kuskin oven kaiutin särisee. välil enemmen ja välil ei juuri lainkaan. mistä osais vikaa lähtee paikantaa? tuskin kaiutin rikki. onko muilla ollu saman laisii ongelmii?
300m toinen ovi kaiutin särisee
3
794
Vastaukset
- paikantanut
jo vian. Ei sitä enempää tarvi paikantaa. Todennäköisesti ovipanelissa/kaiutin ritilässä joku resonoi. Voihan kaiutinkin olla rikki mutta hyvin harvoin sellaista tapahtuu. Voi myös olla roska kaiuttimen ja ritilän välissä. Ei muuta kuin tarkistaa ensin että ovipaneli on kunnolla kiinni ja kiristää mahdolliset ruuvit. Kannattaa myös kuunnella sitä särinää ja samalla painella panelia jos auttaa niin sitten on keksittävä millä korjailee tilannetta. Itse olen käyttänyt joskus näihin muovien resonointiin ja kitinöihin konstia jossa laitetaan osien väliin pikku tippa jotain joustavaa liimamassaa (ei kuitenkaan mitään silikonia) esim. jotkut koriliimat hyviä.
- ...mahdollisesti...
noi etu kaiuttimet voi vaihtaa? mitä pitää purkaa??
- hardigan
Vanhan nosto, mutta itsellä oli apparin puolella sama. Ovikaiuttimen ritilä on vain painettu paikoilleen, lähtee vetämällä ulos. Kaiuttimen liitimien suojana on puristettu muoviholkki joka saattaa ajan myötä venyä pois paikoiltaan ja kaiuttimeen tulee häiriö, joko toisesta johdosta joka osuu liittimeen tai sitten huonosta kontaktista. Kannattaa käydä nämä liittimet ja johdotukset ensin läpi. Itsellä korjaantui heti kun siirsi yhden johdon pois liittimen päältä ja veti suojakuoren takaisin paikoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882