Liittykää yhteisööni!

hexa

29

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      saanee täälläkin jutella?:)Patalaiskana otuksena noita kirjautumisiakaan en jaksa,en:D

      • niinpäs

        Mäkään en jaksanut kirjautua. Perkaleen tylsää täyttää jotain kaavaketta vain nähdäkseen ruudulla sanat: käyttäjätunnus oli väärä tai jo jonkun muun käytössä. Mielummin sitä kasvattaa kulmahampaat ja raatelee naapurista pari lammasta. Noin yöpalaksi. Wiccalaiset maistuu yrteiltä. Nam.


      • AROSUSI-09
        niinpäs kirjoitti:

        Mäkään en jaksanut kirjautua. Perkaleen tylsää täyttää jotain kaavaketta vain nähdäkseen ruudulla sanat: käyttäjätunnus oli väärä tai jo jonkun muun käytössä. Mielummin sitä kasvattaa kulmahampaat ja raatelee naapurista pari lammasta. Noin yöpalaksi. Wiccalaiset maistuu yrteiltä. Nam.

        Hipeistä älä koskaan verta juo tai niitä syö! Woodstockissa pistelin poskeeni pari kukkaistyttöä ja tuijotin tassuani kaks päivää.Uuh!/Kirjautuminen on juu ihan persiistä.


      • kuomaseni
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Hipeistä älä koskaan verta juo tai niitä syö! Woodstockissa pistelin poskeeni pari kukkaistyttöä ja tuijotin tassuani kaks päivää.Uuh!/Kirjautuminen on juu ihan persiistä.

        Tiedätkö, mulla kävi samoin... mutta olivat hipit kokeilleet lsdlappuja... näin mauripekkarisia kolme päivää putkeen. Nyt oon vaan kännissä kuin susi uuden kuun aikaan.


      • AROSUSI-09
        kuomaseni kirjoitti:

        Tiedätkö, mulla kävi samoin... mutta olivat hipit kokeilleet lsdlappuja... näin mauripekkarisia kolme päivää putkeen. Nyt oon vaan kännissä kuin susi uuden kuun aikaan.

        On aika sievä näky:D/Moi taas.


      • sus siunaa.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        On aika sievä näky:D/Moi taas.

        Mutta DDR:n vaikutuksen alaisena se näytti aika valjulta. Myös slaavilainen kansa maistui siellä oppivuosiani viettäessäni aika pahalta. Stroganoffilta siten medium - - tyyliin. Ja vodkankittaajat olivat erityisen kitkeriä..


      • AROSUSI-09
        sus siunaa. kirjoitti:

        Mutta DDR:n vaikutuksen alaisena se näytti aika valjulta. Myös slaavilainen kansa maistui siellä oppivuosiani viettäessäni aika pahalta. Stroganoffilta siten medium - - tyyliin. Ja vodkankittaajat olivat erityisen kitkeriä..

        että eräät askareet on parasta hoitaa ei-niin-kovin -selvinpäin.../Romulus ja Remus minua siunatkoon.


      • juovuttaa..
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        että eräät askareet on parasta hoitaa ei-niin-kovin -selvinpäin.../Romulus ja Remus minua siunatkoon.

        ..Sakeana virtaava tyhmyyden veri minut humalluttaa,minä sanon, humalluttaa, niin että kaadun!! Oh, siltä pelastakaa tai siihen jään rypemään!"
        - joku keskiaikainen narraattori eli historiallisen hupsun tarinoista.


      • AROSUSI-09
        juovuttaa.. kirjoitti:

        ..Sakeana virtaava tyhmyyden veri minut humalluttaa,minä sanon, humalluttaa, niin että kaadun!! Oh, siltä pelastakaa tai siihen jään rypemään!"
        - joku keskiaikainen narraattori eli historiallisen hupsun tarinoista.

        Jos maailmanmeno menee päähän:D/Satuitko lainaamaan Shakespearea?


      • Itsellenne nauratte!"
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Jos maailmanmeno menee päähän:D/Satuitko lainaamaan Shakespearea?

