Heips,
mulla on nettiin tuleva pdf-lomake, jonka haluaisin saada toimimaan siten, että lähetä-painiketta napsautettaessa lomakkeen tiedot lähtisivät palvelimelle, jonka cgi-ohjelman kautta ne tulisivat minulle s-postiin. Olen saanut aikaiseksi tällaisen scriptin:
this.submitForm({
cURL:"http://cgi.phnet.fi/FormMail.pl",
bFDF:false,
bEmpty:true,
bGet:false
});
mutta nyt ongelmana on, etten tiedä mihin kohtaan laitan oman s-postiosoitteeni ja miten? Voisiko joku auttaa...
Ongelma pdf-lomakkeen kanssa
Eukalyptus
3
562
Vastaukset
- tuota...
miksi teet sitä skriptillä? Vanha Acrobat? Seiskan Designeristä löytyy suoraan nappi tuota varten.
- Eukalyptus
mulla kun on tuo vitonen... mitenköhän se sitten scriptillä menisi? kun ei nyt ole mahdollisuutta uuteen acrobaattiin.
- Eukalyptus
Ongelma edelleen ajankohtainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3984480Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1211742- 1381518
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731273Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151086Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721067Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131019Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään64966- 38960
- 65931