Bisnestä hädällä

Lindorff

Perintätoimistot tekevät bisnestä ihmisten hädällä ja ahdingolla.

Mielestäni köyhien lapsiperheiden ahdisteleminen kohtuuttomilla perintäkuluilla, koroilla ja oikeustoimiuhkailuilla: on alhaisempaa kuin pankkien ryöstäminen.

8

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta tämä on sitä kapitalismia! Nauttikaamme siitä!
      vom

      • bonaqua

        onneksi kapitalismissa velkoja imee vain velalliselta..kommunismissa velkoja vetää kaiken kaikilta..vai mitä vom.


      • bonaqua kirjoitti:

        onneksi kapitalismissa velkoja imee vain velalliselta..kommunismissa velkoja vetää kaiken kaikilta..vai mitä vom.

        olla niin, että olen kommunismin teoriasta enemmän jyvällä kuin Sinä, kuka tietää. Joten enemmän tietämyksen painoarvolla "laulan Sinut suohon" !
        vom


      • bonaqua
        vom kirjoitti:

        olla niin, että olen kommunismin teoriasta enemmän jyvällä kuin Sinä, kuka tietää. Joten enemmän tietämyksen painoarvolla "laulan Sinut suohon" !
        vom

        myönnän. mielestäni se mitä tiedän kommunismista riittää jo kertomaan paljon. ei tarvitse tietää renkaan ainesosia nähdäkseen pyöriikö neliön mallinen rengas..vai?


      • Wäinä
        bonaqua kirjoitti:

        myönnän. mielestäni se mitä tiedän kommunismista riittää jo kertomaan paljon. ei tarvitse tietää renkaan ainesosia nähdäkseen pyöriikö neliön mallinen rengas..vai?

        Se porvarin kolmikulmainenhan se pyöristä paras on.Kaikki mittarit osoittavat 25% parannusta entiseen - yksi tumpsaus vähemmän kierroksella.


      • bonaqua
        Wäinä kirjoitti:

        Se porvarin kolmikulmainenhan se pyöristä paras on.Kaikki mittarit osoittavat 25% parannusta entiseen - yksi tumpsaus vähemmän kierroksella.

        kolmikanttinen pyörii liian hitaasti porvarille..ei tuota.
        sinulle tuo varmana riittäis.


    • velkavankeus

      porvarit on yrittäjien ylimpiä ystäviä puheissa mutta miten on tekojen laita.aho-viinanen hallitus ajoi nurin 100000 yrittäjää.Tuli 600000 työtöntä.kymmenet tuhannet yrittäjät ja asuntovelalliset jäivät ikuiseen velkavankeuteen.Kokoomus ja muut porvarit junailivat vielä nämä arsenalin velat perintäyhtiöille etteivät velat pääse ikinä vanhenemaan.Perintäyhtiöt on porvarien suojelemia haaskalintuja.

      • enkeleiden hallussa

        Nämä perintäyhtiöt ovat Helvetin enkeleiden hallussa. Helvetin enkelit ovat vapaamuurareiden serkkuja ja Katainenkin on vapaamuurari - samoin kuin Viinanenkin. Eli vetäkää tästä. Ei ihme, kun Suomessa ei mitään positiivista pääse tapahtumaan. Käyhyyden määrä on maassamme rajusti lisääntynyt ja kohta se suorastaan räjähtää silmille. Samalla Lipponen, Katainen ja Vanhanen kehuvat kilvan toistensa viisautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe