Kuka olet

sinä

joka täällä arvostelet rukouksia ja opetuksia?

Voisitko kertoa jotain itsestäsi, mihin uskot, mitä Jeesus sinulle merkitsee jne.

8

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka olen Jumalan

armosta kerran saanut tehdä parannuksen.

Kuultuani monella tavalla, että vietin elämää. joka ei missään tapauksessa pääty taivaaseen, asia alkoi kaivaa mieltä. Ryyppäsin, tupakoin ja monella muulla tavoin tein sitä, mikä oli vastoin Jumalan käskyjä.

Jouduin suureen hätään ja hain apua, rukoilin johdatusta ja niin tapasin henkilön, joka oli uskossa ja jolle tunnustin kaikki syntini ja hän julisti ne anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä!

En kuulu mihinkään erityisryhmään. Olen luterilaisen kirkon jäsen. Näern, että kirkko on paljolti pensistynyt eikä julista enää lakia synnintunnon herättämiseksi ja monikaan ei tee parannusta. Tällöin ei vika ole kuitenkaan kasteen väärinkäytössä, vaan opetuksessa!

Menin aikoinani Pieksämäellä Uuras Saarnivaaran asuntovaunuun sielunhoitoon, jossa lopuksi pyysin
      U:lta kättenpäällepanemisen kautta siunausta, että saisin diakrisi-armolahjan. U. tutkiskeli ja tiedusteli tarkoin miksi halusin ko. armolahjan ja lopulta siunasi. Pian aloin tuntea mm. kuinka
      seurakunnan kirkkoherran käden puristuksen jälkeen käsi oli kuin tulessa ja sitä särki. Aluksi hämmennyin, koska kohta aloin tuntea, ettei hänen puheensa ollut lainkaan hengellistä

Hämmästyin kun Jumala antoi selvästi ymmärtää, että tie taivaaseen on todella kaita. Toisella puolella on penseä kirkko ja toisella puolella hurmahenkiset kasteenuusijat ja karismaatikot.
      Saatana voi pukeutua valkeuden vaatteisiin ja julistaa kauniita puheita ja suloisia sanoja, rukoilemaankin se saa ihmiset ja jopa paranemaan
      ja jopa Jeesuksen nimi mainitaan, mutta lakia synnintuntoon tulemiseksi ei saarnata, parannusta ei tehdä ja niin todellinen uskoontuleminen jääkin ja tilalle tulee kaikenlaiset kiittämiset, hirmahenkiset kokemukset ym. Olin erään karismaatikkopariskunnan tykönä, jotka saivat "profetioita", olio kielillä puhumista ja selittämistä. Minun lähitulevaisuuteni asioista kerrottiin Herran nimessä, mutta mitään niistä ei toteutunut. Eksytys on suuri ja voimallinen
      ja yhä käy voimallisemmaksi.

Kun netissä tai missä tahansa aletaan ehdotella kaikenkaltaisi yhteyksiä ja jopa armnolahjoja, tulee kaikessa rukoillen kulkea, ettei eksy!

Siunausta kaikessa, Jeesus armahda meitä!

• Taustasi on samanlainen kuin minun, sillä eroituksella, että minä en ole ollut kenenkään ihmisen neuvottavana tai rukoiltavana, vaan olen ymmärrystä rukoillut yksin Herralta ja Häneltä Pyhää Henkeä pyytänyt, kuten Sanassa neuvotaan. Aivan samanlaiseen lopputulokseen on Jumalan Henki minutkin ohjannut, kuin sinut. En voi kuin varoittaa: 'Älkää menkö, älkää juosko perässä!'

Rukoukseesi yhdyn täydestä sydämestäni: 'Herra, armahda meitä!'

• ymmärrät lopun ajan
        SofiaDaan kirjoitti:

Taustasi on samanlainen kuin minun, sillä eroituksella, että minä en ole ollut kenenkään ihmisen neuvottavana tai rukoiltavana, vaan olen ymmärrystä rukoillut yksin Herralta ja Häneltä Pyhää Henkeä pyytänyt, kuten Sanassa neuvotaan. Aivan samanlaiseen lopputulokseen on Jumalan Henki minutkin ohjannut, kuin sinut. En voi kuin varoittaa: 'Älkää menkö, älkää juosko perässä!'

Rukoukseesi yhdyn täydestä sydämestäni: 'Herra, armahda meitä!'

vakavat varoituksen sanat, joista Jeesus itse mainitsee, että moni tulee kerran hänen tykönsä ihmeissään: Herra Herra emmekö sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia jne...ja Jeesus sanookin:
        Menkää pois te laittomuuden...te vääryyden tekijät!

Järkyttävä hetki monille, jotka luulivat olevansa herran palvelijoita ja Herran Hengessä, mutta olivatkin laittomuuden teoissa kiinni.

Ja kuinka paljon he saavatkaan eksytyksiä aikaan ja varmasti elämme nyt sitä aikaa!

siunausta kaikessa t. r.