        Taisi olla Viljami Säkinperää, mutten muista mikä kohta ja mistä.. En mene silti vannomaan. Tuo lauselma on päässä välillä soinut.. Ehkä se tulee omasta tapulista, ken tietää. : o


      • AROSUSI-09
        Itsellenne nauratte!" kirjoitti:

        Taisi olla Viljami Säkinperää, mutten muista mikä kohta ja mistä.. En mene silti vannomaan. Tuo lauselma on päässä välillä soinut.. Ehkä se tulee omasta tapulista, ken tietää. : o

        Mullakin vintti täynnä hämähäkinseittiä,lepakoita,vanhoja kirjoja,muruja pipareista,jotka piru vei ja yks aika romu kitara.(Sitä muuten ajattelin pitkästä aikaa lähteä treenaamaan,kun aamulla kuuntelin Cohenin Suzannea radiosta ja aloin tapailla ilmakitaraa.)


      • pienet pojat tehty
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mullakin vintti täynnä hämähäkinseittiä,lepakoita,vanhoja kirjoja,muruja pipareista,jotka piru vei ja yks aika romu kitara.(Sitä muuten ajattelin pitkästä aikaa lähteä treenaamaan,kun aamulla kuuntelin Cohenin Suzannea radiosta ja aloin tapailla ilmakitaraa.)

        Tässä mietiskelen maailman menoa ja kyseenalaistan kaiken. Ihmisen mieli on niin hassu kun se apinoi muiden ihmisten mieliä.
        Mutta musiikki - jos unohdetaan the Apes - bändit. Se on aitoa. Perkeeleen ahne perikunta möi mummon pianon - olisin mielelläni sen lunastanut omiin musiikillisiin tarkoituksiini. Tai kukkavaasin alustaksi. Paitsi että kukkavaasista jää rinkula lakatulle pinnalle. Ellei ole sellaista vaasin alusta. Muovista. Itse leikattu. Sellaisilla saksilla, joka jättää sellaisen sahakuviojäljen. Käyttävät hääkutsuissa. ; )


      • AROSUSI-09
        pienet pojat tehty kirjoitti:

        Tässä mietiskelen maailman menoa ja kyseenalaistan kaiken. Ihmisen mieli on niin hassu kun se apinoi muiden ihmisten mieliä.
        Mutta musiikki - jos unohdetaan the Apes - bändit. Se on aitoa. Perkeeleen ahne perikunta möi mummon pianon - olisin mielelläni sen lunastanut omiin musiikillisiin tarkoituksiini. Tai kukkavaasin alustaksi. Paitsi että kukkavaasista jää rinkula lakatulle pinnalle. Ellei ole sellaista vaasin alusta. Muovista. Itse leikattu. Sellaisilla saksilla, joka jättää sellaisen sahakuviojäljen. Käyttävät hääkutsuissa. ; )

        Hittojako tämän maailman menossa mitään ihmeteltävää.Lapsellisia ihmisiä maailman johdossa,jotka käyttäytyvät,kuin hiekkalaatikkoleikit jatkuisivat edelleen./Itse tuosta vanhasta hämystä tykkään.The Grateful Dead,punkkua,suitsukkeita ja kuutamo.Aaah./Lakatulle pinnalle EI saa laittaa mitä tahansa!*Tuimana*


      • AROSUSI-09

        (Yritin piirtää kuun ympyröineen ja kolme tähteä)Onhan nuita foorumeja,mutta olen nyt jotenkin jo tänne kotiutunut ja tehnyt oloni mukavaksi:)T.S:En mää...


      • Kuu
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        (Yritin piirtää kuun ympyröineen ja kolme tähteä)Onhan nuita foorumeja,mutta olen nyt jotenkin jo tänne kotiutunut ja tehnyt oloni mukavaksi:)T.S:En mää...

        Voihan sitä välillä vieraissakin käydä. ;)


      • meidän hullusta
        Kuu kirjoitti:

        Voihan sitä välillä vieraissakin käydä. ;)

        Teen foorumi näyttää saturnukselta ja siellä on liian hileistä. tassut palelee. Ja eikös kuutouhukin ole vähän erilaista sielläpäin!


      • AROSUSI-09
        Kuu kirjoitti:

        Voihan sitä välillä vieraissakin käydä. ;)

        on mielisairauden eräs muoto.Pistähän mailia?


      • AROSUSI-09
        meidän hullusta kirjoitti:

        Teen foorumi näyttää saturnukselta ja siellä on liian hileistä. tassut palelee. Ja eikös kuutouhukin ole vähän erilaista sielläpäin!

        Mä tohon muuta sano.


