cdon.comissa oli Einin kokoelman julkaisupäivänä 22.2.!!! Tilasin sen samantien! Olen niin iloinen tuosta! Valitettavaa on että Pikku nainen, Kultasein, Tuulten tie puuttuvat, mutta Einillä onkin niin paljon hyviä biisejä!!!
Einin kokoelma tulee keskiviikkona!
7
363
Vastaukset
- Sippu^
Huomasin muös että levyn saa ainakin sieltä jo 22 päivä...
Tilasin myös sen heti. Ei tarvi lähtee mettästään sitä mistään erikseen.... Treella on ainakin kamalan huono valikoima iskelmä musiikin osalta...
Muistaakseni Eini sanoi, että 1.3, mutta voi olla että muistan väärin....
Pääasia on se, että levy tulee... Ihana saada mukaan myös sellaisia biisejä joita en ole kuullut...
Mä olen yrittänyt etsiä biisejä joka levyltä mikä tulee vastaan, mutta usein ne ovat ne samat jotka joka paikassa pyörii.... - Tyydytystä
kun Einiltä ilmestyy tällainen herkku! Olen odottanut uusia kappaleita levylle, että saa kuulla muutenkin kuin radiosta.
Eini on niin ihana, ei ole toista eikä tule :) Way to go! - aurinkokello
Oiskohan tuo 1.3. silti se päivä, jolloin tulee kauppoihin? En nimittäin löytänyt mistään kaupasta tuota levyä vielä.
Laskeskelin myös, että jos tuon levyn tilaa cdon.comin kautta, niin toimitus kestää 5-7 päivää eli se on perillä tänään tilanneillakin vasta 1.3. Oisko tuo aikaisempi päivä nettikaupassa vain heidän oma juttunsa, että saavat myytyä levyä nyt aluksi...?- Sippu^
Voipi olla... vaikea mennä sanomaan tuohon asiaan mtn...
mutta pääasia on se että levy ylipäätänsä tulee ulos... - aurinkokello
Sippu^ kirjoitti:
Voipi olla... vaikea mennä sanomaan tuohon asiaan mtn...
mutta pääasia on se että levy ylipäätänsä tulee ulos...pääasia, että levy tulee ja että tulee kuitenkin viikon sisällä.
Soitin tänään Stockmannille ja heille levyä tulee vasta 1.3. eli ens viikon keskiviikkona. Hintana Stockmannilla levylle tulee 13,20 €. Taidanpas ostaa sen sieltä. Teen siitä ensi viikolle ihan oman ohjelmanumeronsa :)
- Laululintu oon
Einiä aion tänään ihailla telkkarin välityksellä. Hieno artisti kerrassaan! Kokoelma tietysti jo varattuna :)
- ...
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817335Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812323Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194920Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja203576Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393076NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun302152