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan."
Ei meidän tarvii tuijottaa siihen mitä toinen on.
Ei meidän tarvitse toisiamme karehtia.
Mutta miksi emme usko Raamatun sanaa?
Ei ole kyse toisen tuomitsemisesta kadotukseen, kun Raamatun sanaa pidetään esillä niinkuin se on,
niinkuin Jumala kehoituksen on antanut.
Kirottu olisin minä jos minä jotain muuta alkaisin Raamatun sanasta vääntää.
Ymmärrättekö?
Aika on paha. Maailma on pahan vallassa.
Ettekö näe?
Käykäämme Jumalan armoistuimen luokse että hän armahtaisi.
Hän saisi antaa näkevät silmät ja kuulevat korvat.
Taivaan Isän runsasta Siunausta kaikille jotka Jeesuksessa Kristuksessa olette ja kaikille jotka häntä etsitte.>Se että meillä Jeesuksessa on kaikki ei tarkoita sitä että märehtisimme eilisen päivän ruokaa eikä edes sitä että mutustelisimme edellisen ateriankaan ruokaa.<
Näin on
>Vaan kun Jeesus saa antaa sitä elävää vettä, ei minulla silloin enää ole jano. Jeesus sanoi: "joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."<
Se missä Kristus on tullut Lihaksi, ei lähde enää pois, ja Hän vuotaa iankaikkisesti eteenpäin meidän kauttamme.
>Jos meissä ei ole tapahtunut oman minän kuolemaa, emme ole päässeet maistamaan Elävää vettä me janoamme alati.<
Minä vähenen ja Kristus kasvaa, joten minä janoan siltä osalta, jossa on jäljellä vielä minän vähenemistä. Ja vasta kun Kristus on täydellisesti jokaisessa solussamme janomme loppuu kokonaan. Tämä on tosin uskon päämäärämme, tulla täydelliseksi Kristuksen kirkkauden kuvan kaltaiseksi, niin ettemme olisi mistään kohtaa vajaita.
En kirjoittanut henkilökohtaisesti sinulle muukalainen 4 , kun arvostelin homehtuneen leivän syömisestä, vaan monille tämän ajan uskoville Teuvo mukaan lukien, jotka eivät tarvitse enää lisää, vaan tyytyvät johonkin vanhaan kokemukseen missä Herra on koskettanut.
Sinun kirjoituksesi on kirjoitettu eri hengessä, ja annan niistä hyvän todistuksen, mutta haluan myös paljastaa antikristuksen, joka niin helposti hiipii jopa täysin Jumalasta lähtevien Sanojen väliin, estämään Sanan lihaksi tulemista.
Juuri tällaiset uudestisyntymiset, ahtaatportit, totuudenhenget, yms. ovat selityksiä joita kuuntelin koko lapsuuteni, ja jolla yritettiin todistaa oikeammassa olo kuin muilla. Ja nämä samat selitykset ovat olleet jokaisissa kymmenissä seurakunnissa missä olen käynyt.
Ei ole muuta todistusta kuin, "hedelmistä puu tunnetaan". Sillä tässä näkyy lihaksi tullut Kristus.
Olen niin kurkkuani myöten täynnä höynäytyksiä, joita olen elämäni aikana joutunut kokemaan, etsiessäni Jumalaa, että haluan paljastaa sen mikä ei ole Jumalasta. - Esa T
Esa T kirjoitti:
>Se että meillä Jeesuksessa on kaikki ei tarkoita sitä että märehtisimme eilisen päivän ruokaa eikä edes sitä että mutustelisimme edellisen ateriankaan ruokaa.<
Näin on
>Vaan kun Jeesus saa antaa sitä elävää vettä, ei minulla silloin enää ole jano. Jeesus sanoi: "joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."<
Se missä Kristus on tullut Lihaksi, ei lähde enää pois, ja Hän vuotaa iankaikkisesti eteenpäin meidän kauttamme.