      • Kuu
        meidän hullusta kirjoitti:

        Teen foorumi näyttää saturnukselta ja siellä on liian hileistä. tassut palelee. Ja eikös kuutouhukin ole vähän erilaista sielläpäin!

        Well, no pitäkää hullunne... Lainata minä sitä vaan meinasinkin...

        Katsotaan nyt niiden kuiden ja hileiden kanssa että miten se maa, tai kuu, makaa tässä hiljalleen. Kokonaisuus on tekijöidensä summa - keskustelijat muokkaavat foorumin ilmapiirin itsensä kuvaksi.


      • Kuu
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        on mielisairauden eräs muoto.Pistähän mailia?

        Oisko noin... No se on ihan turvallista hulluutta, ei tule mitään liian jänniä tuomisia kotiin mukana...

        Maili, toinen maili, virtsa ei kun virsta väärään...

        *taivaltaa*


      • .....
        Kuu kirjoitti:

        Well, no pitäkää hullunne... Lainata minä sitä vaan meinasinkin...

        Katsotaan nyt niiden kuiden ja hileiden kanssa että miten se maa, tai kuu, makaa tässä hiljalleen. Kokonaisuus on tekijöidensä summa - keskustelijat muokkaavat foorumin ilmapiirin itsensä kuvaksi.

        Se on totta. Tuolla horroskooppi-osiossa nukahtaa näppäimistölle... Ehkäpä täälläkin.
        Saturnuksella on perkeleesti muuten kuita. Höh.
        Menee sorkat sekaisin laskeskellessa.


      • AROSUSI-09
        Kuu kirjoitti:

        Oisko noin... No se on ihan turvallista hulluutta, ei tule mitään liian jänniä tuomisia kotiin mukana...

        Maili, toinen maili, virtsa ei kun virsta väärään...

        *taivaltaa*

        *Luovalla päällä*/Älä nyt säkin katoa lumipyryyn?*Anelee polvillaan lumihangessa*


      • AROSUSI-09
        Kuu kirjoitti:

        Well, no pitäkää hullunne... Lainata minä sitä vaan meinasinkin...

        Katsotaan nyt niiden kuiden ja hileiden kanssa että miten se maa, tai kuu, makaa tässä hiljalleen. Kokonaisuus on tekijöidensä summa - keskustelijat muokkaavat foorumin ilmapiirin itsensä kuvaksi.

        ja siihen ei ole muilla nokan kopauttamista!(Terveisiä mustalle linnulle unistani)


      • AROSUSI-09
        ..... kirjoitti:

        Se on totta. Tuolla horroskooppi-osiossa nukahtaa näppäimistölle... Ehkäpä täälläkin.
        Saturnuksella on perkeleesti muuten kuita. Höh.
        Menee sorkat sekaisin laskeskellessa.

        on tylsää,koska en mäkään joka paikkaan kerkiä.*Itseään hyväillen ja vauhti päällä*


      • Kuu
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        *Luovalla päällä*/Älä nyt säkin katoa lumipyryyn?*Anelee polvillaan lumihangessa*

        15. yö saapuu painajaisineen. (Sic: täysikuu silloin.)

        Lumihangessa
        kuuraa kangessa.
        Ukko palelee
        sille pesää teen.


      • AROSUSI-09
        Kuu kirjoitti:

        15. yö saapuu painajaisineen. (Sic: täysikuu silloin.)

        Lumihangessa
        kuuraa kangessa.
        Ukko palelee
        sille pesää teen.

        Leikitään lumessa,kuin ei koskaan oltaisi oltu aikuisia:)*Makaa hangessa enkeliä tekemässä*(Tykkään muuten talvesta ja lumesta)


      • Fille
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Leikitään lumessa,kuin ei koskaan oltaisi oltu aikuisia:)*Makaa hangessa enkeliä tekemässä*(Tykkään muuten talvesta ja lumesta)

        Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki - tuntuuko teistä koskaan että kuu imee joskus itseensä ja puhaltaa jonnekin kauas toiseen todellisuuteen?


      • AROSUSI-09
        Fille kirjoitti:

        Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki - tuntuuko teistä koskaan että kuu imee joskus itseensä ja puhaltaa jonnekin kauas toiseen todellisuuteen?

        Kuu imee täältä valoonsa ja puhaltaa aamulla takaisin toisenlaisena otuksena./Lanttien Ritari tänään,bai tö vei:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe