onko queenissa ja greendayssä jotain samaa?? mun mielestä ainaki jossain biiseissä on kitara soinnut samantyyppisiä.. queenin put out the fire ja green dayn poprocks and cokes biiseissä on ainaki aika paljon samaa.. poprocks on takaperin soitettu melodia queenin put out the firestä.. sitä ei kuule suoraan itse levyiltä mutta kun itse soittaa sen kitaralla niin sen huomaa.. ja meikäläinen tykkää molemmista bändeistä vaikka onkin "kröhm" täysin eri tasoilla.
queen ja greenday
5
868
Vastaukset
- Soul Brother
Eiköhän Green Day ole saanut jonkin verran vaikutteita Queeniltä. Ovat tainneet jo pidemmän aikaa olla salaa Queen-faneja, vaikkeivät sitä olekaan avoimesti uskaltaneet tunnustaa, ettei punk-uskottavuus kärsi:). Tuskinpa ne ihan vaan vitsinä We Are The Championsia keikoillaan soittaa... Ja ihan kelpo versionhan ne siitä on aikaan saaneet, se kun ei ole niitä helpoimpia biisejä laulajalle. Vaikka eihän Billie Joe mikään Freddie ole, mutta kuitenkin...
- holiday85
se nimimerkki suomalainen on oikeasti meikäläinen holiday85.. sama kaveri joka on queen fani :)
- Soul Brother
holiday85 kirjoitti:
se nimimerkki suomalainen on oikeasti meikäläinen holiday85.. sama kaveri joka on queen fani :)
Haha! enpä olisi tunnistanut:). Kuuntelen juuri American Idiotia. Pirun hyvä levy, mutta en kyllä kuule siinä Queen-vaikutteita lainkaan. Muita kasarivaikutteita kylläkin.
- holiday 85
Soul Brother kirjoitti:
Haha! enpä olisi tunnistanut:). Kuuntelen juuri American Idiotia. Pirun hyvä levy, mutta en kyllä kuule siinä Queen-vaikutteita lainkaan. Muita kasarivaikutteita kylläkin.
joo no se voi johtuu vähän siit et kitaran soundi kuulostaa vähän erillaiselta 70-80 luvul ku nykypäivinä. no mut joo kyl siin vähän kasaria on joo :D
- JJK
Molempien yhtyeiden musiikki on hienoa(Varsinkin Queenin hitit jotka Brian May on tehnyt) mutta yhtäläisyys on se että laulajat ovat molemmat Mercury(oli) ja Armstrong biseksuaaleja
Onneks Armstrong sentään on naimisissa ettei homoile niinkun Mercury
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510