Rakkaat sisaret, orgasmeja on erilaisia, ja tässä yhden super-orgasmin tarina:
Nykyisen miesystäväni kanssa olemme harrastaneet seksiä hyvin innokkaasti kaksi vuotta (olen aina rakastanut seksiä erityisesti hänen kanssaan, vaikka en orgasmia yhdynnässä saanutkaan) ja suhteemme on vain parantunut ajan myötä.
Muutama kuukausi sitten mieheni otti minut takaa päin kyljellä maaten keskellä yötä, olin puolinukuksissa enkä edes erityisen innostunut asiasta, kun yhtäkkiä suht nopean "toimituksen" jälkeen ihme ja kumma: minut valtasi aalloittain sama "halvaannuttava" hyvänolon fiilis, kuin klitoriksella tuotetun orgasmin jälkeen. Ainoana erona se, ettei vagina supistellut, ja tämä halvaannuttava hyvänolon tunne oli ulottui koko ruumiseen ja oli siten myös "normaalia" orgasmia voimakkaampi!
Aloin etsiä tieteellistä tietoa orgasmista, ja kuinka ollakaan, Masters ja Johnson luokittelevat orgarmit neljään tyyppiin, joista neljäs on juuri tuollainen orgasmi ilman supistuksia! Ja tuollaisessa kyljellä maaten suoritetussa yhdynnässä penis hieroo parhaiten juuri sitä ihanaista g-pistettä.
Koko ruumiin valtaa (kolmessa) aallossa melkein fiilis kuin "normaalissa" käsintuotetussa orgasmissa, mutta vain huomattavasti voimakkaampi, en meinaa saada lihaksia liikutettua jälkeenpäin ja tämän ns. kohtuorgasmin saan aina yhtä aikaa mieheni kanssa.
Ok, tämän iltasadun opetus oli:
naiset, tarkkailkaa ruumistanne, herkistykää yhdynnän jälkeisiin tuntemuksiin: voi olla että olette missanneet elämänne upeimmat orgasmit kuvitellen, että orgasmi tarkoittaa ainoastaan klitorisorgasmiin kuuluvia supistuksia.
Minä nimittäin "olin tuntevinani" näitä aaltomaisia hyvänolon tunteita jo vuosia sitten ensimmäisen pitkäaikaisen (3.5 vuotta) kumppanin kanssa, mutta en "kuunnellut" ruumistani ja antanut sen nauttia siitä, koska kuvittelin yhdynnässä saadun orgasmin erilaiseksi.
Onko teillä samanlaisia kokemuksia?
Super-orgasmi
g-pistettä painamalla
2
3668
Vastaukset
- juki2
Meillä on menty näin jo pitkään, kyljellään takaapäin.. vaimon mielestä hänelle parasta. Tosin monesti ensin penis/klitoris hierontaa ja vaimolle orkut.. no sitten kiva tyhjentää röörit..
- kokemusta on
Tuo kylkiasento on naiselle aivan upea, myös pikapano kyljellään saa naisen tulemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529