Tällasta löysin netistä.
"A pinch of soil or drop of seawater, for example, contains many millions of bacteriophages."
http://www.phschool.com/science/science_news/articles/all_worlds_phage.html
Onkos kukaan kokeillu merivettä kuurikseen?
Merivesi auttaa
5
1553
Vastaukset
Kesäisin uin todella usein meressä, rannalla kun asun. Kai ne näppylät vähän häviää muttei kokonaan. Uimahallin kloorivesikin on varmaan tehokkaampaa.
- silja
Merisuolalla monet hoitavat akneihoaan ja sanovat, että tuloksia tosiaan syntyy. Uskon siis tuohon merivesiteoriaan. Itsekin olen vähintään joka toinen ilta alkanut tehdä itselleni merisuola-oliiviöljynaamion.
- totta se on
Joo, uskon kyllä täysin tuohon väittämään. Mulla oli lapsena tosi paha märkärupi kasvoissa joka ei toennut millään lääkkeillä eikä voiteilla joita lääkäri oli määrännyt. Sitten perheen kanssa saareen mökille jossa isä pesi kasvoni joka päivä merivedellä. Kahdessa päivässä kasvoissa ei ollut enää mitään, vaikka lääkkeet jätettiin kesken. Muistan itsekin kuinka se vain hävisi. Myöhemmin teininä huomasin aina mökillä ollessani ihon olevan täysin finnitön, koska uin ja pesin itseni merivedessä päivittäin. it really works!
- merivesi hyvää
hei
hauska kuulla kokemuksestasi! Olen itse huomannut, että meriveden jäljiltä iho on tosi hyvínvoiva ja pehmeä. Arvelen että kyseessä on pitkälti mineraalit jotka suolaisessa vedessä ovat. Että ne tekevät iholle todella hyvää. Ihon kauttahan imeytyy ja poistuu huomattavasti aineita kehoon, kehosta.
Ja ehkä se suolapitoisuus tappaa jotain bakteerejakin.
- utelias.
Eli siis miten pesen kasvoni tällaisella merivedellä?? Siis sekoitanko vain vettä ja merisuolaa, ja huuhdon sillä kasvoni? vai miten? kertokaa ihmeessä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284