• toivoni ja Herrani

ja Vapahtajani. Kohta puhkeaa sota, jossa kolmasosa ihmisiä kuolee tulesta, savusta ja tulikivestä ja joudumme suuren ahdistuksen aikaan.

Monet harhaopettajat opettavat helppoa osaa eli
      toitottavat tuutin täydeltä, että Jeesus hakee omansa ennen tuota ehdistuksen aikaa, mutta se on
      futuristista harhaoppia, saatanallista eksytystä.

Jeesus hakee omansa vasta suuren ahdistuksen päivien jälkeen, kuten Matteus 24: 29 kertoo.

Ainoa keino selviytyä tuosta ajasta on joko kuolla uskossa tai kärsiä ja koska monet eivät
      osaa edes valmistautua, monet luopuvat uskosta,
      rakkaus kylmenee ja maailman ollessa sekasortoisessa tilassa, antavat toisensa alttiiksi. Vain ne, jotka rakastavat Jeesusta, todella Pyhässä Hengessä, kestävät tulevat vainot!

Monet superevankelistat eivät tunne ristin tietä, eivät kärsimysten salaisuutta vaikka kuinka puhuvat Jeesuksesta. He eivät julista lakia, jotta tulisi oikea synnintunto ja oikea usko Jeesuksen armoon, vaan saavat monet väärien henkien ja kokemusten koukkuun. Eksytetyiksi!

Jeesus on ainoa toivoni, Herrani ja Vapahtajani!

Onko sinun! Kerro nyt itsestäsi, sinun vuoro, joka arvostelet minua!

• elämä!

Auttaako se meitä mitenkään, jos odotamme sotaa tai tulikiviä? Ahdistavaa! KUKAAN ei voi tietää, milloin kuolee tai milloin tulee omalle kohdalle sota. Voi olla vaan luottavainen ja uskoa, että silloinkin Jeesus auttaa jos häneen turvaa.

Lapsuus meni osin pilalle, kun satuin näkemään kirjan tuomiopäivästä. Se jäi jylläämään alitajuntaan ja sai aikaan unettomuutta ja ahdistusta, turhaan. Tuomiopäiväähän te jotkut uskovat tuputatte aina. Piti muuten olla viimeksi v.1999. Eipä ollut, joten mitähän tuokin hyödytti?

• Oikein kirjoitit
        elämä! kirjoitti:

Auttaako se meitä mitenkään, jos odotamme sotaa tai tulikiviä? Ahdistavaa! KUKAAN ei voi tietää, milloin kuolee tai milloin tulee omalle kohdalle sota. Voi olla vaan luottavainen ja uskoa, että silloinkin Jeesus auttaa jos häneen turvaa.

Lapsuus meni osin pilalle, kun satuin näkemään kirjan tuomiopäivästä. Se jäi jylläämään alitajuntaan ja sai aikaan unettomuutta ja ahdistusta, turhaan. Tuomiopäiväähän te jotkut uskovat tuputatte aina. Piti muuten olla viimeksi v.1999. Eipä ollut, joten mitähän tuokin hyödytti?

Minäkin muistan kaukaa lapsuudesta ajan, jolloin pelkäsin, että ydinlaskeuma tulisi kyläämme. Kodeissa puuhattiin väestönsuojelua ja katsastettiin kellareita, ilmastointikanavia ja suunniteltiin vesivarastoja ja puhuttiin "kotivarasta" eli kuivan muonan ravinnosta n. 1-3:si viikoksi. Ajatus pelotti nuorta koululaista niin, ettei saanut nukutuksi, ennenkuin kolmesti rukoili, että Jumala varjelisi.

Kului vuosia ja sitten tuli 1980-luvun alkupuolella tämä tunnettu Tshernobilin tapaus ja Suomeenkin tuli radioaktiivisia laskeumia niin, ettei esim. poronlihaa suositeltu tietyillä alueilla ylenmäärin syömään. Lienee Jumalan johdatusta, että näin yhden kartan, johon oli merkitty kyseisten laskeumien määrät eri väreillä eri puolilla Suomea ja ilokseni ja ihmeekseni totesin, että juuri kotiseutu oli miltei 0.

Niin Jumala vastasi lapsuuden aikaisiin rukouksiin1,

Sen verran olen Raamattua lukenut, että ydinsota siellä selvästi on ymmärrettävissä. Kyllä ydinpommit on Ilmestyskirjan 8. ja 9. luvuissa selvästi kuvattu ja muualtakin löytyy Raamatun paikkoja, joiden mukaan lopun aikana ennen Jeesuksen toista tulemista mennään maakuoppiin ja vuorenonkaloihin kauhua ja kirkkautta pakoon.

Myös 1/3 ihmiskunnasta tuhoutuu kyseisessä sodassa, minkä jälkeen Israel joutuu syntipukiksi
        ja vainottavaksi, mutta - no lukekaa itse!

Tämä maailma hukkuu. Ihmiskunnan syntien tähden kirous kalvaa, mutta vain rakkaus Herraan antaa Jumalan voiman kestää! Ei se ole Raamatulle ja kristitylle vieras asia, ei ainakaan saisi olla!

