Myyn tilavan ja erittäin vähän ajetun Chevrolet Nubira 1,8 SX A/C Wagonin.
Uutta vastaavassa kunnossa!!!
http://www.chevrolet.fi/models/nubira_sw/t1_index_0.htm
Tiedot:
Rekisterinro : YFU-706
Vuosimalli : 2005
Korityyppi : farmari
Väri : Musta (Micaväri)
Ovien lkm. : 5
Mittarilukema : 8500 km
Hinta : 18 300,00 €/ Tarjous (Maksutapa käteinen)
Tekniset tiedot:
Kokonaismassa : 1795 kg
Polttoainetyyppi : bensiini
Moottoritilavuus : 1799 cm3
Moottorin teho : 90.0 kW / 120 hv
Vaihteistotyyppi : manuaali
Vaihteiden lkm : 5
Vetotapa : etuveto
Takuu voimassa, Ajonestolaite, ABS-jarrut, Huoltokirja, Raitisilmasuodatin, Ilmastointilaite, Hansikaslokeron jäähdytys, Metalliväri (Mica), Sivuturvatyynyt edessä (kuljettaja/matkustaja), Turvatyynyt edessä (kuljettaja/matkustaja), ABS-jarrut, Ajonestin, Teräsvanteet/koko vanteen peittävät kapselit 15-tuuman, 195/55R15 -renkaat, RDS-radio/CD-soitin, 6 kaiutinta (etuovet& takaovet& tweeter), Tuulilasiin integroitu antenni, Kauko-ohjattu tavarasäiliön sähköinen lukitus, Kauko-ohjattu keskuslukitus, Sähkötoimiset sivupeilit, Sähkötoimiset ikkunat edessä ja takana, kuljettajan ikkunan automaattisäädöllä, Ohjaustehostin, 2 x Renkaat (Tämän talven ajetut Nokian Hakkapeliitta 4 nastarenkaat), Avain x2, Ratin korkeussäätö
UUDEN VASTAAVAN HINTA SAMOILLA VARUSTEILLA 21, 100€
KUVIA AUTOSTA SAAT SÄHKÖPOSTIISI KYSYMÄLLÄ!!!
[email protected]
M: Chevrolet Nubira 1,8 SX a/c Wagon
Ajettu 8500
1
709
Vastaukset
- !!!
!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882