>Jos meissä ei ole tapahtunut oman minän kuolemaa, emme ole päässeet maistamaan Elävää vettä me janoamme alati.<
Minä vähenen ja Kristus kasvaa, joten minä janoan siltä osalta, jossa on jäljellä vielä minän vähenemistä. Ja vasta kun Kristus on täydellisesti jokaisessa solussamme janomme loppuu kokonaan. Tämä on tosin uskon päämäärämme, tulla täydelliseksi Kristuksen kirkkauden kuvan kaltaiseksi, niin ettemme olisi mistään kohtaa vajaita.
En kirjoittanut henkilökohtaisesti sinulle muukalainen 4 , kun arvostelin homehtuneen leivän syömisestä, vaan monille tämän ajan uskoville Teuvo mukaan lukien, jotka eivät tarvitse enää lisää, vaan tyytyvät johonkin vanhaan kokemukseen missä Herra on koskettanut.
Sinun kirjoituksesi on kirjoitettu eri hengessä, ja annan niistä hyvän todistuksen, mutta haluan myös paljastaa antikristuksen, joka niin helposti hiipii jopa täysin Jumalasta lähtevien Sanojen väliin, estämään Sanan lihaksi tulemista.
Juuri tällaiset uudestisyntymiset, ahtaatportit, totuudenhenget, yms. ovat selityksiä joita kuuntelin koko lapsuuteni, ja jolla yritettiin todistaa oikeammassa olo kuin muilla. Ja nämä samat selitykset ovat olleet jokaisissa kymmenissä seurakunnissa missä olen käynyt.
Ei ole muuta todistusta kuin, "hedelmistä puu tunnetaan". Sillä tässä näkyy lihaksi tullut Kristus.
Olen niin kurkkuani myöten täynnä höynäytyksiä, joita olen elämäni aikana joutunut kokemaan, etsiessäni Jumalaa, että haluan paljastaa sen mikä ei ole Jumalasta.Kerron vielä esimerkin janosta Jeesukseen.
Swikelswööd, (en tiedä miten kirjoitetaan) kertoi kirjassaan miten hän janosi täyttyä Pyhällä Hengellä, ja kaikki uskovat ympärillä pitivät häntä hulluna, mutta hän sanoi silti aina uudelleen ja uudelleen ettei hän ole sitä vielä saanut.
Ja kun Pyhä Henki lopulta tuli, niin hän sai uudet kielet ja voiman, ja sen jälkeen hän elämänsä aikana herätti ainakin 7 ihmistä kuolleista, eikä ollut sairautta, joka ei olisi lähtenyt. Hän itse sanoi jo välillä lähes kuolevan edessä, jolla ei ollut enää kuin minuutteja elinaikaa, ettei hän ollut koskaan tullut turhaan. Eikä hänen rukoillessa yksikään pystynyt olemaan samassa tilassa tulematta uskoon, vaan ne jotka vastustivat joutuivat konttaamaan ulos.
Hänestä kerrottiin myös, miten joku pastori oli päättänyt olla samassa rukouskammiossa hänen kanssaan, mutta Pyhän Hengen lisääntyessä tämä pastori tuli myös konttaamalla ulos.
Tosin oli sairauksia jonka puolesta hän joutui välillä rukoilemaan päiviä, ennen kuin sairaus lähti, ja välillä yhdessä tilaisuudessa saattoi parantua satoja ihmisiä.
En tarkoita että Pyhällä Hengellä täyttyminen on uskon päämäärä, vaan päämäärä on tulla Kristuksen kuvan kaltaiseksi. Tähän päämäärään matkalla, voimme kuitenkin anoa mitä ikinä haluamme, ja itse anon Pyhällä Hengellä täyttymistä, ja sitä että minut puetaan voimalla korkeudesta. Esa T kirjoitti:
>Kaikissa uudelleen kastetuissa Saatanan valheen henki, siksi sieltä ei löydy ainuttakaan, joka olisi saanut sydämeensä Kristuksen Totuuden Hengen.<
En minäkään ole sanomassa että uusia kasteita tarvitaan, mutta Teuvo lähettää tässä kaikki uudelleen kastetut helvettiin, joilla ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastua.
Vain antikristus saarnaa sanaa joka ei voi muuttua lihaksi, ja tämä julistaa suoraan lihaksi tulematonta kristusta.
Sinä vastasit hyvin ainoasta synnistä mitä ei anteeksi anneta, mutta tämä ei ole sellainen.
