Ihan mielenkiinnostapa haluan kysyä sisarmerkillä ajelevilta: miksi päädyit valinnassasi PSA-autoista juuri Citroëniin?
Vaikka sisarusmerkkejä ovatkin, niillä taitaa olla myös jotakin eroa... vai onko? Ehkä erilainen temperamentti? Vai mikä on se pieni, mutta tärkeä ero?
Vaikka itse ajelenkin Peugeotilla, kuulisin kuitenkin mielelläni miksi valitsit juuri Sitikan!
???
Citroën vs. Peugeot
7
2040
Vastaukset
- Xantia x 2, BX x 2
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Peugeotista puuttuu kaasunestejousitus.
- TT-Citikka
Hellasärö esti ostamasta Peugeottia (vaikka Partner on käytännössä sama auto kuin Berlingo).
- Ville Vaitelias
... valinta oli Citroen. Mökkitiellä kätevää, että maavaraa saa lisää napista painamalla.
- Kari
Erehdyin koeajamaan. Kaasunestejousitus olikin niin ylivoimainen, että ranskalaisten kammo muuttui uteliaisuudeksi. Japsi vaihtui Sitikaksi. Neljäs vuosi menossa, eikä kaduta tippaakaan. 307 ja 406 tuli Pösöistäkin koeajettua. Muuten ihan ok, mutta eivät tehnyt samaa vaikutusta kuin Sitikka.
- mmakine
Minulle asetettiin työsuhdeauton valintaan 26000€ hintaraja. Berlingoon sai paremmat varusteet tuohon hintaan kuin Partneriin.
- Picasso-02
Peugeotilla ei vastaavaa tila mallia.
- Maikkel
Paha valita: ennen oli vaimolla Cit Saxo ja minulla Pösö 407, nyt vaimolla Pösö 206 ja minulla Cit C5, eli tasapainotellaan tässä.
Lohdullista on että molempien maahantuojien huoltopalvelut ovat yhtä surkeita. Upeita automerkkejä molemmat, silti :)
Niin ja ennenkuin se rutina alkaa että miksi miehellä on isompi auto.. ajaisin tuolla 206:lla enemmänkin mutta vaimo ei halua lainata sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463262Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423137- 522688
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481656
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401515- 391360