Super-orgasmi

g-pistettä painamalla

Rakkaat sisaret, orgasmeja on erilaisia, ja tässä yhden super-orgasmin tarina:

Nykyisen miesystäväni kanssa olemme harrastaneet seksiä hyvin innokkaasti kaksi vuotta (olen aina rakastanut seksiä erityisesti hänen kanssaan, vaikka en orgasmia yhdynnässä saanutkaan) ja suhteemme on vain parantunut ajan myötä.

Muutama kuukausi sitten mieheni otti minut takaa päin kyljellä maaten keskellä yötä, olin puolinukuksissa enkä edes erityisen innostunut asiasta, kun yhtäkkiä suht nopean "toimituksen" jälkeen ihme ja kumma: minut valtasi aalloittain sama "halvaannuttava" hyvänolon fiilis, kuin klitoriksella tuotetun orgasmin jälkeen. Ainoana erona se, ettei vagina supistellut, ja tämä halvaannuttava hyvänolon tunne oli ulottui koko ruumiseen ja oli siten myös "normaalia" orgasmia voimakkaampi!

Aloin etsiä tieteellistä tietoa orgasmista, ja kuinka ollakaan, Masters ja Johnson luokittelevat orgarmit neljään tyyppiin, joista neljäs on juuri tuollainen orgasmi ilman supistuksia! Ja tuollaisessa kyljellä maaten suoritetussa yhdynnässä penis hieroo parhaiten juuri sitä ihanaista g-pistettä.

Koko ruumiin valtaa (kolmessa) aallossa melkein fiilis kuin "normaalissa" käsintuotetussa orgasmissa, mutta vain huomattavasti voimakkaampi, en meinaa saada lihaksia liikutettua jälkeenpäin ja tämän ns. kohtuorgasmin saan aina yhtä aikaa mieheni kanssa.

Ok, tämän iltasadun opetus oli:

naiset, tarkkailkaa ruumistanne, herkistykää yhdynnän jälkeisiin tuntemuksiin: voi olla että olette missanneet elämänne upeimmat orgasmit kuvitellen, että orgasmi tarkoittaa ainoastaan klitorisorgasmiin kuuluvia supistuksia.

Minä nimittäin "olin tuntevinani" näitä aaltomaisia hyvänolon tunteita jo vuosia sitten ensimmäisen pitkäaikaisen (3.5 vuotta) kumppanin kanssa, mutta en "kuunnellut" ruumistani ja antanut sen nauttia siitä, koska kuvittelin yhdynnässä saadun orgasmin erilaiseksi.

Onko teillä samanlaisia kokemuksia?

2

3680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juki2

Meillä on menty näin jo pitkään, kyljellään takaapäin.. vaimon mielestä hänelle parasta. Tosin monesti ensin penis/klitoris hierontaa ja vaimolle orkut.. no sitten kiva tyhjentää röörit..

• kokemusta on

Tuo kylkiasento on naiselle aivan upea, myös pikapano kyljellään saa naisen tulemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5872
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3965
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3919
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3594
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2497
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2214
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    9. 33
      2109
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1823
    Aihe