Olisiko kenelläkää vuokrata??

Ien

Olen menossa Etelä-savon perinnepäiville Mäntyharjulle 1-2.4.2006 ja tarvitsisin Sääminki-Savonlinna kansallispuvun. Jos sinulla sattuu olemaan kyseinen miesten juhla-asu, niin olisin kiinostunut ostamaan/vuokraamaan sen.

7

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainaa

oopperan tai teatterin siis...

• temppeliherra

Minulta, tai siis isoisältäni löytyy kyseinen asu, mutta tuohista jousipyssykoteloa siinä ei enää ole! Koko on 52c! Olen tulossa Savonlinnaan viikon kuluttua, joten ilmoittele niin sovitaan yksityiskohdista!

• Sinähän olet perinyt isoisäsi geenit ja teidän molempien koko on "peräti" 28c!!!

Kun teillä ei ole vipuvartta kuin 148cm, ei sitä tarvitse isompia pukuja.

• Ien

Soitan sinulle sillä hetkellä, kun lähdet tulemaan kohti Savonlinnaa. Jos lainaat puvun, niin voin viedä sinut kiitokseksi tuohikaarnakätkölleni, niin voit valmistaa uuden jousipyssykotelon.

• temppeliherra
        SavoRULES kirjoitti:

Sinähän olet perinyt isoisäsi geenit ja teidän molempien koko on "peräti" 28c!!!

Kun teillä ei ole vipuvartta kuin 148cm, ei sitä tarvitse isompia pukuja.

luulet johtuvan, että olen viettänyt nuoruuteni kiertämällä eri kasvatuslaitoksia? Kehitys oli yhdessä vaiheessa niin valtaisaa, että minut laitettiin jopa katkaisuhoitoon!

• temppeliherra kirjoitti:

luulet johtuvan, että olen viettänyt nuoruuteni kiertämällä eri kasvatuslaitoksia? Kehitys oli yhdessä vaiheessa niin valtaisaa, että minut laitettiin jopa katkaisuhoitoon!

Minulla on hyvä sirkkeli.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe