kuskin oven kaiutin särisee. välil enemmen ja välil ei juuri lainkaan. mistä osais vikaa lähtee paikantaa? tuskin kaiutin rikki. onko muilla ollu saman laisii ongelmii?
300m toinen ovi kaiutin särisee
3
825
Vastaukset
- paikantanut
jo vian. Ei sitä enempää tarvi paikantaa. Todennäköisesti ovipanelissa/kaiutin ritilässä joku resonoi. Voihan kaiutinkin olla rikki mutta hyvin harvoin sellaista tapahtuu. Voi myös olla roska kaiuttimen ja ritilän välissä. Ei muuta kuin tarkistaa ensin että ovipaneli on kunnolla kiinni ja kiristää mahdolliset ruuvit. Kannattaa myös kuunnella sitä särinää ja samalla painella panelia jos auttaa niin sitten on keksittävä millä korjailee tilannetta. Itse olen käyttänyt joskus näihin muovien resonointiin ja kitinöihin konstia jossa laitetaan osien väliin pikku tippa jotain joustavaa liimamassaa (ei kuitenkaan mitään silikonia) esim. jotkut koriliimat hyviä.
- ...mahdollisesti...
noi etu kaiuttimet voi vaihtaa? mitä pitää purkaa??
- hardigan
Vanhan nosto, mutta itsellä oli apparin puolella sama. Ovikaiuttimen ritilä on vain painettu paikoilleen, lähtee vetämällä ulos. Kaiuttimen liitimien suojana on puristettu muoviholkki joka saattaa ajan myötä venyä pois paikoiltaan ja kaiuttimeen tulee häiriö, joko toisesta johdosta joka osuu liittimeen tai sitten huonosta kontaktista. Kannattaa käydä nämä liittimet ja johdotukset ensin läpi. Itsellä korjaantui heti kun siirsi yhden johdon pois liittimen päältä ja veti suojakuoren takaisin paikoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772