varsinkin kiitos nimimerkeille Kapkaupunkilainen, Observeri ja Kyösti! Nyt olemme palanneet Kapkaupungin matkalta ja meistä tuli kertaheitolla Etelä-Afrikka-faneja. Aivan upea kokemus ja ihmiset niin ystävällisiä ja auttavaisia. Nähtävää oli valtavasti ja onneksi emme lähteneet monen päivän Garden Routille, koska silloin olisi moni muu nähtävyys jäänyt. Kirstenbouschin luonnonpuistossa vierailimme kahdesti, se oli mahtava kokemus. Lentomatkat vain olivat väsyttäviä, mutta päällimmäisenä kuitenkin tyytyväisyys erinomaisesta matkakohteesta.
Kiitos neuvoista!
4
1040
Vastaukset
- matkaaja
pysyä kotona kun noin lentäminen rassaa. Et varmaan ole aiemmin Euroopan ulkopuolella matkannut kun noin ajattelet.
- rentukka
tätä ennen olen matkannut Euroopan ulkopuolelle, nimittäin Pekingiin. Se tosin oli puolet lyhyempi lento kuin tämä, mutta sekin väsytti, koska en osaa nukkua lentokoneessa.
- juha
kommentti, taidat olla itse jokin vitun daiju, ja varmasti koyhakin viela. painu vittuun
- kyösti
Kiitos kiitoksesta, rentukka!
Omat lentomatkani E-Afrikkaan ovat olleet helppoja, koska pystyn nukkumaan koneessa. Yölento Euroopasta on varsinkin Kapkaupunkiin asti sopivan pitkä, niin että ehtii nukkua tarpeeksi.
Kun kellonaika on sama kuin kotona, ei synny mitään jetlag-ilmiötä. Sen olen kokenut tosi hyväksi, toisin kuin kestoltaan hieman lyhyemmillä lennoilla esim. Amerikan mantereelle tai kaukoitään - pöpperyyttä on niiden seurauksena ainakin mennen tai tullen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027