Itseasiassa koska on vain yksi kaste, niin silloin toista ei ole edes vihollisen mieliksi. Jos jotain ei ole, niin tyhjästä on turha puhua.lähettää tässä kaikki uudelleenkastetut helvettiin, joilla ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastua." kirjoitit.
Näin Teuvo tekisi, jos hän kaikista Herran kutsuista huolimatta ei olisi lähtenyt varoittamaan vääristä hengistä.Eihän Pyhän Hengen pilkan tehnyttä enää tarvitse varoittaa. Hän ei ole eksynyt, vaan hän on tuntenut Totuuden ja sen tunnettuaan halunnut kääntyä pois. Hän on valintansa tehnyt.
Jumala osoittaa edelleen rakkautensa ja kärsivällisyytensä meitä kaikkia ihmislapsiansa kohtaan siten, että Hän lähettää varoittamaan ja ohjaamaan pois eksyksistä:'tule pois, sillä tiellä sinulla ei ole mitään mahdollisuutta pelastua.Se on eksytyksen tie ja vihollisen henki pettämässä.' Vihollinen on pettämässä. Taivaallinen Isä näkee, että niissä pyörteissä on monta vilpitöntä etsijää, jotka ovat tulleet petetyiksi ja heidät täytyy sieltä auttaa ja ohjata Totuuteen - elävän, kaikkivaltiaan Jumalan yhteyteen.
Jumala on edelleen kaikkien Pyhän Sanansa lupauksien takana. Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
"Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan."
"Odota Herraa, kyllä hän sen tekee."- Esa T
SofiaDaan kirjoitti:
lähettää tässä kaikki uudelleenkastetut helvettiin, joilla ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastua." kirjoitit.
Näin Teuvo tekisi, jos hän kaikista Herran kutsuista huolimatta ei olisi lähtenyt varoittamaan vääristä hengistä.Eihän Pyhän Hengen pilkan tehnyttä enää tarvitse varoittaa. Hän ei ole eksynyt, vaan hän on tuntenut Totuuden ja sen tunnettuaan halunnut kääntyä pois. Hän on valintansa tehnyt.
Jumala osoittaa edelleen rakkautensa ja kärsivällisyytensä meitä kaikkia ihmislapsiansa kohtaan siten, että Hän lähettää varoittamaan ja ohjaamaan pois eksyksistä:'tule pois, sillä tiellä sinulla ei ole mitään mahdollisuutta pelastua.Se on eksytyksen tie ja vihollisen henki pettämässä.' Vihollinen on pettämässä. Taivaallinen Isä näkee, että niissä pyörteissä on monta vilpitöntä etsijää, jotka ovat tulleet petetyiksi ja heidät täytyy sieltä auttaa ja ohjata Totuuteen - elävän, kaikkivaltiaan Jumalan yhteyteen.
Jumala on edelleen kaikkien Pyhän Sanansa lupauksien takana. Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
"Odota Herraa, kyllä hän sen tekee.">Taivaallinen Isä näkee, että niissä pyörteissä on monta vilpitöntä etsijää, jotka ovat tulleet petetyiksi ja heidät täytyy sieltä auttaa ja ohjata Totuuteen - elävän, kaikkivaltiaan Jumalan yhteyteen.<
Tämä julistaa lihaksi tullutta Kristusta, sillä tässä annetaan Kristukselle mahdollisuus pelastaa.
Mutta se joka on jo tuominnut toisen pelastumattomaksi jonkun teon takia, jos ei ole kysymys Pyhän Hengen pilkasta, on antikristuksesta. Samoin väite että 90 luvulta asti kaikki seurakunnat on tuomittu Saatanan synakookiksi, on antikristuksesta, sillä tämä ei anna edes Kristukselle mahdollisuutta.
>"Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan."
"Odota Herraa, kyllä hän sen tekee."<
Kiitän näistä sanoista, ja olen myös 100% varma että Herra sen tekee. SofiaDaan kirjoitti:
lähettää tässä kaikki uudelleenkastetut helvettiin, joilla ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastua." kirjoitit.
"Odota Herraa, kyllä hän sen tekee."Totuus on siitä luopuneille todella sietämätöntä kuultavaa.
