Kääriäinen vaatii remonttia KEPU:uun

Iso Vihree Seppo Kiäriäinenkin on liittynyt Vanhasen arvostelijoihin.

Kääriäisen mukaan KEPU tarvitsee isoa remonttia, joka Kääriäisen mielestä on kauheeta tehdä, mutta välttämätöntä.

KEPU on yhä selvemmin jakautumassa kahteen leiriin aivan samoin kuin 70-luvulla K- ja V-linjaan. Nyt vastakkain ovat maakuntien agraari-KEPU:t ja kaupunkien nousukas-KEPU:t.

Puolueessa on kauhea paniikki ja heikon vaalimenestyksen syyllisten etsintä ja rankaiseminen. Stalinin ja Berijan tekemät puhdistukset ovat pientä siihen verrattuna mitä KEPU:ssa on nyt tapahtumassa.

4

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurattaa

      Hah haa

      • www.verkkouutiset.net


        "Keskustan kansanedustaja ja puolustusministeri Seppo Kääriäinen ihmettelee puolueensa alamäkeä, sillä hänen mielestään hallituspoliittinen kausi on sujunut pääosin hyvin, kertoo sunnuntain Aamulehti.

        Kääriäisen mielestä politiikka on kaksinapaistunut SDP:n ja kokoomuksen väliseksi mittelöksi. Kunnallisvaalit olivat Paavo Lipposen ja Jyrki Kataisen ottelu, ja presidentinvaaleissa olivat vastakkain Tarja Halonen ja Sauli Niinistö.

        Kääriäisen mukaan Keskusta ei voi jatkaa ihan entiseen malliin. Iso vastuu puolueen remontista kaatuu ensi kesäkuussa valittavan uuden puoluesihteerin harteille.

        - Puolueen järjestökoneisto on vahva paperilla, mutta ei käytännössä. Tämä on raaka arvio, mutta tässä tilanteessa pitää puhua tosiasioita, hän jyrähtää Aamulehden haastattelussa.

        Kääriäinen varoittaa, että keskustan pitää tehdä kaikkensa, ettei tulevissa eduskuntavaaleissa jää ”kolmannen pyörän asemaan”."


      • kun kaksi tappelee
        Känä kirjoitti:

        www.verkkouutiset.net


        "Keskustan kansanedustaja ja puolustusministeri Seppo Kääriäinen ihmettelee puolueensa alamäkeä, sillä hänen mielestään hallituspoliittinen kausi on sujunut pääosin hyvin, kertoo sunnuntain Aamulehti.

        Kääriäisen mielestä politiikka on kaksinapaistunut SDP:n ja kokoomuksen väliseksi mittelöksi. Kunnallisvaalit olivat Paavo Lipposen ja Jyrki Kataisen ottelu, ja presidentinvaaleissa olivat vastakkain Tarja Halonen ja Sauli Niinistö.

        Kääriäisen mukaan Keskusta ei voi jatkaa ihan entiseen malliin. Iso vastuu puolueen remontista kaatuu ensi kesäkuussa valittavan uuden puoluesihteerin harteille.

        - Puolueen järjestökoneisto on vahva paperilla, mutta ei käytännössä. Tämä on raaka arvio, mutta tässä tilanteessa pitää puhua tosiasioita, hän jyrähtää Aamulehden haastattelussa.

        Kääriäinen varoittaa, että keskustan pitää tehdä kaikkensa, ettei tulevissa eduskuntavaaleissa jää ”kolmannen pyörän asemaan”."

        Keskusta ottaa poliisin roolin seuraavissa vaaleissa kun demarit ja kokoomus riitelee häiriöksi saakka.

        Kääriäinen näkee tilanteen hyvin.

        Keskusta asemoituu neutraaliksi ja järkipuolueeksi kahden tyhmän tapellessa. Sellaisesta äänestäjät pitävät enemmän kuin räyhäpuolueista!

        Tulee räkyttäjien irvihampaat tiputtava vaalivoitto Kepulle.


      • Osmium

        Naurattaako tukiaisissa rypevää kepuänkyrää? Kepun liperaalit eivät taida olla samaa mieltä änkyröiden kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe