cdon.comissa oli Einin kokoelman julkaisupäivänä 22.2.!!! Tilasin sen samantien! Olen niin iloinen tuosta! Valitettavaa on että Pikku nainen, Kultasein, Tuulten tie puuttuvat, mutta Einillä onkin niin paljon hyviä biisejä!!!
Einin kokoelma tulee keskiviikkona!
7
354
Vastaukset
- Sippu^
Huomasin muös että levyn saa ainakin sieltä jo 22 päivä...
Tilasin myös sen heti. Ei tarvi lähtee mettästään sitä mistään erikseen.... Treella on ainakin kamalan huono valikoima iskelmä musiikin osalta...
Muistaakseni Eini sanoi, että 1.3, mutta voi olla että muistan väärin....
Pääasia on se, että levy tulee... Ihana saada mukaan myös sellaisia biisejä joita en ole kuullut...
Mä olen yrittänyt etsiä biisejä joka levyltä mikä tulee vastaan, mutta usein ne ovat ne samat jotka joka paikassa pyörii.... - Tyydytystä
kun Einiltä ilmestyy tällainen herkku! Olen odottanut uusia kappaleita levylle, että saa kuulla muutenkin kuin radiosta.
Eini on niin ihana, ei ole toista eikä tule :) Way to go! - aurinkokello
Oiskohan tuo 1.3. silti se päivä, jolloin tulee kauppoihin? En nimittäin löytänyt mistään kaupasta tuota levyä vielä.
Laskeskelin myös, että jos tuon levyn tilaa cdon.comin kautta, niin toimitus kestää 5-7 päivää eli se on perillä tänään tilanneillakin vasta 1.3. Oisko tuo aikaisempi päivä nettikaupassa vain heidän oma juttunsa, että saavat myytyä levyä nyt aluksi...?- Sippu^
Voipi olla... vaikea mennä sanomaan tuohon asiaan mtn...
mutta pääasia on se että levy ylipäätänsä tulee ulos... - aurinkokello
Sippu^ kirjoitti:
Voipi olla... vaikea mennä sanomaan tuohon asiaan mtn...
mutta pääasia on se että levy ylipäätänsä tulee ulos...pääasia, että levy tulee ja että tulee kuitenkin viikon sisällä.
Soitin tänään Stockmannille ja heille levyä tulee vasta 1.3. eli ens viikon keskiviikkona. Hintana Stockmannilla levylle tulee 13,20 €. Taidanpas ostaa sen sieltä. Teen siitä ensi viikolle ihan oman ohjelmanumeronsa :)
- Laululintu oon
Einiä aion tänään ihailla telkkarin välityksellä. Hieno artisti kerrassaan! Kokoelma tietysti jo varattuna :)
- ...
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329