Olet kyllä Totuuden Hengen sydämeesi saanut
kun sitä näin rohkeasti uskallat puolustaa,
sillä Totuuden Henki ei ole pelkuruuden henki.
Eniten täällä on ovat totuutta vastaan raivonneet
juuri nämä uudestikastetut. Olen tavannut sellaisiakin
jotka ovat kastattaneet itsensä kolmekin kertaa,
ja luulevat omistavansa Pyhän Hengen.
Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja tämän Hengen
pilkka on totuuden pilkkaamista. Silloin kun
ihminen pilkkaa tätä: "Yksi Herra, yksi Henki,
yksi usko, yksi kaste", hän on todella tallannut
jalkoihinsa Totuuden Hengen.
Siksi on ole näiden useasti kastettujen joukosta
todella löytänyt ainuttakaan, joka olisi saanut
sydämeensä todellisen Totuuden Hengen.- v.romu
TeuvoSuni kirjoitti:
Totuus on siitä luopuneille todella sietämätöntä kuultavaa.
sydämeensä todellisen Totuuden Hengen.Toden totta, saman havainnon olen minä tehnyt uudesti kastetuista.
Jeesus sanoi:"Joka juo tästä lähteestä, ei janoa enää koskaan".
Mistä heidän loppumaton janonsa johtuu? - arvioin sunin
TeuvoSuni kirjoitti:
Totuus on siitä luopuneille todella sietämätöntä kuultavaa.
sydämeensä todellisen Totuuden Hengen.arvioistasi nyt ei kannata kenenkään mitään perustaa, olethan vitsi koko mies näillä hengellisillä alueilla. Valitettavasti vain on aina olemassa niitä heikkoja raukkoja, jotka eivät uskalla ajatella omilla aivoillansa vaan pelkäävät niitä jotka kovimmasti tuomitsee.
Suurimmat roistot uskonnollisella saralla ovat ne jotka käyttävät Jumalan tuomioita oman vallankäyttönsä välineinä, muka totuuden nimissä.
Palkkanne tulette kyllä vielä saamaan, mutta älkää ihmetelkö jos ei käykään niin kuin luulette! - iloa
TeuvoSuni kirjoitti:
Että Saatanan palvelijat saivat sinut houkuteltua
omalle kasteelleen. En ole nimittäin näiden joukosta
tavannut vielä ainuttakaan, joka olisi kohdannut
Kristuksen ja häneltä saanut sydämeensä Totuuden Hengen.
Ei sinulla ole tästä muuta mahdollisuutta lähteä
elämääsi totuutta etsimään, kuin rukoilla
Jumalaa, että hän antaisi tämän ihmisteon sinulle
anteeksi, koska et todella tiennyt mitä teit.
Toinen varma tapa ihmisellä katkaista tie
Kristuksen yhteyteen, on suostua jonkun antikristuksen
tällaiseen houkutukseen: "Tule, ja anna elämäsi
tänä iltana Jeesukselle."
Kysyit: "Tunteeko sen, jos saa Pyhää Henkeä?"
Lue Raamatusta, miten Paavali sen tunsi, kun
Kristus otti hänet kiinni synneistään, ja miten
tästä juutalaisuuden puolesta kiivailevasta tuli
uskolinen Kristuksen palvelija.
Toivon, että kirjastisi kautta saisit hankittua
luettavaksesi kirjoittamani kirjan ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ.
Siinä on tarkoin selvitetty se tie, minkä Jumala
on minulla kuljettanut, ja miten hän 40 katkeruuden
täyttämän vuoden jälkeen näki hyväksi antaa Poikansa
ilmestyä minulle, ja kutsua palvelukseensa.
Kun lapsi katselee kirjasta kirjaimia ja yrittää
opetella lukemaan, ja kun se hetki koittaa niin
todella ihmeellinen maailma hänelle silloin avautuu.
Samoin on uskonkin suhteen. Raamatun kirjoitukset
antavat jokaiselle uskon teorian, mutta vasta
Kristukselta saatu Pyhä Henki saa teorian
toimimaan käytännössä, koska lupaus Pyhästä
Hengestä on näin mahtava:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni.
