Koirien nimet

mooz

Hauskasti hymyillen luvin Uman koiraperheen nimiä,elikkä jos kaikki muisteltas pentujemme nimiä,olisi hauskaa luvettavaa,nimet ei enää perinteisiä nalleja, pepiä ym. olekkaan.

7

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Risto-niminen poika. Kun tiedettiin poikaystävän kanssa että otetaan koira, mietittiin nimiä ja luin sitten almanakasta miesten nimiä läpi ääneen. Kun tuli "Risto", poikaystävä oli heti että "joo, se se on". Minä olin että "en kyllä ala tuolla pihoilla mitään Ristoa huutelemaan, luulevat pian että ukkoani huutelen". No mutta sepä sitten jotenkin jäi päälle, ja on tuo kyllä niin Risto kuin olla ja voi, ei muut nimet edes enää sopisi.

Meillä kotona on Mokoma- niminen kissa, ja kun se sai pennut, pikkusisarukset nimesi niitä katsomatta olivatko tyttöjä vai poikia. Noh, yksi tyttökisu eli sitten elämänsä Diegona =)

• ja vastaavat kotimaiset ovat usein vieläkin remuja ressuja,tiinoja ja miinoja,joissakin roduissa se ei tulisi kyseeseenkään =)

• SilverFox

Kotona asuessani meillä oli kaksi koiruutta, toisen nimi oli meille tullessaan.. Jallu, itse olin tuolloin pienempi, mutta kun olin noin 13, muutimme kaverini kanssa nimen Jammuksi (olikohan sekään sen parempi X) ) mutta Jallua en kehdannut mainita tuolloin, "että olen täällä metsässä Jallun kanssa".

• Meillä on sellanen koiruus tyttö jonka nimeksi pääty Misu. xD Kyllä jotkut vieläki jaksaa nälviä että meiän koiralla on kissan nimi. Siskon kanssa oltais haluttu sille joku tyylii Bambi tai Manta, mutta äiti kutsu sitä kielloista huolimatta vaan Misuksi ja sen se oppi. Nyt se äiti väittää ettei keksinyt silloin parempaa ja että sen voisi muka vieläkin muuttaa.. Ei me enää viittitä ku se on jo oppinu sen, menis koira paran pää pyörälle.

• oli kotona, nyt jo edesmennyt, sekarotuinen koiruus. Se sain nimensä kun katsottiin jotain lasten ohjelmaa jossa esiteltiin harrastuksena miekkailua. Siinä oli nainen jonka nimi oli GITTE. No siitähän tuli meidän neidille hyvä nimi.

• olio

Ressu, Ami, Otto, Timi, Nekku, Niki, Luna..

• KSa

omisti aikoinaan nartun nimeltä Mercedes. No, kotona sitä tietysti sanotiin Mersuksi. Mutta, mutta, tuttuni kaverit alkoivat kutsua sitä Ladaksi ja koira oppi ällistyttävän hyvin uuden nimen. Ja sekös tuttua riepoi, elettiin nimittäin -80 lukua.
      Meillä asustelee tällä hetkellä Santeri-tyttönen sekä Elmeri-vanharouva. Ei ne kyllä alunperin sen nimisiä olleet, mutta vuosien saatossa on taidettu uudelleen kastaa:=)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      43
      7370
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      347
      5399
    3. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2856
    4. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      143
      1756
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      138
      1661
    6. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      61
      1597
    7. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      100
      1399
    8. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      163
      1315
    9. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      293
      1172
    10. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      364
      1151
    Aihe