Jotkut ihmiset näyttää eläimiltä. Mun mielestä ainakin Miia näytti apinalta, Inka näytti hiireltä, Marja-täti (Sinikka Sokka) pikkulinnulta, Sinna-lastenhoitaja liskolta ja Kasper hamsterilta. Tuleeks jollekin jotain muuta mieleen? Ootteko samaa mieltä?
Salatut eläimet
17
1629
Vastaukset
- kylläkin
... Kasper näyttää rotalta enemmän kuin hamsterilta... xD No, mutta ei tässä toisia saisi spekuloida kun omassakin peilikuvassa on pienoisia epäkohtia... xD
- Nita
ei sillai pahalla tietenkään. Mut joskus esim. omistaja ja koira on ihan samannäkösiä. Ja joskus joku on ihan majavan näkönen tai vaikka karhun.
- Nanok
Martti Ahtisaari näytti frakissa kävellessä pingviiniltä.
- Nita
Se vaappuu ihan ku pingu!
- -tietämätön-
tiennyt,että Ahtisaari on ollut salkkareissa..
- sdfsdf
Aaro näyttää haisunäädältä.
- Skunkkitar
Niin muuten näyttää! =D
Jenniki on jossain vanhois jaksois näyttäny ihan apinalta :D
Sitte Aamu oli vähä niinku kissa (en oo lesbo)
Irma näyttää ihan hevoselta/bulldogilta
Ja Romeo...se näyttää mustalaaselta (ärr!!!...), sen takia se varmaan vaikuttaaki ärsyttävältä tyypiltä.Lopettakaa salakkareiden henkilöiden mollaaminen!!Tuo ottaa hermoille!!!
- Oululainen
Ei Miia näyttänyt apinalta.. Mun mielestä se oli kaunis ja yksi niistä salkkareiden näyttelijöistä jota jäin kaipaamaan.
Minusta Miia oli kaunis tyttö, joka oli mun suosikki henkilö. Samoin oli Kentsu. Ja Sakukin
oli söötti.- uijui
flareon85 kirjoitti:
Minusta Miia oli kaunis tyttö, joka oli mun suosikki henkilö. Samoin oli Kentsu. Ja Sakukin
oli söötti.on sika
- DarinOnPeestä
uijui kirjoitti:
on sika
Romeo - Haisunäätä
Teresa - Pesukarhu
Heli - Myyrä
Ismo - Sonni
Pipsa - Hiiri
Elina - Kanarianlintu
Katri - Pandakarhu
Hehee haukutaan vaan lisää ihmisiä eläimiks kun se on teistä niin kivaa!
- SJod
Niko näyttää ihan robotilta. Hyvin (huonosti) ovat pojan ohjelmoineet
- titte94
must toi ulla näyttää siis ja onkin melkein kuin papukaija ku se pölpöttää ja pölisee koko ajan.
- titte94
must se pipsa näyttää hiireltä/rotalta.
ismo joltain pölvästiltä lehmältä.
irma pusukalalta ku se puhuu ja sen huulet o sellasseet ryppyset.
TÄÄ NY EI LIITY TÄHÄN MITENKÄÄN MUT MUA IHMETYTTÄÄ KU SE PIPSA TYRKYTTÄÄ ITTEÄÄN SILLEE JA SIT KU SE PUHUU NI SEN KULMAKARVAT HEILUU KOKO AJAN.
SIIS VÄHÄX ÄRSYTTÄVÄÄ?! - walte
miia näytti apinalta tosiaan ja romeo näyttää ihan kärpältä! mut kasperi näyttää kyllä enemmän marsulta ku hamsterilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592