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille
toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi
Henkeä saada, sillä maailma ei näe, eikä tunne häntä.
Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne
ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne."
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan
koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään,
vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille,
mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille
ilmoittaam hän saa minulta."
Tie Kristuksen luokse lähtee tästä:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä
Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Näiden lopun ajan porttoseurakuntien pappien ohjeiden
mukaan sinä et tule koskaan iankaikkisen elämään
pääsemään, sillä Jumalan edessä ei voi totella
ihmisten kehittelemiä uskonoppeja:
"Onko Jumalan edessä oikein totella ennemmin teitä
kuin Jumalaa? Ratkaiskaa itse.
Me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme
nähneet ja kuulleet."
Mikäli Suomi 24 keskustelun hausta haluat kirjoituksiani
etsiä ja niitä lukea, pääset jo niidenkin perusteella
etsimään elämääsi sitä kapeea tietä, joka johtaa
ahtaan portin kautta Kristuksen kohtaamiseen,
Totuuden Hengen saamiseen ja iankaikkiseen elämään.meille muille on lukea miten Jumala on SINUA kuljettanut? Ei siitä meidän muiden autuus repeä. Ja kun lukee vastauksiasi täällä netisä, ei voi olla varma siitä, että olet kristitty ja uskovainen. Ei, ei todellakaan. Raamattua sinä kyllä osaat, mutta sehän ei ole uskomisen tae jos ei estekään liene. Mutta sinä korotat itsesi aivankuin olisit toinen Messias, ja se on harhaoppi se.
iloa kirjoitti:
meille muille on lukea miten Jumala on SINUA kuljettanut? Ei siitä meidän muiden autuus repeä. Ja kun lukee vastauksiasi täällä netisä, ei voi olla varma siitä, että olet kristitty ja uskovainen. Ei, ei todellakaan. Raamattua sinä kyllä osaat, mutta sehän ei ole uskomisen tae jos ei estekään liene. Mutta sinä korotat itsesi aivankuin olisit toinen Messias, ja se on harhaoppi se.
on tällaisen ihmisen ensisijainen tehtävä kertoa
muille miten Kristus tässäkin ajassa omansa
valitsee, kutsuu, kouluttaa ja lähettää.
Toimin hänen tahtonsa mukaisesti, aivan kuten
Paavalikin, joka monta kertaa kertoi siitä,
miten Kristus kutsui hänet esimerkiksi:
"Mutta minut armahdettiin, jotta Kristus Jeesus
juuri minussa osoittaisi, kuinka suuri hänen
kärsivällisyytensä on. Näin olisin myös vastedes
esimerkkinä niille, jotka uskovat häneen ja saavat
ikuisen elämän."
Eikö juuri kirjoitusten tunteminen ole selvä merkki
siitä, että tällainen ihminen on todella Kristuksen
koulussa tuon kaiken oppinut. Sillä ei hän ole
koskaan ketään kutsumaansa ihmistä maailmaan
keskeneräisenä lähettänyt, vaan vasta täysin oppineena:
"Ei oppilas ole opettajaansa etevämpi, mutta
kyllin oppia saatuaan jokainen on opettajansa veroinen."
Itse ole itseäni mihinkään korottanut, sillä
Paavalin tavoin koen täällä netissäkin jatkuvasti
olevani "Koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan
pohjasakkaa", kuten Paavalikin saamastaan
kohtelusta kirjoitti.
Saatanan henki se saa ihmiset tällä tavoin
totuutta vastaan raivoamaan ja suuttumaan. Siksi
joka päivä saa omalla kohdallaan kokea juuri niin
kuin Jeesus omilleen ilmoitti:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat
saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät
kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Voisitko sinä kertoa itsestäsi tarkemmin;
minkälainen on sinun henkilökohtainen ongelmasi,
joka saa sinut tällä tavoin nousemaan totuutta vastaan?
- kun olet ahtaan portin
kautta saanut armon syntyä Hengestä ja totuudesta ja julistat lain ja evankeliumin puhdasta armoa, mene toki rukouspalstalle vahvistamaan uskovaista, joka puhuu samoista
asioista hurmahenkisyyttä vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937