• ihan sun oma profetointi
        Oikein kirjoitit kirjoitti:

Minäkin muistan kaukaa lapsuudesta ajan, jolloin pelkäsin, että ydinlaskeuma tulisi kyläämme. Kodeissa puuhattiin väestönsuojelua ja katsastettiin kellareita, ilmastointikanavia ja suunniteltiin vesivarastoja ja puhuttiin "kotivarasta" eli kuivan muonan ravinnosta n. 1-3:si viikoksi. Ajatus pelotti nuorta koululaista niin, ettei saanut nukutuksi, ennenkuin kolmesti rukoili, että Jumala varjelisi.

Kului vuosia ja sitten tuli 1980-luvun alkupuolella tämä tunnettu Tshernobilin tapaus ja Suomeenkin tuli radioaktiivisia laskeumia niin, ettei esim. poronlihaa suositeltu tietyillä alueilla ylenmäärin syömään. Lienee Jumalan johdatusta, että näin yhden kartan, johon oli merkitty kyseisten laskeumien määrät eri väreillä eri puolilla Suomea ja ilokseni ja ihmeekseni totesin, että juuri kotiseutu oli miltei 0.

Niin Jumala vastasi lapsuuden aikaisiin rukouksiin1,

Sen verran olen Raamattua lukenut, että ydinsota siellä selvästi on ymmärrettävissä. Kyllä ydinpommit on Ilmestyskirjan 8. ja 9. luvuissa selvästi kuvattu ja muualtakin löytyy Raamatun paikkoja, joiden mukaan lopun aikana ennen Jeesuksen toista tulemista mennään maakuoppiin ja vuorenonkaloihin kauhua ja kirkkautta pakoon.

Myös 1/3 ihmiskunnasta tuhoutuu kyseisessä sodassa, minkä jälkeen Israel joutuu syntipukiksi
        ja vainottavaksi, mutta - no lukekaa itse!

Tämä maailma hukkuu. Ihmiskunnan syntien tähden kirous kalvaa, mutta vain rakkaus Herraan antaa Jumalan voiman kestää! Ei se ole Raamatulle ja kristitylle vieras asia, ei ainakaan saisi olla!

Niin, mutta mitä se meitä hyödyttää näistä lukea ja arvuutella jotain ajankohtia? Niin mitä? Kun se ajankohta on tähän saakka mennyt AINA väärin. Ns. "profeetat" ovat saaneet itsensä lähinnä naurunalaisiksi.
        Ahdistusta se tuo edelleen ja tulee tunne, ettei millään olisi mitään väliä, jos vain ydinsotaa täällä pitäisi odotella? Ei kannattaisi tehdä esim. enää yhtään lapsia tai tehdä yleensä mitään, kun kuitenkin kaikki tuhoutuu ihan kohta.. just just.

• noin vain hetkellisen

huuman seurauksena, vaan Pyhä Henki, jonka Jeesus ja Isä lähettivät, näyttää todeksi synnin
      lain kautta.

Pietari korotta hengessä äänensä ja julisti lakia: Te tapoitte Kristuksen.

Se oli valtava pisto, viiltävä Jumalan Sanan kaksiteräisen miekan viilto niiden juutalaisten sydämiin, joille oli varmaan jo synagogakoulussa luettu Toorasta: Älä tapa ja joille profeettain kirjoitusissa mainittu Messias ja hänen odotuksensa oli tuttu asia ja nyt Pyhä Henki kirkasti heille karmean totuuden: Me olemme surmanneet oman Messiaamme, joka oli itse Jumala Pojassaan.

Silloin tuli synnin hätä! Silloin tuli mielenmuutos. Katumus ja parannus. Silloin toteutui liki 3000:n juutalaisen kohdalla se, mitä Jeesus kerran sanoi: menkää ahtaasta portista, koska taivaan tie on kaita ja portti sille on ahdas.

Kasteessa Jumalan Henki kirkasti parannukseen tulleille armon, vesi pesi heidän syntinsä uskon kautta.

Ilman lain julistamista, mennään ohi Jeesus-oven lammastarhaan! Noustaan aidan yli kun on niin ihania kaatumisia, hengellä täyttymisiä ym. hurmosta, mutta Pyhä Henki ei tee niin.

Siinäpä miettimistä ja ennenkaikkea Jumalalta Jeesuksen nimessä Pyhän Hengen johdatuksen pyytämisen aihetta, että emme eksyisi. Voi miten paljon harhaa onkaan noiden superjulistajien ja superjulistajiksi haluavien työssä ja toiminnassa!

Ne eivät ole ahtaan portin ja Pyhän Hengen kutsu Jeesus-tielle, vaan laittomuuden ja vääryyden houkutuksia!

Vain lain kautta tulee todellinen synnintunto.

(tulenkantaja ei julista "armottomasti", eikä hyväksy lain saarnaa, mutta Jumalan Hengessä toimiville asia on selviö: Lain kautta tulee synnintunto ja evankeliumin kuulemisesta usko armoon ja Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    Aihe