HAHAHAHAA RUUTU!!!

jenny1234

FAIR-PLAY RUUTU PISTI JAGRIN AIKA MATALAKS, HYVÄ! HAHAHAHAh. :)

6

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eddie

Jotkut näköjään tykkää kusipäistä. Muut tykkää enemmän jääkiekosta ja jääkiekkoilijoista.

• teksas

vai hyvä, sika mikä sika ja syyttä suotta tuli suiihen, ois pitänyt lentää ulos koko otteluista, oisitpa ite ollut siinä jagrin tilöalla, niin ajattelisit toisin terv teksas tiger...

• jenny1234

Taklaus oli puhdas, ja mitäs jagrin päätä suojataan muovikypärällä, niinkuin myös itse selännekkin sanoi, jos olisi ollut parempi kypärä tilanne ei olisi ollut se. PUHDAS SE OLI, JAGRIN OMA MOKA, MITÄS TUNKEE PÄÄNSÄ ALAS. PÖLÖ! Omalla kohdallani olisin sulavasti poistunut takavasemmalle ja nöyrtynyt omaa tyhmyyttääni, IDIOOTIT! LÄTKÄSSÄ KUULUU SATTUA JA TAPAHTUA, SEHÄN OLISI AINA NIIN SAMANLAISTA, urputtakaa vaan rauhassa, tä oli mun mielipide!

• Joppo Sertikka
        jenny1234 kirjoitti:

Taklaus oli puhdas, ja mitäs jagrin päätä suojataan muovikypärällä, niinkuin myös itse selännekkin sanoi, jos olisi ollut parempi kypärä tilanne ei olisi ollut se. PUHDAS SE OLI, JAGRIN OMA MOKA, MITÄS TUNKEE PÄÄNSÄ ALAS. PÖLÖ! Omalla kohdallani olisin sulavasti poistunut takavasemmalle ja nöyrtynyt omaa tyhmyyttääni, IDIOOTIT! LÄTKÄSSÄ KUULUU SATTUA JA TAPAHTUA, SEHÄN OLISI AINA NIIN SAMANLAISTA, urputtakaa vaan rauhassa, tä oli mun mielipide!

Just näin! Sikahan se Ruutu on, mutta puhdas taklaus. Luulisi NHL:n parhaimpiin pelaajiin kuuluvan Jagrin tietävän, että kaukalossa täytyy pelata pää pystyssä.

Ja kun nk. kovat jätkät pelaa vanhalla Jofalla (kun muilla on ollut uusi kypärä, mm. Tiki, Kurri, Gretzky ja Messier ovat vetäneet potta päässä), niin silloin täytyy hyväksyä se, että päätaklaus tekee vähän rumempaa.

• Jagr ?
        Joppo Sertikka kirjoitti:

Just näin! Sikahan se Ruutu on, mutta puhdas taklaus. Luulisi NHL:n parhaimpiin pelaajiin kuuluvan Jagrin tietävän, että kaukalossa täytyy pelata pää pystyssä.

Ja kun nk. kovat jätkät pelaa vanhalla Jofalla (kun muilla on ollut uusi kypärä, mm. Tiki, Kurri, Gretzky ja Messier ovat vetäneet potta päässä), niin silloin täytyy hyväksyä se, että päätaklaus tekee vähän rumempaa.

Eikö Jagr taistellut kiekosta siinä reunassa toisen suomalaisen kanssa ? Seuraatkaa tänään, miten usein pelaaja on pää alhaalla vastaavissa tilanteissa. Em. tapaus nähdään varmaan monta kertaa vielä telkkarissa.

• jenny1234 kirjoitti:

olla Jenny vasta lapsi. Noin säälittävää tarinaa en nyt ihan pian muista lukeneeni. Oikea paikka voisi olla tyttöjen kanssa takapihalla hyppäämässä"Ruutua".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3032
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2651
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2604
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      105
      2304
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      50
      2136
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1903
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1418
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1248
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe